~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše.
Patrik_A3 je napisal/-a:Kaj te maš to neki Hitlerjev križ čez haubo?
el_diablo je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:Kaj te maš to neki Hitlerjev križ čez haubo?
vidu pr enmu,pa se mi je dopadlu.vizualno.švaba križ na švaba auto,hehe
drgač pa vprašanje kulk cajta bo gor,kr precej menjam nalepke.recimo temu zdej zimski setup
buhti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše.
Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home
Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge)
Lp
ven0m je napisal/-a:buhti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše.
Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home
Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge)
Lp
Od kod štarter črpa el. tok, ko obrneš ključ in je še alternator na miru?
buhti je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:buhti je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Tehnični razlog je večja zagonska moč in večja kapaciteta. Ok v praksi tako po kmečko lažji zagon, ko avto recimo stoji par dni na minusu in pa večja "brezbrižnost", ko pozimi (na kratke relacije) uporabljaš Comming/Leaving Home, in posebno 1000W el. grelec od klime (če nimaš na ECON), gretje zadnje šipe in ogledal, namesto da drgneš avto ali pa gledaš čez 10x10 cm kvadratek na cesto. To vse skupaj je že huda obremenitev in raje imam malo več "zaloge", če je že predviden prostor za večjega in tudi po katalogu paše.
Sam nekaj. Vse tole kar si opisal. Vse tole oskrbuje alternator in ne akumulator... razen comming/leaving home
Drgač pa glede zagona in zime, je pa čist pametno, da imaš močnejši aku. (več zaloge)
Lp
Od kod štarter črpa el. tok, ko obrneš ključ in je še alternator na miru?
Kaj pa tebi ni jasno? Saj sem napisal na koncu, da je pametno imeti močnejši aku, za zagon samga avta! (kar je tudi njegova ključna fukncija!)
Vse ostale funkcije pa opravlja alternator, tako da nevem v čem je problem. Nauči se mal brati
buhti je napisal/-a:Sploh se nisem obremenjeval koliko je močn grelec. Prebral sem samo grelec, gretje šip, itd. Nisem šel dejansko računat . Si povedal svoje in imaš tudi prav, tako da v tem primeru, se pa seveda porazdeli še na akumulator.
PS: eno vprašanje zate. Če ima tale grelec v originalu, potem nekako pričakuješ, da bo imel serijsko močnejši alternator, al? To me čist tako zanima...
lp
buhti je napisal/-a:Seveda tudi zame
To vem da so po večinoma 90A, ampak to pričakuješ, če ima tak grelec. In če se celo zimo voziš s tem grelcem, potem dejansko celo zimo nimaš nikol do konca nafilanga akumulatorja. Se konstantno fila. Imam prav? Posledično, pride huda zima -20 stopin, avto stoji 2 dni in tebi ne vžge avto, ker se aku. nikol ne nafila do konca. To je seveda v primeru, če je grelec skos na max...
ven0m je napisal/-a:
In akumulator počasi dotraja in kupiš novega za 100e od boscha
Seveda, ker tudi alternator deluje obremenjeno (zadostovanje porabnikom in istočasno polnjenje aku-ta) tudi ta po letih dotraja in je potrebno nabavit novega za 200e od boscha
Opaziš mušter potrošniške družbe?
buhti je napisal/-a:Seveda tudi zame
To vem da so po večinoma 90A, ampak to pričakuješ, če ima tak grelec. In če se celo zimo voziš s tem grelcem, potem dejansko celo zimo nimaš nikol do konca nafilanga akumulatorja. Se konstantno fila. Imam prav? Posledično, pride huda zima -20 stopin, avto stoji 2 dni in tebi ne vžge avto, ker se aku. nikol ne nafila do konca. To je seveda v primeru, če je grelec skos na max...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov