No, da sem izgubil s tem nakupom 50% kolegov iz BMW foruma mi je jasno

, saj je Audi največji sovražnik

Morda lohko potdim to upravičeno tudi sam.
Glede na dejstvo, da sta moja predzadnja avta bila zgoraj omenjena in skupaj imela cca 600KM

, enostavno nisem mogel iz svoje kože ter nabavil pri nas "izreden" primerek AUDI TT 1.8 quattro (enostavno laguna je bila to much for me

, zato jo je prevzela moja draga)
Motor in model je večini že znan in gre za štirikolesno gnani TT z originalnimi 225KM. Avto je slovenskega porekla z znamim lastništvom, potrjeno servisno knjižico in IZREDNO ORHRANJENOSTJO.
Občutki:
PLUSI: res gre za gokart in nudi oblico samozavesti po zavitih gorskih cestah. Glede na letnik (2000) še vedno zelo privlačna oblika (morda malenkost tudi gej car

) in moderna notranjost. Motor izredno prožen, da pa ima velik potencial za tuning in izredno zanesljivost ter vzdržljivost ni potrebno posebej poudarjati. Na avto deluje popolnoma vse in je popolnoma brez napak, razen nekaj pixlov je šlo počivati. Oprema OK (ESP, tempomat, gretje sedežev, ...).
MINUSI: podvozje ni ravno po mojem okusu, saj avto pri velikih hitrostih v ovinkih poplesuje. Za izvajanje norčij po vaščanskih cestah nujno modifikacija podvozja (čeprav je za vas večino taka vožnja, kot jo ta avto zmore sedaj že nenormalna

). Zavore totalen kolaps. Če dobim kakšne od porscheja jih sigurno nabavim (rabljene seveda, ker nove so 4000EUR

). Roko na srce se pa quattro ne more primerjati z x-drive om, vsaj po mojih občutkih ne. Zakaj niti ni pomembno. Aha, pa xenona na žalost nima, so pa te halogenke poden

Zadnja klop: je, ampak samo za odložiti sončna očala
Še slikice
P.S. se vidimo drugi teden na srečanju

Pa prosim, ne mi spet zasrati teme o porabi, ker me res ne zanima





