Da predstavim svojo novo pridobitev.
Gre se za BMW serije 3 v kupejevski izvedbi model e46 in sicer že faceliftan z 150KM in prevoženimi 237750 km. Kaj na povem o avtomobilu? Letnik je 2004, vozilo je francosko, leta 2006 ga je uvozil gospod ( pilot ) iz okolice Brnika. Do leta 2011 je bilo vozilo v njegovi lasti potem se je prodal v Domžale možakarju v poznih srednjih letih ( 52 let ). Vozilo je bilo redno vzdrževano pri lokalnem serviserju, kar pričajo servisni listki, ki so bili priloženi ob nakupu, je bila turbina menjana pri 170kkm, ki je baje hiba teh avtomobilov. Sama ohranjenost avtomobila je dokaj dobra, izpostaviti gre dve manjši praski na sovoznikovih vratih, voznikov sedež, ki je posledica vsakodnevnega vstopanja in izstopanja ter odstopanje blaga ( tkanine ) na C stebričku. Lastim si ga šele 10 dni tako, da se je med tem časom že nekaj delalo na vozuilu, kar bom pa dokumentiral sproti. Kaj me je vodilo v nakup? Preprosto FL kupe je zame eden lepših BMW-jev ki so jih kdajkoli naredili, mala poraba, solidna motorizacija, dosti opreme in pa jagoda na vrhu smetane MYSTIC BLUE barva v kombinaciji z bež usnjem. Prvi občutki: nasplošno sem zelo zadovoljen z vozilom, kljub temu da nikoli nisem vozil bavarca ubistvu si ga nikoli nismo lastili. Sama vožnja je kljub "nizkem" avtomobilu dokaj udobna, ni nabijanja ki sem ga bil vajen na TT-ju, lepo požira luknje, avto ne trese, ni nobene zračnosti na podvozju, če ga primerjam s TT-jem je sedenje na zadnji klopi vrhunska, ni pa tiste športnosti ki sem je bil vajen. Ampak gre le za 2 povsem različna avtomobila zato je primerjanje nesmiselno. Ne morem se še čisto navaditi nanj in na zadnji pogon hitro se spozabim in pozabim odvzemat plin v ovinkih, ker sem na Tomačevem dobro zaplesal, namreč na istem mestu sem bivši avto vedno pohodil no s tem sem napravil isto in ja skoraj sem pristal na odbojni ograji ampak k sreči sem ga ujel. Od tistega dne zelo pazim pri vstopih v ovinek. Mislim, da sem dosti povedal. Naštel bom samo še opremo avtomobila in pa dodal slike.
Dodatna in serijska oprema:
code description ( EPC )
S1CCA dummy- SALAPA
S249A multifunction steering wheel
S313A fold-in outside mirror
S423A floor mats velours
S435A fine wood trim
S441A smoker package
S473A armrest front
S481A sports seat
S508A PDC
S534A automatic air conditioning
S609A navigation system PROFESSIONAL
S644A preparation for mobile phone Bluetooth
S650A CD player
S676A HiFi speake system
S692A preparation, BMW 6-CD changer I-bus
S785A white direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, individual
S854A Language version, French
S863A dealer list Europe
S881A On board literature, French
S8SPA control unit CO2
S915A emission on outer-skin preservation
S210A DSC dinamin stability control
S255A sports leather steering wheel
S520A Fog lights
S548A kilometre speedo
S550A on-board computer
S832A battery in luggage compartment
Pri vsej našteti opremi pa močno pogrešam xenon, ker vožnja z navadnim H4 žarnicam in lečo je pa katastrofalna. Tako da je na "TO DO" listi pod zap.št.1:)
Plani za v bodoče:
montaža xenon kita in komplet kar spada zraven ( pranje žarometov, zamenjava posode za pranje z dvema pumpama, xenon "vaga na zadnji premi" )
samozatemnitveno vzvratno ogledalo
18 col platišča ( spomladi )
nižanje ( spomladi )
Zaenkrat je to to verjetno se bo še kaj našlo kar se bo sproti delalo.
Vozilo je preventivno z diagnostiko pregledal Schumi, tester javlja napako 3 vžigalnih sveč in pa računalnik Air bagov je fuč, tako da to bom še v kratkem odpravil in pa zamenjal vse tekočine na avtu ter filtre.