Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Pe apr 05, 2013 12:17 pm

pskoda je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.

Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik... :twisted:
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.

Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota. :D


Ti si mu sedaj predlagau industrijski motor z 2860 obratov. On rabi motorček z okoli 80k obratov.

Jaz bi poizkusil s tako konfiguracijo:

Motorček: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24853
ESC: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12442__Turnigy_AquaStar_Monster_240A_Water_Cooled_ESC.html?strSearch=Turnigy%20Aquastar%20Monster
Baterije: Nekaj skup spacaš da imaš tm okol 44.4V

Pa nardiš še neko vodno hlajenje in imaš 5.3KW motor z 57k obrati .


Ta "motorček" vleče 128A toka pri 41V, ki je tudi max voltaža za ta motorček. Zdaj pa računaj, koliko časa bodo zdržale tiste tvoje batarije.
ps.:kolikor sem jaz gledal je to bolj mišljeno za kakšno majhno ladico ali avijonček, da vrti tist propelerček. Moč tega motorčka je zelo majhna in ni šans, da bo filal 1bar tudi 0,1bar zelo zelo dvomim


To ni nek mali motorček. To je 5KW motor, ki se vrti z okoli 55Krpm. Če bi zaporedno vezal štiri 45Ah akumolatorje bi ti delovalo par minut. Če narediš, da ti motor deluje samo ob določeni poziciji gasa bi se dalo to podalšat, pač da ti daje boost samo ob pospeševanju. 1ga bara ti pač nebi filalo, nekaj boosta bi pa moralo dat ob pravilni izvedbi. Res, da ni tako praktično, je pa treba nekje začet z razvojem. Če mu je to hobi pa še tolko bolje.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe apr 05, 2013 12:22 pm

Bat_zajla je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:2psi je 0,13bar, za to rabiš malo več kot 1kW elektromotor. Si preveril, če imaš dovolj močnega?
Načeloma bi stvar lahko izvedel, če bi uporabil tako močen motor, vendar bi moral s prenosom povečat obrate vetrnice, jasno da izvesti mazanje (brez tega ti bo zaribalo takoj) in pa za napajanje uporabit poseben akumulator, ker drugače ti bo scvrlo alternator.

Na ta način bi lahko dobil par konjev. Samo zdj si pa poglej, kolk stane 1,5kW brushless motor in ustrezen napajalnik... :twisted:
Malo cenejši je asinhronc: http://www.motor-mauer.de/Drehstrommoto ... S290S-2-B3
Spet pa rabiš frekvenčni pretvornik 1,5kW, kar je drago ko žafran.

Vse to za samo 2psi...zdj si pa predstavljaj 0,5bar ali celo 1bar nadtlaka. Lohk že nabaviš novega TSI in prešraufaš turbino na svoje Polota. :D


Ti si mu sedaj predlagau industrijski motor z 2860 obratov. On rabi motorček z okoli 80k obratov.

Jaz bi poizkusil s tako konfiguracijo:

Motorček: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24853
ESC: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12442__Turnigy_AquaStar_Monster_240A_Water_Cooled_ESC.html?strSearch=Turnigy%20Aquastar%20Monster
Baterije: Nekaj skup spacaš da imaš tm okol 44.4V

Pa nardiš še neko vodno hlajenje in imaš 5.3KW motor z 57k obrati .


Ta "motorček" vleče 128A toka pri 41V, ki je tudi max voltaža za ta motorček. Zdaj pa računaj, koliko časa bodo zdržale tiste tvoje batarije.
ps.:kolikor sem jaz gledal je to bolj mišljeno za kakšno majhno ladico ali avijonček, da vrti tist propelerček. Moč tega motorčka je zelo majhna in ni šans, da bo filal 1bar tudi 0,1bar zelo zelo dvomim


To ni nek mali motorček. To je 5KW motor, ki se vrti z okoli 55Krpm. Če bi zaporedno vezal štiri 45Ah akumolatorje bi ti delovalo par minut. Če narediš, da ti motor deluje samo ob določeni poziciji gasa bi se dalo to podalšat, pač da ti daje boost samo ob pospeševanju. 1ga bara ti pač nebi filalo, nekaj boosta bi pa moralo dat ob pravilni izvedbi. Res, da ni tako praktično, je pa treba nekje začet z razvojem. Če mu je to hobi pa še tolko bolje.


Pa si zračunal koliko moči (konjev) boš porabil za altenator, ki ga bo treba menjat z večim, da boš polnil tiste štiri aku.?
Spet boš tam, ko boš več zgubil kot pridobil oz ne me narobe razumet vse se da, ampak učinka ne bo nobenga ;)
Zadnjič spremenil pskoda, dne Pe apr 05, 2013 12:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a alanq4 Pe apr 05, 2013 12:24 pm

Berem naslov teme - Turbo, odprem z zanimanjem, potem pa tole.... Hahahahaha

No sej so ti že vse napisali, zadeva ne dela! Če že nočeš turbo montirat na taprav način potem si mogoče omisli od starega polota g40 G lader in to zmontiraj.

