Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a R 34 GT-R Ne feb 17, 2013 6:29 pm

_Dejan_ je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Super projekt, z 2.0 motorji nisem ravno najbolj na tekočem, zaupaš kakšne so tarife glede črpalke?

Šibek člen, bo najbrž postal menjalnik?


Kot tarife misliš koliko stane črpalka in deli za upgrade?
Avto ima DQ250 menjalnik in pred ECU Stage 2+ remapom bo zelo verjetno potreben tudi Stage 1 DSG remap(Povišan torque limit iz 350Nm na 500Nm, hitrejše menjavanje, večji pritisk na sklopko...)...


Pa še kaj zraven, ja ;)
RiDe hArD
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne feb 17, 2013 7:11 pm

Autotech upgrade kit me je stal cca. 350€
Nova HPFP, Cam follower, tesnila, RS4 PRV pa tudi cca. 350€
Takrat so bile vse alternative dražje APR okoli 950€ s tem da bi moral dobiti nekoga iz UK da pošljejo njemu in potem on meni, ker distributerjem ni dovoljeno pošiljanje izven UK, LOBA je bila okoli 900€ + PTT.
Če bi sedaj kupoval bi vzel LOBA HPFP, ker imajo akcijo za 575€ in če dodam Cam follower in RS4 PRV bi bila cena blizu 700€ vendar nebi rabil sam sestavljati pumpe...
Montaža je bila brezplačna, ker je bila doma v garaži, pri modih kjer sem potreboval dvigalo pa sem šel do prijatelja ...
Pumpa trenutno še ni izkoriščena, ker še vedno dela na standardnem pritisku 110barov ima pa avto vseeno v srednjih obratih občutno več navora :) Dobro tega motorja je konstanten navor in sicer original motor ima 280Nm v območju od 1700-5000rpm :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a CupraR Ne feb 17, 2013 7:39 pm

_Dejan_ je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Dobro tole, take teme imam rad :twisted: :D
p.s: tole ni quattro a ne?


Ne ni quatro je FWD :) Že tako se takih avtov v slo nič ne prodaja uvoz iz tujine pa je predrag(CO2 :) ) in od julija pa do danes kadar sem gledal se ni prodajal noben quatro razen TTS(ki je dobrih 10k € dražji) ali 3.2...

Blinder je napisal/-a:Dobro vam gre, polni keša.

Mislim, je še bolj luksuzna okolica kot pa avto


Če misliš prvih 6 slik, potem ti povem, da ni bilo slikano pri meni ampak pri prejšnjem lastniku ;)

alanq4 je napisal/-a:Kr gre zadeva :mrgreen: Tole je okoli 270KM trenutno?


Pomoje da ne, glede na to da je naložen še vedno Stage 1 ECU Remap, je treba počakat na spomlad in nove gume, ker je 1, 2, 3 prestava bolj kot ne preveč agresivna in stalno vklaplja TC :) Bo pa verjetno tam okoli 260-280KM(Na kolesih) in 410-420Nm(Stage 2+ naj bi prinesel +90Ps/+155Nm)


Dobr rihtas, edino stevilke mi ne gredo skupaj, ker tak navor imajo ponavadi 2.0 tsi z K04 in 305-315ps. Serijski S3 z 265 ps ima 350nm recimo. Drugo so novejsi 2.0 tsi z 211 ps, ki so prisli kasneje.

Izpuh je bil okoli dobrega jurcka?

S3 pumpa ni bila zanimiva? Je presvoh?
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne feb 17, 2013 8:50 pm

CupraR je napisal/-a:Dobr rihtas, edino stevilke mi ne gredo skupaj, ker tak navor imajo ponavadi 2.0 tsi z K04 in 305-315ps. Serijski S3 z 265 ps ima 350nm recimo. Drugo so novejsi 2.0 tsi z 211 ps, ki so prisli kasneje.

Izpuh je bil okoli dobrega jurcka?

S3 pumpa ni bila zanimiva? Je presvoh?


