damjan je napisal/-a:Bat_zajla je napisal/-a:damjan je napisal/-a:No da ne boste tople vode odkrival.....
-V serijski M3 je bil dodan VF Kompresor kit,ki sedaj razvije 650+ konjskih moči.
-Vgrajene Stop Tech zavore 380 mm, st-60 spredaj, 360 mm, st-40 celjusti zadaj.
-Body kit ni karbonski
A potem body kit ni od Vorsteinerja? Na njihovi strani so samo karbonski izdelki.
Bodikit je od Vorsteinerja...samo to zame ni karbon.....
Avto ima kompleten GTRS3 kit ser. št. 14/100, vse je izdelano v tehniki "dry-carbon", Vörsteiner izdeluje GTRS3 kit samo v karbonski inačici (toliko za "internet" znalce). Na sliki so kosi v "šprickitu" in pred pripravo za ličarja. Barvan je z 3M silk-black 3-slojno barvo. Bodykit s platišči je tudi homologiran !
Vgrajen je VF kompresor z stage 2 remapom, na valjih razvitih 598 KS (na kolesih), serijski jih je razvil 346 na kolesih. Izpuh je Supersprint racing edition (2x76 mm).
Zavore, kot je nekdo omenil Stoptech ST60 spredaj in ST40 zadaj ter Bilstein B16 PSS10 podvozje z močnejšimi H&R stabilizatorji in Powerflex pušami, selen bloki...
Avto se kljub širokim pnevmatikam presentljivo dobro pelje tudi v močnejših deževnih dneh, seveda vedno je treba biti pozoren na aquaplaning, kar je skupno
vsem vozilom z tako širokimi (325 zadaj, 285 spredaj) pnevmatikami.
Performanse (vse merjeno z Racelogic VBOX): 0-100 km/h: 3.6 sek, 100-200 km/h: 6.8 sek, Vmax: 339 km/h.
Avto je delalo podjetje SKN Performance iz Ljubljane. Še en GTRS3 M3 se je prodal tudi na Hrvaško (sinu od Keruma) in to sta trenutno edina dva GTRS3 M3-ja v Evropi (omejena serija
100 kos, trenutno na svetu okoli 25 kosov).
. . . . . .
Zakaj biti porno zvezda ne more biti vrlina?
. . . . . . . . . . . . . .