Še enkrat tole je škoda časa in vsakega centa!
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a pskoda Pe apr 05, 2013 12:27 pm

Saj kot hobi je ok in popolnoma nič drugega
Lp
 
kosir1234
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To mar 30, 2010 10:00 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - "Bad look"

Napisal/-a kosir1234 Pe apr 05, 2013 12:49 pm

dbsquared je napisal/-a:
thunderbolt je napisal/-a:Jaz sem bil na začetku bolj :jao:, ampak zdaj ko je pa narejeno pa res ni slabo. Kaj bo treba pa še vse postorit na mašini ob montaži turba? Koliko KM bo zadeva dodala?


Vrjetno bo treba menjati ECU. Mogoče tudi sesalni kolektor + šobe. Bomo videli na testu, kako bo zadeva sploh delovala in kakšen bo odziv motorja. Pričakuje se do 50HP prirastka. =P



ahahahahahaha :D :D :D

do 50 konj pri 20.000rpm na turbini in pri boostu 0.13bara? :D

Tale tema mi je polepšala dan :D
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Pe apr 05, 2013 1:11 pm

Tole zgleda kr močno: http://www.youtube.com/watch?v=fo224qXmAjE

8kW, 110krpm, 0.5bar.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Pe apr 05, 2013 1:31 pm

Deli so še vedno pri "drejarju". Danes grem po potenciometer in upor. Ta vikend se zadeva že začenja montirati. Zadeva bi sicer mogla delovati edino obratov je mogoče res malo premalo. Še vedno lahko kupim močnejši in hitrejši motorček.

Nekaj novega na youtube.com o tej električni turbini:
http://www.youtube.com/watch?v=iKKtIC5hyC0

Poglejte si njegov Youtube kanal. Zanimive stvari. :DDD
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a alanq4 Pe apr 05, 2013 2:14 pm

fizika in matematika je bla 1 praviš...
Da o logiki sploh ne začnemo.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Volvej
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: So okt 03, 2009 3:50 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Volvej Pe apr 05, 2013 2:22 pm

No pa tudi če bi tole že slučajno delalo na 0,1 bar boosta še vedno moreš urediti mazanje turbine, ker koliko vidim ga ti ne misliš, potem ti turbina verjetno ne bo dolgo letela.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a croma_man Pe apr 05, 2013 2:33 pm

alanq4 je napisal/-a:fizika in matematika je bla 1 praviš...
Da o logiki sploh ne začnemo.


a je že tanov nfs uzun? sej sm slišu da bojo zdej mel poudarek na električnih turbinah :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
jojbl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To feb 19, 2008 2:21 am
Kraj: Logatec

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a jojbl Pe apr 05, 2013 3:48 pm

Croma, Fast & Furious pride kmalu ven :D
 
Uporabniški avatar
Suicidal
Novinec
 
Prispevkov: 144
Pridružen: Pe apr 22, 2011 12:45 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Suicidal Pe apr 05, 2013 4:20 pm

Mašine se pač ne da tunat z nekimi socialnimi vložki... :D
Slika
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1375
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a thunderbolt Pe apr 05, 2013 5:24 pm

dbsquared je povedal, da mu je to hobi in da ne bo nobenega problema, tudi če zadeva ne bo špilala oziroma pihala :mrgreen:
Opozorili ste ga na različne stvari, ampak ni mu pa treba stalno tega tupit v glavo, ga žalit in mu nasploh jemat volje. Zdaj je večina pametna, kako stvar ne bo šla skozi, ampak razplet boste pa še vedno z zanimanjem spremljali.
Meni je všeč njegova zagnanost in optimizem - ne navsezadnje je to ključno za narest kakšen preboj od znanega. Da enkrat uspe, mora ponavadi velikokrat spodletet.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Pe apr 05, 2013 5:56 pm

thunderbolt je napisal/-a:dbsquared je povedal, da mu je to hobi in da ne bo nobenega problema, tudi če zadeva ne bo špilala oziroma pihala :mrgreen:
Opozorili ste ga na različne stvari, ampak ni mu pa treba stalno tega tupit v glavo, ga žalit in mu nasploh jemat volje. Zdaj je večina pametna, kako stvar ne bo šla skozi, ampak razplet boste pa še vedno z zanimanjem spremljali.
Meni je všeč njegova zagnanost in optimizem - ne navsezadnje je to ključno za narest kakšen preboj od znanega. Da enkrat uspe, mora ponavadi velikokrat spodletet.