Specifikacije motorja(BWA) ki ga imam so:
Power net: 147 kW / 200 PS / 197 hp (ECE) @ 6000rpm
Torque: 280 Nm / 206 ft-lb @ 1800-5000rpm

Kolikor sem prebiral naj bi bila navedena moč enaka moči na kolesih.

REVO Stage 1 za TFSI obljublja +35-60bhp +50-80lbft(68-110Nm)
REVO Stage 1 za TSI +35-45bhp +80-90lbft(110-125Nm)

za ostale stage nimajo navedenih prirastkov moči razen v eni online trgovini sem našel, da naj bi Stage 2+ prinesel +90Ps/+155Nm Je pa vse odvisno na kakšnem dyno je merjeno :) Sem pa videl nekaj dyno plotov ki imajo Stage 2(torej ni Stage 2+) in navor preko 400Nm(Govorim za BWA motor)...

Zadnji lonec(Bastuck) je bil cca. 700€ in kolikor sem iskal je bil poleg Supersprinta in Remusa edini quad exhaust ki ima TUV. Oba ostala sta veliko dražja :)
 
bigturbo1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 22, 2013 1:31 am

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a bigturbo1 Po feb 18, 2013 12:11 am

:D lep in dober voz...čuvaj ga in pridno ga upgrejdi....pa obilico varnih kilometrov....
 
pristavc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če jan 03, 2013 3:42 pm
Kraj: Črnuče

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a pristavc To feb 19, 2013 6:12 pm

Morm rečt, da lepo rihtaš auto, mi pa nažalost ta oblika ni kej preveč ušeč, ampak važn, da teb je. Keep up the good work :))
Jeremy Clarkson:''It is a HONDA, so it will probably last longer than our mothers!''
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3790
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a Blinder To feb 19, 2013 6:27 pm

tega 2.0 tfsi je več verzij glede navora. golf gti(200 in 211) 280 nm. audi a4 211 350 nm. audi tt 350 nm(211), tastari tt(200) pa lahko da je imel 280 nm. Zgleda, da tem bolj športnim avtom dajo manjši navor, da ima motor pol bolj rad višje obrate
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a abbe To feb 19, 2013 9:03 pm

men se zdi da boš mel probleme s trakcijo in da neboš mogu vsega navora na cesto spraut,sploh ne v ovinkih.
drgač si se pa fino lotu zadeve.
Ni vse res kar napišem
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ To feb 19, 2013 9:31 pm

abbe je napisal/-a:men se zdi da boš mel probleme s trakcijo in da neboš mogu vsega navora na cesto spraut,sploh ne v ovinkih.
drgač si se pa fino lotu zadeve.


Tega se zavedam :) Upam da bodo poletne gume(Potenca RE050 245/40-18) in WALK vsaj malo pomagalo, drugače bo treba reskirati še jurčka za LSD(Peloquin)...
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a IgorMM Pe mar 01, 2013 7:36 pm

tvoj ane :)
http://www.css-tuning.com/nagrada/galer ... di-tt-1-23

gremo fantje mal pomagat pri glasovanju da dobi gratis chip tuning :)
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Pe mar 01, 2013 8:41 pm

IgorMM je napisal/-a:tvoj ane :)
http://www.css-tuning.com/nagrada/galer ... di-tt-1-23

gremo fantje mal pomagat pri glasovanju da dobi gratis chip tuning :)


Ja tako je :) Je moj :)
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Sr apr 03, 2013 7:06 pm

Evo danes sem naredil DSG Remap in malo optimiziral ECU :)
Dobili smo tole(Modra prejšnji remap, rdeča novi):
Slika

6. prestava 100km/h -> 290km/h
http://www.youtube.com/watch?v=BXgJWT1p50c

DSG Remap:
http://www.youtube.com/watch?v=MgTH4Z09d5k
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a IgorMM Pe apr 05, 2013 12:23 pm

in kaksi so prvi utisi po predelavi ? sem si ogledal video ni kej rect, S mode trga :D
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Pe apr 05, 2013 8:20 pm

