No, nekaj časa sem razmišljal in se nisem odločil za OEM PDC.. enostavno preveč razkopavanja avta, pa še napeljavo bi težko poceni dobil potem pa kodiranje.. sem se prejšnji teden odločil za META parking system, senzorji so 19mm (ne pa tisto cheap kitajsko ***** ki je 22mm) in skoraj pašejo v original luknje (cca 0,5mm bo treba pobrusit), montirajo se kot OEM (od znotraj) in dajo OEM look (kitajski se pa montirajo od zunaj in štrlijo ven, pa še v obliki gobice so).. sicer je bil ta sistem malo dražji ampak je kompleten, 4je senzorji z vsem za montažo, vsa napeljava, računalnik in zvočnik, računalnik ima opcijo za utišat radio (ve kdo mogoče če je na business radiu tak pin da bi tisto žico gor zvezal??), da se programirat občutljivost, pa če imaš vlečno kljuko da ne piska itd, da se jih pa tudi barvat.. mislim da sem se prav odločil. Zraven so tudi podrobna navodila
Se mi je pa danes prvič zgodilo da sem nekaj zadel ko sem šel nazaj in sicer hidrant... v levem ogledalu nič, v desnem nič, v notranjem nič, kar naenkrat pa hrsk,.. sicer je tako mala praskica da se skoraj ne vidi (konec koncev mi je pa vseeno ker pride ta mesec m sport odbijač gor), bodo pa senzorji prav prišli za take stvari ki so v mrtvem kotu in jih dejansko ne opaziš dokler ni prepozno
pa še nekaj slikc senzorjev:
vsebina škatle
senzorji
računalnik
napeljava
zvočnik in napeljava
zdaj mi manjka še samo pokrovček za vlečno kljuko za zadnji odbijač in gre vse skupaj na barvanje potem pa na avto. Naročena je tudi mat črna folija za feltne, in mat črna folija za difusor (da se zaščiti pred morebitnimi poškodbami in drugim). V kratkem gre števec narazen in se bodo menjale oranžne ledike za bele, potem pa še kaka drobnarija in sem končal za ta mesec