Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a domen90 Po avg 12, 2013 7:42 pm

opelboy je napisal/-a:Škoda zgubljat besed mogoče zato, ker ne veš kaj bi pametnega napisal?
- Kaj je narobe z doma narejenim auspuhom? To, da nima štempla gor?
- Če te postavim za avto lahko buljiš kolikor hočeš in ne boš ugotovil, da lonec ni kupljen. Torej? Znaš ti naredit boljše?
- Koliko je zvok dober ali ne pa tudi pa tudi nimaš nobene podlage ocenjevat. V google si vtipkaj kaj o l4 turbodizlih pa premisli še enkrat kaj pišeš.

V idealnem svetu bi pa itak vsi vozil 10+ let stare R6 BMW-je.

Lp


Z doma narejenim auspuhom je narobe marsikaj, za začetek to, da dam roko v ogenj, da nisi šel računat optimalnega pretoka. Dalje priznani proizvajalci izpušnih sistemov Akrapovič, Eisenmann, etc. vložijo v razvoj izpuha ogromne vsote, proti njihovem izdelku, ki dejansko je nadgradnja serijskega izpušnega sistema, je kakršenkoli polizdelek iz domače garaže smešnica. Taki domači projekti imajo dva efekta. Prvi je nagravžno prdenje, drugi pa izguba moči, zaradi neoptimalnega pretoka in izgube backpressure-a.

Jaz priznam, da ne znam narest izpuha, pravtako ga očitno ne znaš ti, pa veliko domačih "mojstrov" tudi ne. Ko bom nadgrajeval izpušni sistem, si bom vzel kakšen Eisemannov ali Supersprintov izdelek, optimiran za moj model avtomobila, s takim izpuhom in zvočno kuliso kot je na tvojem posnetku, bi me bilo sram se vozit.

Brez zamere, ampak to res ni za nikamor, iz švoh opel dizla delat raketo... :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy Po avg 12, 2013 10:01 pm

Tolk neumnosti si spravil v en post, da ni vredno replicirat. Preberi drugič celotno temo preden nabivaš, prosim.
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a domen90 Po avg 12, 2013 10:17 pm

Poba, iz mlinčka dizla ne boš dobil nobenega zvoka. FACT. Ne glede na to kakšne cevi si ti doma sešvasal skupaj, avto bo šel kvečemu slabše, ne bolje. Ta avto je za dedije in tragikomično je gledat, kaj delaš iz njega.
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a IcEm4n Po avg 12, 2013 10:31 pm

Tragikomično je gledat tudi tvoj "weight reduction" na BMW-ju.
Slika
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a ven0m Po avg 12, 2013 11:47 pm

:pop:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy To avg 13, 2013 6:06 am

domen90 je napisal/-a:Poba, iz mlinčka dizla ne boš dobil nobenega zvoka. FACT. Ne glede na to kakšne cevi si ti doma sešvasal skupaj, avto bo šel kvečemu slabše, ne bolje. Ta avto je za dedije in tragikomično je gledat, kaj delaš iz njega.

:pivo
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy Če avg 29, 2013 6:19 pm

Plani so počasi uresničujejo..:
- avto se po novem pelje tako kot je treba. Bil sem pri mojstru, ki obnavlja amortizerje, razložil situacijo kako avto plava itd.
Ko je bilo vse podrto se je šele razkrilo katastrofalno stanje. Po 25kkm(oz. kar od novega) desnega amortizerja ni bilo več(ne kompresija, ne povratka), levi je imel glih malo kompresije še.
S sicer zelo enostavno metodo smo stvari porihtal - rebound malce bolj počasen, compresion enak kot bi moral biti že prej.

