Tattoo- je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:The system is claimed to act up to three times faster than conventional Haldex style systems and also interacts with the stability control system sensors to provide torque vectoring to increase stability in a straight line and decreases over and understeer when cornering. Dynamax also has a significantly higher thermal capacity to improve durability.
To trdijo pri Magni, nekih podrobnih specifikacij o sistemu v primerjavi s Halexovim ne najdem, tako, da povem kar preberem...
Vsak proizvajalec pač svojega konja hvali!
Prva generacija Haldexa je za prenos momenta res najprej potrebovala zdrs pogonskih koles...ampak trenutno se vgrajuje že 4. generacija Haldexa, ki je tako kot Dynamax povezan tudi z ESP in ostalimi senzorji, ter glede na vozno situacijo že vnaprej predvideva katero kolo bo imelo več oprijema in tako ustrezno razporeja navor med prednjo in zadnjo osjo.
Mislim, da so z razlogom napisali "than
conventional Haldex". Drugače pa res ni problem predvidevat, saj ima računalnik praktično vse informacije, gas, volan, bremza, hitrost, celo sila/sile, ki delujejo na avto (sklepam glede na to, da naj bi pri VW-ju pri zaviranju v sili začele luči utripat ali ob delovanju ABS-a ali ob določeni sili). Poleg tega lahko sklepa če je podlaga mokra (senzor/vklopljani brisalci), če obstaja nevarnost poledice, lahko upošteva trenutni stil vožnje, predhodno zdrsovanje ipd. Vglavnem dovolj informacij in časa, da če recimo naglo zasukaš volan in pohodiš gas do konca, pravočasno optimalno posreduje moč določenim kolesom.
Že recimo Golf V (brez ESP-ja) zna zategnit pasove spredaj in zadaj, ko na avto deluje večja sila, čeprav ne gre za zaviranje, zasuk volana ali pa izrazito pritiskanje na gas. Če nisi pozoren, tega praktično ne opaziš.
Sodobni avti imajo ogromno informacij, vse je odvisno predvsem od tega, kako dobro so izkoriščene.