Odločil sem se enkrat za nek racionalen avto, torej budget 1000€ in vozi dokler gre potem vrži stran.
Slučajno sem našel Laguno 2.0 RXE (hudo dost opreme, abs, airbaga, radio original renault cd+kaseta 2 din z volanskimi komandami, velik BC z angleskim glasom, elektricne sipe, daljinsko centralno,...
avto je imel ob nakupu :
2.0 8V motor s 115 konji
132.000 realnih km
kupljen od 1. lastnika
postempljana servisna knjiga
nikoli karamoboliran
cca 30.000 km in 8 mesecev kasneje lahko rečem da ni crknilo še nič, poraba relacija je nekje 6.8-7.2 litra, po mestu malo čez 8. Avto še vedno ni spuščen, še vedno je gor originalni izpušni sistem, zmontirane so poleti 205/60/15 gume kot so napisane v homologaciji...to je to.

jst nebi bil jst in tako se je začela montirat akustika...ker mi je prvotno bila tukaj pomembna uporabnost avta se je delalo tako da lahko v avtu prevažam še vedno vse za kar je pač namenjen.







danes se je malo tapeciralo, skatla je zbutyflexom oblecena znotraj in cez sonofil v sexy crni barvi. Ker ni blo dost samo tapeciranje se je se poizoliralo vrate z butyflexom.





4x po vsaki strani vleceni kabli za zvocnike (tw, mid, kick 2x)
3x cinc po sredini
2x35mm2 po pragu
2 kabla v vsake vrate cez konektor vrtano
rezkanje krogov za panele
problem je nastal z obstojecim predalom ki ga nisem hotel zapret dol (se je malenkost podaljsal predal)
spoliestrano in ze 2 sloja 450g mate gor
zmontiran plexi na pokrov ampov
zmontirani subi










sredinska konzola predelana za navigacijo 4.3" iGo z dodatno zunanjo gps anteno


in to je ubistvu to, avto služi namenu, da se peljat daleč in udobno z nizko porabo in 2.0 motorjem. Ni me strah avta parkirat da bi mi ga kdo kje zbutal, če ga ruknem so deli poceni, ... to je to kar meni predstavlja avto iz A->B.