Razlika 100%. Tako da, nauk zgodbe: tolko para, tolko muzike. Pa gre v mojem primeru za cenjen Vogtland komplet za 400€.
Za naslednji avto bom raje 3x premislil preden se spustim v kompromis pri podvozju.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a dominic Pe avg 30, 2013 2:36 pm

tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy Pe avg 30, 2013 4:08 pm

dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a dominic To sep 03, 2013 1:06 pm

nisem opazil, mas drugo mapo gor, ali se vedno serijska... ene 160ps/400nm...=)...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a TOYOTA To sep 03, 2013 2:22 pm

opelboy je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)


dobra sta: the bigger the exhaust, the more laggy the turbo will be. More backpressure loads the turbo quicker and therefore makes it spool quicker...čudno ne, se pravi ima vezo... =P
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy To sep 03, 2013 2:36 pm

dominic je napisal/-a:nisem opazil, mas drugo mapo gor, ali se vedno serijska... ene 160ps/400nm...=)...

Nope, mapa je originalna zaenkrat.. :) Povdarek na zaenkrat :twisted:
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy To sep 03, 2013 2:40 pm

TOYOTA je napisal/-a:
opelboy je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)


dobra sta: the bigger the exhaust, the more laggy the turbo will be. More backpressure loads the turbo quicker and therefore makes it spool quicker...čudno ne, se pravi ima vezo... =P

Ima vezo, ampak ti izvzel iz konteksta, kjer tudi piše koliko back pressure-ja turbo rabi. Na palec nekje med 3-5psi, kar pa proizvaja vsak športen back box ali 200 celični katalizator. In govora je tudi o malo večjem diametru izpuha kot ga je marsikater uporabnik videl - v mojem primeru je pa to stock - 55mm. Ni enako.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a dominic To sep 03, 2013 7:15 pm

TOYOTA je napisal/-a:
opelboy je napisal/-a:
dominic je napisal/-a:tud z dizla se dobit zvok, in to prav lep, je pa tako, da si je potrebno vzet cas pri izdelavi lonca (ce si zacetnik bos rezal 10 ali vec, kdor pa ve kako se streze stvari, bo pa imel to kar hitro skupaj), ravna cev skozi ne naredi nicesar...

kolko vidim je tole dti...turbak, kaj ma tukaj backpresure veze, ta zadeva je pomenbna samo pri atmosfercih...

kar tako naprej,


Ti dam čist vse prav :bow
Kar se tiče auspuha je čist šalabajzersko skup dano..vem - ker sem prvič delu in naslednjič ne bom ponovil iste napake.(mogoče naredim kakšno drugo)
Takoj sem opazil, da sem ga usral pri izdelavi lonca..ampak ok..jaz to vem, konec koncev laik tega ne bo slišal. Je pa šola za naslednjič :)

Aja pa ta avto za dedije bo naslednji teden vozil po Racelandu. Vsi, ki imate avte za taprave moške vabljeni! ;)


dobra sta: the bigger the exhaust, the more laggy the turbo will be. More backpressure loads the turbo quicker and therefore makes it spool quicker...čudno ne, se pravi ima vezo... =P


ce nekaj citiras, bodi o tem tudi poducen..a nej...pri turbini imas dva tako zvana "backpresure" izraza...eden se naslanja na izpusni pritisk plinov na veternico med glavo in turbino, drugi pa med sredinskim loncem, katom, zadnjim loncem in izpustom turbine, kako vzames in kako imas sestavljen sistem...nebo zdaj sli v zaporedje, pravilo pravi, da je tlacanje vetrnice izpusnega kolektorje boljse, ce so cevi izpusta manjse, zaradi samega pretoka, vecja je luknja, pocasneje tecejo plini, manjsa je luknja hitreje gre, tukaj ni vazna kolicina...gre se za pritisk na vetrnico...ob izpustu, ko plini gredo naprej od vetrnice, pa je boljse imeti vec kot manj, se pravi vecji fi...kmecka logika, ce pa gremo v detajle pa se lahko tega lotima tudi racunsko...in ne vse kar pise na netu copy/paste...in v vsem tem je ta tvoj spool time...in ti izpuhi ki so na trziscu zapirajo sistem dol, ker je tako nalozeno zaradi vseh eco tock v pravilniku...tako da 2.5 cole nekje 250ps polna kapa...tud tja do 300, ce bi dal 3 cole na take konje nebi dobil nic kaj drugega kot glasnejsi avto...v glavnem pri tunaju na vecje konje se te zadeve zracunajo, ampak se vedno je tak kot zgoraj pise, tako da tvoj odgovor zgoraj nebo drzal...ker tako kot ti ptavis, z prevelikim pritisko ti dusis vrtenje vetrnice, ker plini dejansko ne gredo iz sistema, in se z tem opocasnuje vrtenje, zavira vstop novih plinov na vetrnico...kar se pa tice laga, to so imele stare turbine...zdaj je tole na minimumu...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a TOYOTA Če sep 05, 2013 11:11 am