Hvala ti za tole. Si definitivno dodal motivacijo. ;)
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Pe apr 05, 2013 6:12 pm

Tudi KERS deluje na podoben način in to v F1. Pred leti bi vsi govorili da tega ni možno izvest. V teoriji je možno da to deluje, v prakso prenest je druga, ampak enkrat bo enmu ratal. Če nobeden nebi razvijal, bi še vedno samo noge uporabljal....
 
kosir1234
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To mar 30, 2010 10:00 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a kosir1234 Pe apr 05, 2013 7:03 pm

Tlele bo pa res razvoja ja, svet bo rešen vseh problemov :D
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a ven0m Pe apr 05, 2013 11:44 pm

Bat_zajla je napisal/-a:Tudi KERS deluje na podoben način in to v F1. Pred leti bi vsi govorili da tega ni možno izvest. V teoriji je možno da to deluje, v prakso prenest je druga, ampak enkrat bo enmu ratal. Če nobeden nebi razvijal, bi še vedno samo noge uporabljal....


Tudi v teoriji ne deluje, primerjaš jabolke in hruške. Naš svet bazira na osnovah termodinamike oz., da ti bolje pojasnim, tale elektromotor moraš poganjat, je res, poganjal ga boš z alternatorjem, ki ga poganja motor, je res, elektro motor bo preko prisilnega polnjenja omogočil motorju proizvajanje več energije, VENDAR ta dodatno proizvedena energija nebo večja kot energija, ki je zahtevana ob vrtenju elektro motorja. Če bi bilo obratno bi perpeteomobile pospeševal in ne izgubljal hitrost zaradi trenja, segrevanja, etc...

(E[motor] - E[el. motor] + E["boost"]) < E[motor] => dbsquared - E[dbsquared] - t - € = 0

oz. lažje povedano končen rezultat bo šibkejši motor in večja poraba, ter 200€ manj v denarnici... Hobi gor ali dol, to početje je preprosto neumno in nerazglodano...

KERS je pa popolnoma druga zgodba, kjer gre za pretvorbo energije in ne dodajanje/odvzemanje energije...
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
Deniss_R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe apr 30, 2010 8:05 am

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Deniss_R Ne apr 14, 2013 9:35 pm

A nebi blo bolj, da bi kupil 1.2 TSI mlinček pa ga vgradil not. Pa že če greš mim Rondoja se normaln mim pel, boš večji car izpadu ;)
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Ne apr 14, 2013 9:45 pm

ven0m je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:Tudi KERS deluje na podoben način in to v F1. Pred leti bi vsi govorili da tega ni možno izvest. V teoriji je možno da to deluje, v prakso prenest je druga, ampak enkrat bo enmu ratal. Če nobeden nebi razvijal, bi še vedno samo noge uporabljal....


Tudi v teoriji ne deluje, primerjaš jabolke in hruške. Naš svet bazira na osnovah termodinamike oz., da ti bolje pojasnim, tale elektromotor moraš poganjat, je res, poganjal ga boš z alternatorjem, ki ga poganja motor, je res, elektro motor bo preko prisilnega polnjenja omogočil motorju proizvajanje več energije, VENDAR ta dodatno proizvedena energija nebo večja kot energija, ki je zahtevana ob vrtenju elektro motorja. Če bi bilo obratno bi perpeteomobile pospeševal in ne izgubljal hitrost zaradi trenja, segrevanja, etc...

(E[motor] - E[el. motor] + E["boost"]) < E[motor] => dbsquared - E[dbsquared] - t - € = 0

oz. lažje povedano končen rezultat bo šibkejši motor in večja poraba, ter 200€ manj v denarnici... Hobi gor ali dol, to početje je preprosto neumno in nerazglodano...

KERS je pa popolnoma druga zgodba, kjer gre za pretvorbo energije in ne dodajanje/odvzemanje energije...


Jaz sem bol za vjranto da ga poganjaš iz dodatnih akumolatorjev, ki bi se lahko pounili ob pritisku na stikalo. Tako, da ko rabiš večjo moč, sistem vklopiš. Ko rabiš polnenje, ga polniš. Lahko pa vse skupaj izklopiš. Sistem nebi vedno deloval in bi bil namenjen večji moči ko jo potrebuješ. Logično je, da z altenatorjem nebi zmogel sproti napajat el. motorja in s tem pridobiti na večji moči.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Ne apr 14, 2013 10:27 pm

Deniss_R je napisal/-a:A nebi blo bolj, da bi kupil 1.2 TSI mlinček pa ga vgradil not. Pa že če greš mim Rondoja se normaln mim pel, boš večji car izpadu ;)


Pošreek. =P

Drugače pa tudi tvoja ideja o "swap-u" motorja ni slaba. Mogoče edino malo predrago. ;)
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov