
In sicer:
Renault Twingo 1.6 16V RS CUP
Motor in zmogljivosti:
98KW (133KM) pri 6750 obr.
160 Nm navora pri 4400 obr.
8,7sek od 0 do 100km/h
201km/h - koncna hitrost
Podvozje:
CUP podvozje (14mm nizje in 30% trse kot pri GTju)
17" alu platisca (pnevmatike continental conti sport 3 - 195 40 R17)
280mm diski spredaj in 240mm zadaj
Ostalo:
Dolzina: 3607mm
Teza: 1230kg
Poraba goriva: 7L/100km (kombinirana voznja)
[/b]
Še kratek opis:
V primerjavi z "navadnim" Twingom, je to popolnoma drug avto.
Podvozje je fenomenalno, če na naših cestah nebi bilo toliko lukenj, ga nebi mogel prehvaliti.

Motor vleče lepo konstantno, največjo moč ima malenkost pred blokado (okoli 7200rpm), ko se prižge tudi indikator za višjo prestavo. Ko je avto segret, dobi izpuh rezek športni zvok.
Navora je tudi v nizkih obratih dovolj in je možno normalno pospeševanje od 45km/h v peti prestavi.
Menjalnik ima precej kratka prestavna razmerja - pri 130km/h v 5. prestavi ima skoraj 4300 obratov.
Sedeži imajo precej bočnega oprijema, tudi po daljši vožnji ne občutim nikakršnih bolečin.
Opreme je v takem malčku kar nekaj (serijsko ESP in ASR, ki sta popolnoma izklopljiva, el. in ogrevana ogledala, daljinsko zaklepanje, luči s funkcijo follow me...).
Ni pa bilo možno dokupiti potovalnega računalnika, na začetku me je tudi precej motilo, da ni indikatorja za temperaturo hladilne tekočine ali olja, ampak sem se na vse privadil.