@dominic...podučen?... s tem kar si ti napisal si demantiral le sebe, par postov višje si napisal, da je backpresure pomemben le za atmosferce, tukaj pa razlagaš na dolgo in široko...kaj pol? jaz sem samo dal vedet, da ni vseeno, o spremenljivkah kje, zakaj , koliko bi se pa dalo razpravljat... :? vesel tuning še naprej...
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a dominic Če sep 05, 2013 6:38 pm

ja, za atmosferce, ker tam dobivas najvec (navor)... ce se gres nek osnovin tuning, kar pa je pri, pri nekem mapiranju, spremenbi izpusnega sistema pri turbaku zanemarljivo...do izraza pridejo te stavari pri ekstremnih tuningih...teh borih 250, 300ps...ne dela toliko razlike...ja ce pa se gres neke razlage, in teorije...pri atmosfercu recimo 150km, lahko lepo vplivas na koncen rezultat km/nm, ce imas pravilno narejen izpusni sistem...pri turbaku pa ne toliko, ker je vazen v prvi fazi samo dotok zraka, sele nato vse ostalo...sproscanje sistema pa pri turbaku nikoli ni bilo negativno...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy To apr 01, 2014 7:40 am

Huh, kera konstruktivna debata :)
V temu času je avto dobil marsikaj novega..dosti bonbončkov, ki po mnenju večine na traktorje ne sodijo ;)
Fotografija0165.jpg

FK Highsport gewinde
Fotografija0172.jpg

2x senzor pritiska olja..zdržal je edino original+EM ventil turbine
Fotografija0143.jpg

OEM look zadnji lonec za TP
Fotografija0199.jpg

powerflex vstavek za sprednji nosilec motorja
Fotografija0201.jpg

powerflex puše vilic, puše ARB, nove zglobe vilic, končnik volana, sferni zglob...
Fotografija0202.jpg

še optika porihtana..za dedije seveda ;)
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy To apr 01, 2014 7:44 am

Distancnik.JPG
Še v izdelavi, za zadnjo os.
IMG_1094.JPG
Končni produkt :)
 
hitri_vectra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne maj 05, 2013 6:06 pm

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a hitri_vectra Če apr 03, 2014 10:16 pm

Zelo lepo rihtaš avto, dedi. :D Pazi na hrbtenico, pa da ti proteza ne pade ven od vibracij home made izpuha. :D

Sedaj pa resno. Kako si zadovoljen z powerflex? Jaz bom moral počasi menjati zadnje puše, pa se ne morem odločiti ali bi dal original ali PF. Ne gre se mi za lego pa tuning, ampak kvaliteto in trajnost.... na netu nič kajveliko ni o zadnjih mostih, samo sprednje roke ipd.
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Opel Astra G 2.2 DTi

Napisal/-a opelboy Pe apr 04, 2014 6:47 am

Bo treba tudi na protezi menjat ležaje počas.. ;)

Zaenkrat sem zelo zadovoljen. Kar se tiče udobja se ni spremenilo popolnoma nič..nekateri pišejo da avto trese po vgradnji oz. da je kot klopca vse. Ok, tudi moje gewinde niso ravno mehke :)
Največja razlika je pri pospeševanju na polno..po ravnem ali v blag ovinek - avto gre kamor ga usmeriš. Tako, da iz moje strani je vse super :vrum

Sklepam, da imaš Vectro B z najkvalitetnejšimi pušami zadaj :D Če se pač skeširaš malo več sem skoraj zihr da jih ne boš več menjal. Kolikor sem uspel zasledit so te puše več ali manj večne..Opel prej zgnije ;)
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov