Bat_zajla je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:Bat_zajla je napisal/-a:Tudi KERS deluje na podoben način in to v F1. Pred leti bi vsi govorili da tega ni možno izvest. V teoriji je možno da to deluje, v prakso prenest je druga, ampak enkrat bo enmu ratal. Če nobeden nebi razvijal, bi še vedno samo noge uporabljal....
Tudi v teoriji ne deluje, primerjaš jabolke in hruške. Naš svet bazira na osnovah termodinamike oz., da ti bolje pojasnim, tale elektromotor moraš poganjat, je res, poganjal ga boš z alternatorjem, ki ga poganja motor, je res, elektro motor bo preko prisilnega polnjenja omogočil motorju proizvajanje več energije, VENDAR ta dodatno proizvedena energija nebo večja kot energija, ki je zahtevana ob vrtenju elektro motorja. Če bi bilo obratno bi perpeteomobile pospeševal in ne izgubljal hitrost zaradi trenja, segrevanja, etc...
(E[motor] - E[el. motor] + E["boost"]) < E[motor] => dbsquared - E[dbsquared] - t - € = 0
oz. lažje povedano končen rezultat bo šibkejši motor in večja poraba, ter 200€ manj v denarnici... Hobi gor ali dol, to početje je preprosto neumno in nerazglodano...
KERS je pa popolnoma druga zgodba, kjer gre za pretvorbo energije in ne dodajanje/odvzemanje energije...
Jaz sem bol za vjranto da ga poganjaš iz dodatnih akumolatorjev, ki bi se lahko pounili ob pritisku na stikalo. Tako, da ko rabiš večjo moč, sistem vklopiš. Ko rabiš polnenje, ga polniš. Lahko pa vse skupaj izklopiš. Sistem nebi vedno deloval in bi bil namenjen večji moči ko jo potrebuješ. Logično je, da z altenatorjem nebi zmogel sproti napajat el. motorja in s tem pridobiti na večji moči.
Še vedno jih moraš vozit okoli. Pri 50hp se 100kg krepko pozna, kar je še dodaten minus pri moji enačbi.