IgorMM je napisal/-a:in kaksi so prvi utisi po predelavi ? sem si ogledal video ni kej rect, S mode trga :D


Sem zadovoljen, kar sem želel doseči je doseženo :) Kick down je izklopljen ker me je zelo motil ampak sem se počasi navadil da sem pač pritisnil gas samo do stikala :) Menjalne ročke na volanu so bolj odzivne in ni tako kot prej ko si pritisnil, spustil, skoraj pogledal še malo na okoli in je zamenjalo prestavo :) Zdej pač takoj ko pritisneš zamenja :) Omejevalnik navora je premaknjen višje in če se prav spomnim je na starem remapu navor poskočil za cca. 10-15Nm. Večji pritisk na sklopko preprečuje, da bi sklopka spodrsavala(No sej tut prej ni) se pa čuti da menjavanje prestav ni več tako nežno(prej se ni čutilo ko je prestavilo, sedaj se čuti, da malo cukne pa še to če čisto počasi voziš - skoraj brez gasa). Pa seveda v M načinu ne smeš pozabiti ročno menjati v višje prestave :)
 
Uporabniški avatar
xtron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če jun 30, 2005 10:18 am

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a xtron So apr 06, 2013 7:09 am

Ni kaj dodat....samo pohvale!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3790
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a Blinder So apr 06, 2013 8:01 am

1. Zakaj prej pri stage '1' ti je toliko zgubljal moči nad 5250 rpm? Original naj bi imel konstantno moč med 5100 in 6000+ rpm.
2. Pri katerih obratih ti je pri stage 1 menjaval prestave pri polnem pospeševanju? Ga je ko hondaši vrtel do 7000 rpm, čeprav tam gor ima bistveno manj moči?
3. Za vse DSG fanboye: in ni tako kot prej ko si pritisnil, spustil, skoraj pogledal še malo na okoli in je zamenjalo prestavo
DSG je j**c za športno vožnjo.
4. Super to, da se da softwersko onemogočit kickdown ter povečat odzivnost menjav. Pol pa tak DSG bi bil tudi za športno vožnjo ja
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ So apr 06, 2013 12:29 pm

Blinder je napisal/-a:1. Zakaj prej pri stage '1' ti je toliko zgubljal moči nad 5250 rpm? Original naj bi imel konstantno moč med 5100 in 6000+ rpm.
2. Pri katerih obratih ti je pri stage 1 menjaval prestave pri polnem pospeševanju? Ga je ko hondaši vrtel do 7000 rpm, čeprav tam gor ima bistveno manj moči?
3. Za vse DSG fanboye: in ni tako kot prej ko si pritisnil, spustil, skoraj pogledal še malo na okoli in je zamenjalo prestavo
DSG je j**c za športno vožnjo.
4. Super to, da se da softwersko onemogočit kickdown ter povečat odzivnost menjav. Pol pa tak DSG bi bil tudi za športno vožnjo ja


1.) Slabo narejena mapa ;)
2.)Mislim da 6300-6400rpm
3.)Na progi ima avto z DSG menjalnikom(primerjava istega modela original avta ki ima DSG in original avta ki ima ročni menjalnik) boljše čase... ;)
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ So apr 13, 2013 11:26 am

Vidim da še nisem pokazal letne obutve, ki jo imam že nekaj mesecev :)
Slika
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a _Dejan_ Ne apr 14, 2013 7:11 pm

Današnje lepo sončno popoldne pa sem porabil za barvanje zavornih čeljusti :)
Najprej zadnje:
Slika
In nato še sprednje:
Slika
Končni produkt pa izgleda takole :)
Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Audi TT by _Dejan_ (Stage 2+)

Napisal/-a peroRS Ne apr 14, 2013 7:31 pm

Haha, pa glih včeraj sem hotel napisat, da pobarvaj zavore :D
Pobarvaj še sredinski del na diskih, da ne bo tisto rjavo ;)

Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 42 gostov