Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a ven0m Ne apr 14, 2013 10:32 pm

Bat_zajla je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:Tudi KERS deluje na podoben način in to v F1. Pred leti bi vsi govorili da tega ni možno izvest. V teoriji je možno da to deluje, v prakso prenest je druga, ampak enkrat bo enmu ratal. Če nobeden nebi razvijal, bi še vedno samo noge uporabljal....


Tudi v teoriji ne deluje, primerjaš jabolke in hruške. Naš svet bazira na osnovah termodinamike oz., da ti bolje pojasnim, tale elektromotor moraš poganjat, je res, poganjal ga boš z alternatorjem, ki ga poganja motor, je res, elektro motor bo preko prisilnega polnjenja omogočil motorju proizvajanje več energije, VENDAR ta dodatno proizvedena energija nebo večja kot energija, ki je zahtevana ob vrtenju elektro motorja. Če bi bilo obratno bi perpeteomobile pospeševal in ne izgubljal hitrost zaradi trenja, segrevanja, etc...

(E[motor] - E[el. motor] + E["boost"]) < E[motor] => dbsquared - E[dbsquared] - t - € = 0

oz. lažje povedano končen rezultat bo šibkejši motor in večja poraba, ter 200€ manj v denarnici... Hobi gor ali dol, to početje je preprosto neumno in nerazglodano...

KERS je pa popolnoma druga zgodba, kjer gre za pretvorbo energije in ne dodajanje/odvzemanje energije...


Jaz sem bol za vjranto da ga poganjaš iz dodatnih akumolatorjev, ki bi se lahko pounili ob pritisku na stikalo. Tako, da ko rabiš večjo moč, sistem vklopiš. Ko rabiš polnenje, ga polniš. Lahko pa vse skupaj izklopiš. Sistem nebi vedno deloval in bi bil namenjen večji moči ko jo potrebuješ. Logično je, da z altenatorjem nebi zmogel sproti napajat el. motorja in s tem pridobiti na večji moči.


Še vedno jih moraš vozit okoli. Pri 50hp se 100kg krepko pozna, kar je še dodaten minus pri moji enačbi.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Ne apr 14, 2013 10:52 pm

ven0m je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
Bat_zajla je napisal/-a:Tudi KERS deluje na podoben način in to v F1. Pred leti bi vsi govorili da tega ni možno izvest. V teoriji je možno da to deluje, v prakso prenest je druga, ampak enkrat bo enmu ratal. Če nobeden nebi razvijal, bi še vedno samo noge uporabljal....


Tudi v teoriji ne deluje, primerjaš jabolke in hruške. Naš svet bazira na osnovah termodinamike oz., da ti bolje pojasnim, tale elektromotor moraš poganjat, je res, poganjal ga boš z alternatorjem, ki ga poganja motor, je res, elektro motor bo preko prisilnega polnjenja omogočil motorju proizvajanje več energije, VENDAR ta dodatno proizvedena energija nebo večja kot energija, ki je zahtevana ob vrtenju elektro motorja. Če bi bilo obratno bi perpeteomobile pospeševal in ne izgubljal hitrost zaradi trenja, segrevanja, etc...

(E[motor] - E[el. motor] + E["boost"]) < E[motor] => dbsquared - E[dbsquared] - t - € = 0

oz. lažje povedano končen rezultat bo šibkejši motor in večja poraba, ter 200€ manj v denarnici... Hobi gor ali dol, to početje je preprosto neumno in nerazglodano...

KERS je pa popolnoma druga zgodba, kjer gre za pretvorbo energije in ne dodajanje/odvzemanje energije...


Jaz sem bol za vjranto da ga poganjaš iz dodatnih akumolatorjev, ki bi se lahko pounili ob pritisku na stikalo. Tako, da ko rabiš večjo moč, sistem vklopiš. Ko rabiš polnenje, ga polniš. Lahko pa vse skupaj izklopiš. Sistem nebi vedno deloval in bi bil namenjen večji moči ko jo potrebuješ. Logično je, da z altenatorjem nebi zmogel sproti napajat el. motorja in s tem pridobiti na večji moči.


Še vedno jih moraš vozit okoli. Pri 50hp se 100kg krepko pozna, kar je še dodaten minus pri moji enačbi.


No s temi 100kg si malo mimo udaru, prav tako z bistvom njegovega projekta.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a ven0m Po apr 15, 2013 8:35 pm

Bat_zajla je napisal/-a:No s temi 100kg si malo mimo udaru, prav tako z bistvom njegovega projekta.


*facepalm*
Vidim, da tebi računanje in splošna logika tudi ležita. Have fun, I'm out.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a =swen= To apr 16, 2013 6:35 pm

Si dobil dele od strugarja? Si zadevo sestavil, sprobal... kaj si ugotovil?
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Sr apr 17, 2013 8:28 pm

=swen= je napisal/-a:Si dobil dele od strugarja? Si zadevo sestavil, sprobal... kaj si ugotovil?


