En lep pozdrav vsem skupaj
No pa je pršu čas, ko lohk še sam predstavm svoje prvo prevozno sredstvo.
Kot že v naslovu piše gre za nabrito izvedbo mestnega malčka Ka. Brihtne glavice v Fordu so mu namenile 1.6 literski SOHC atmosferski motor z 70 kw oz. 95 KM.
Poleg posega pod pokrovom ima avto še razširjene blatnike, nižje in predvsem trše podvozje, 240mm hlajene prednje zavore in spodobne športne sedeže.
Prvi vtisi, ko sem sedel za volanom so, da je v bistvu notranjost veliko bol prostorna kot izgleda na prvi pogled. Sedi se dokaj nizko (sedež nastavljiv po višini), sedeži ponujajo spodobno bočno oporo, hkrati pa je stegenska opora zlo nizka, kar olajša vstopanje in izstopanje iz avtomobila. V rokah držim konkretno odebeljen volanski obroč oblečen v kombinacijo ''navadnega'' in perforiranega usnja. Na splošno je počutje v avtu zlo ''gokart-like'' in (vsaj meni) se vedno prikrade nasmešek na usta, ko se usedem v avto :wihuu:
Občutki med vožnjo pa so deljeni - za dolge relacije po ''razritih'' cestah mam raje ptičjo gripo kot pa tole. Avto je glasen, vožnja komaj ''sprejemljivo'' udobna, menjalnik dirkaško kratek (100 km/h = cca. 3000 /min). Nizko presečne pnevmatike dimenzij 195/45 R16 pa udobja ne izboljšajo. Vendar pa v obrambo lahko zapišem, da kljub trdemu podvozju avto ne ''poskakuje'' po cesti in lepo drži smer. Za starejšega lastnika (artritisom), ki si želi udobne, sproščujoče vožnje torej to ni.
No še dobro, da nisem star, pa tudi artritis me ne matra - tako lohk uživam v vsem ostalem, kar avto ponuja
Za avtomobilskega navdušenca, ki uživa v vožnji je to prava mala petarda
Avto živi, ima dušo in eno samo nalogo - da te nasmeje vsakič, ko se zapodiš skozi najbljižne ovinke in to brez pretiravanja in pri hitrostih, ki so še globoko v območju, ki ga tolerirajo možje v modrem. Posledica kratkega menjalnika in motorja z staro 8v tehniko (več navora v nižjih vrtljajih) je, da avto poskoči v vsaki prestavi in brez napora sledi toku prometa na regionalkah. Motor je odziven in dovolj zmogljiv, da Ka poskoči iz mesta do 100 km/h pod 10 s. Ampak naj se še tako trudim ne morem opisat občutka, ki ga avto daje - kot, da je vedno in povsod pripravljen na šprint - občutek, da je avto velik hitrejši, kot je v resnici (pa da ne bo pomote tale stvar je daleč od tega, da bi bla počasna).
Glede vožnje me poleg podvozja najbolj navdušuje volanski mehanizem, ki je zlo hiter in neposreden za mestnega malčka.
No pa sej ni treba, da zdej use povem - bo zmanjkalo za kasneje
Še malo slikovnega materiala ...
Takle je bil avto, ko je prišel k hiši ...
Zame popolnoma nesprejemljivo, zato je sledilo hitro pranje (pri cca. 4°C) ...
No stanje se je hitro izboljšalo ...
Plani za prihodnost ... hmm
- najprej bo potrebno nabavit zimske pnevmatike, ker so trenutno montirane letne
- ker je to rabljen avto seveda ne more vse delat tko kot je potrebno in tako se je mehanizem za pranje stekel odločlo, da neha delat, tako da bo
to treba popravit
- zamenjava brisalcev
- menjava radia (v avtu je original Ford z izmenjevalcem za 6 CD, ki sicer dela ampak ga gumb za nastavitev glasnosti občasno ''štrajka'')
- menjava trenutnih letnih pnevmatik (ki so sicer nove DOT11, ampak popolnoma nesprejemljive)
- pa še kaka malenkost se najde.
Še 2 za konec ...
Komentarji in mnenja ''obvezna'', pa tudi z vprašanji ni treba ''šparat''
LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D
''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson