Avto sem kupil februarja 2010.
Je letnik 1999, motor 2.0 16v G4GF s prevoženimi 150.000 km s potrjeno servisno knjigo in listki uradnega servisa.
Slika ko sem ga pripeljal domov.

Pred nakupom sem zahteval, da lastnik menja sprednje ploščice, ter kolesni ležaj.
Kljub temu je bil avto zelo zanemarjen.
Za začetek sem moral zamenjati akomulator.
Nato sem pri Španu dal poravnati 3 feltne, ter začasno zamenjal eno gumo.
Sledila je menjava zadnjega kolesnega ležaja, ker sem skoraj ostal brez gume:)
Takoj zatem je sledil preventivni servis (olje, filtri, svečke).
Nato popravilo gibljive cevi, ter nakup zadnjega lonca, ki sem ga teden dni kasneje homologiral skupaj z zadnjimi distančniki.
Sledila je odstranitev srednjega lonca in montaža direkt cevi.
Ugotovili smo da zadnje zavore ne primejo (zaštekan batek), zato so bile zamenjane zadnje ploščice,podrejani diski, ter namazani batki, ter kontrola zavornega učinka.
Vmes sem se še dotaknil vozila pred sabo pri 5 na uro, zato sem menjal sprednjo luč, na novo prebarval pokrov motorja, ter sprednji odbijač.
Preventivno sem dal na novo napolnit klimo in imam v kratkem kontrolo pod lučko, če kaj pušča.
Sledila je še nova namestitev mase iz ojačevalca, ki je bila speljana "kaj me briga", ter nekaj drugih malenkosti pri ozvočenju.
Zamenjava ledic v števcu, ker so stare crknile.
Naredil sem še optiko pri Španu, ki sedaj štima.
Ta teden sem še avto očistil z turtle wax extreme, počakal da se posuši, nato z sonaxovim plastelinom s celotnega vozila odstranil rjave pikice (4h), nato spet očistil, ter nanesel rain stopper.
Še par slik:
Na novo pobarvan spredaj, sicer je razlika v barvi, ki na sliki ni vidna in jo bomo vrjetno rešili s prehodom na blatnikih.



Plani so: drugi teden 5 homologacij nato menjava gum (verjetno Pirelli P ZERO NERO), na novo pokitat, ter prebarvat sprednje blatnike. Popravilo in štrihanje pragov, ter širitev zadaj, ter nova namestitev in štrihanje zadnjega odbijača.
Poleti še menjava zobatega jermena, vodne pumpe itd...
Upam, da bo po teh posegih v zadovoljivem stanju (vsaj meni:) )
Pred nakupom sem vedu v kakšnem stanju je in sem se pripravu na zgoraj omenjene stvari.
Meni dobre lastnosti: mašina suha kot poper, dovolj moči...
Meni slabe lastnosti: višja poraba, policijska kontrola na vsakem ovinku...
Ko bo kaj novega pa poročam...
Pa se vidmo na show and shine

lp, Nejc