Zanesenost je napisal/-a:Ti kako pa se avto obnaša na cesti? Mislim naslednje: - podkrmarjenje, prekrmarjenje
- komunikativnost volanskega obroča
- prestavljanje ( enakomerno podajanje moči, gladkost menjalnika )
- zavijanje
- povratne informacije
Tole ti lahko ocenim od 1-10
Alfa 156 ( definitivno v svojem razredu z najbolšo lego na cesti) raje nastopi prekrmarjenje kot podkrmarjenje kar pove dosti glede podvozja ki je zlo športno naravnan ( nažalost tudi zelo občutljiv) Je nekaj napak kot recimo zadn 14mm stock stabilizator drugače pa super super podvozje
-komunikativnost lahko dam 10 saj volan nima el pomagala in je samo servo (malo tši volan vendar bol direkten)
-prestavlanje je malo slabše saj je menjalnik GM-ov ( ameriški ) se mi pa dopadejo dolge prestave tako da skupno ocena 6
-zavijanje je čista 10 saj je volan zelo hiter in natančen 156 tudi zelo hitro menja smer
- povratne informacije pa je spet čista 10 saj čutiš na volanu vsak zdrs kolesa in povedal bi lahko veliksot vsakega kamenčka pod kolesom
je pa seveda to za tiste ki so vajeni nemcev velik minus
Morem pa še omeniti tu 2.4 20v motor ki je čista pornografija in deluje res res super in je nekaj najbolšega v tem avtu
Edit:
Iz hrvaškega testa alfe 156
Kao što pola alfističkog svijeta zna, 156-ica je balerina, na svim dimenzijama guma. Rado i lako mijenja smjer, solidno upija neravnine, nije sklona potonuti do „zadnjeg kruga opruge“ i ima popriličan puni hod kotača. Kombinacija uske zavojite ravne planinske ceste je mjesto gdje svaki vlasnik 156 ice proživi nirvanu. Ona sve sluša, ona sve radi. Kombinacije dužih i kračih zavoja te prebacivanje težišta ovaj auto radi bolje nego što će golf 9-te generacije 2020-te ikad moći. To je činjenica a ne bajka. Kad nestane gripa, to će se dogoditi na stražnjoj osovini, tzv oversteer. Osim ako premotavanjem volana namjero ne isprovocirate grip prednjih guma. Vratiti ju u putanju je kikiriki, ona neće nikada otići puni krug guzicom ako joj se doda samo malo volana ili gasa. To je auto koji očito voli svog vozača.