Mankajo mi samo še distančniki oz. tulci, ki bodo držali razmik med motorčkom in turbino. Takoj ko bo zadeva vgrajena v avto ... sporočim. =P
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a primozek68 Po maj 06, 2013 10:47 pm

dbsquared je napisal/-a:
=swen= je napisal/-a:Si dobil dele od strugarja? Si zadevo sestavil, sprobal... kaj si ugotovil?


Mankajo mi samo še distančniki oz. tulci, ki bodo držali razmik med motorčkom in turbino. Takoj ko bo zadeva vgrajena v avto ... sporočim. =P



Kaj je, Grunf, a leti?
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Po maj 06, 2013 11:58 pm

primozek68 je napisal/-a:
dbsquared je napisal/-a:
=swen= je napisal/-a:Si dobil dele od strugarja? Si zadevo sestavil, sprobal... kaj si ugotovil?


Mankajo mi samo še distančniki oz. tulci, ki bodo držali razmik med motorčkom in turbino. Takoj ko bo zadeva vgrajena v avto ... sporočim. =P



Kaj je, Grunf, a leti?


Zapletlo se mi je pri prenosu moči. :(

Zadeva je dokaj zahtevna kar se tiče izdelave. Vse mora biti 100% natančno narejeno če ne, se turbina ne bo vrtela.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dobek To maj 07, 2013 12:30 pm

primozek68 je napisal/-a:Kaj je, Grunf, a leti?



a ni vecina tu gor premlada, da bi ga poznala? :lol:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a esem To maj 07, 2013 1:48 pm

Grunf (voznik avta na sliki) je MacGyverjev dedek iz časa Forda (Alana), ki je delal oz popravljal take avte (in vse ostalo)
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dobek To maj 07, 2013 1:53 pm

esem je napisal/-a:Grunf (voznik avta na sliki) je MacGyverjev dedek iz časa Forda (Alana), ki je delal oz popravljal take avte (in vse ostalo)


Slika
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Mate To maj 07, 2013 3:00 pm

ven0m je napisal/-a:je res, elektro motor bo preko prisilnega polnjenja omogočil motorju proizvajanje več energije, VENDAR ta dodatno proizvedena energija nebo večja kot energija, ki je zahtevana ob vrtenju elektro motorja. Če bi bilo obratno bi perpeteomobile pospeševal in ne izgubljal hitrost zaradi trenja, segrevanja, etc...


Tole ne bo čisto držalo, oz. v enačbi nekaj manjka. Vložena energija za stiskanje zraka ne poveča proizvedene količine motorja, ampak poveča samo količino zraka. Zaradi večje količine zraka lahko v istem času zgori več goriva, oz. ima motor večjo moč. Večja moč pride iz dodatnega goriva in ne iz energije porabljene za stiskanje zraka. Če bo stvar dejansko zmožen ustvariti dodaten pritisk ob velikem pretoku zraka je vprašanje še, do kje ima motor specificirane mape za vbrizg goriva in kakšna so merilna območja senzorjev in delovna območja ostalih komponent v motorju.
Slika
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Ne maj 26, 2013 8:47 pm

Slika

Slika

Prototip električnega turbo polnilnika. Med izdelavo ugotoviš, da mora biti zadeva zelo natančno narejena.

Slika


Plani za naprej:

- Dokončati "Turbo" projekt.

- Četudi je avto že znižan, sem se odločil da ko bodo finance, kupim "gewinde".
Zadnjič spremenil dbsquared, dne Če okt 24, 2013 10:45 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a grega983 Ne maj 26, 2013 8:53 pm

Madoniš, k tejle turbini se spravljaš pa kot bolan sr...at :mrgreen:

Bom še jz prej svoj projekt končal =P
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Ne maj 26, 2013 8:55 pm

grega983 je napisal/-a:Madoniš, k tejle turbini se spravljaš pa kot bolan sr...at :mrgreen:

Bom še jz prej svoj projekt končal =P


:lol: :lol: :lol:

Trenutno nimam toliko prostega časa zaradi faxa in drugih obveznosti. ;)
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a primozek68 Ne maj 26, 2013 8:58 pm

Sam drati pa so, ni kej...


Kaj točno študiraš?
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a dbsquared Ne maj 26, 2013 9:02 pm

Multimedijo. :DDD

http://www.iam.si/
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Bat_zajla Ne maj 26, 2013 9:10 pm

Ta motorček kr lepo dol dej, pa kej bl konkretnga dej gor. Tale krtačn motorček je že zelo star, in še takrat je to bol malo delalo. Daj gor brezkrtačnga, boš imel vsaj kej možnosti podtlaka ustvart.
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a Mgajvr Ne maj 26, 2013 9:27 pm

se strinjam, pa treba dobit motorček, ko bo zagotavljal dovolj obratov, pa ki bo imel dovolj moči da poganja vetrnico :roll:
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a alanq4 Ne maj 26, 2013 10:07 pm

Ene 5x premalo obratov imaš na motorčku... Pa res škoda da logike ne uporabljaš.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: VW Polo 1.4 16V - Turbo

Napisal/-a ven0m Po maj 27, 2013 12:01 am

alanq4 je napisal/-a:Pa res škoda da logike ne uporabljaš.


dbsquared je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:Kaj točno študiraš?
Multimedijo. :DDD
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov