Mad je napisal/-a:Evo danes je Boštjan sprobal kako se obnaša Saxo na dragu v Slovenj Gradcu ...
http://www.youtube.com/watch?v=x3T0thmyAnc
Kot je doma pri nas v navadi se je tudi pri tem projektu zadnji trenutek malo zalomilo ... ker so bili injektorji kljub 370 ccm premali, da bi lahko odprli turbino na 2 bar - (1.8 bar ) torej je naš Saxo še vedno N/A ... Boštjan je celo noč še šravfal in dajal večji intercooler na mesto, tako da do vožnje ni spal več kot kako uro in odpeljal prve kroge z Saxojem direktno na dragu ... Projekt je uspel, spiliti bomo morali še par detaljev vendar sem z rezultatom še kar zadovoljen - temperature stojijo v normalnih okvirjih, motor dela lepo in če ne bi malo zajebali na startu in imeli kakega malo manj napuljenega nasprotnika bi lahko zapisali svoje prve rezultate ... kakorkoli - potrpljenje je božja mast zdaj pa Boostjan do konca nastavit mašino in upam da če v Rijeki ne bo odpadel Drag Race v Avgustu da gremo dol in naredimo do konca kar smo danes začeli ... L.p. Max
greddy je napisal/-a:Mad je napisal/-a:Evo danes je Boštjan sprobal kako se obnaša Saxo na dragu v Slovenj Gradcu ...
http://www.youtube.com/watch?v=x3T0thmyAnc
Kot je doma pri nas v navadi se je tudi pri tem projektu zadnji trenutek malo zalomilo ... ker so bili injektorji kljub 370 ccm premali, da bi lahko odprli turbino na 2 bar - (1.8 bar ) torej je naš Saxo še vedno N/A ... Boštjan je celo noč še šravfal in dajal večji intercooler na mesto, tako da do vožnje ni spal več kot kako uro in odpeljal prve kroge z Saxojem direktno na dragu ... Projekt je uspel, spiliti bomo morali še par detaljev vendar sem z rezultatom še kar zadovoljen - temperature stojijo v normalnih okvirjih, motor dela lepo in če ne bi malo zajebali na startu in imeli kakega malo manj napuljenega nasprotnika bi lahko zapisali svoje prve rezultate ... kakorkoli - potrpljenje je božja mast zdaj pa Boostjan do konca nastavit mašino in upam da če v Rijeki ne bo odpadel Drag Race v Avgustu da gremo dol in naredimo do konca kar smo danes začeli ... L.p. Max
Mislim, da je tale T3 turbina dobra do max 1.5 bara, tam ima najvecji pretok, kar je več je brezveze, ker ni efekta.(Sliši se pa dobro ).Za 2.0 bara ali več bo treba po kaj večjega kot je vaša T3.Zanimivo, kako je voznik "fopal" folk, da filajo 2.5 bara Seveda mu je 99% folka verjelo.
abbe je napisal/-a:iz kasnih cevi je pa dovod/odvod na/iz ic-ja narjen?
a so ksni podatki o pospeskih do 100 pa do 200
... govori se o razredu 14 sek ... prva vožnja za kvalifikacije : 14.676 druga 14.4 , dirka na izločanje menda 15 .7 ker se je zašaltal - v prvi do 7500 ker je dooolg menjalnik pol pa je padu še v lukno in ... jebiga - pa baje tako ali tako z tisto Corso naj ne bi nikoli mogel zmagat, ker je na koncu preskočila v 13 sek razred in je bla zanj itak prehitra ... če mi bo Dr.mr posodil G-tech ti bom povedal prej bi ga pa rad še do konca nastavil - in če bo okus v ustih dober ga bomo tudi zarulali če ne pa bo zagorel ... L.p. M.Dejan_S2 je napisal/-a:Pol pa če že pospeškov ne veste, pa bi prosil če bi vsaj rekli v katerih sekundnih razredih se je ta strupek premikal?
Da vidim sploh kolk ga lahko pohvalim
greddy je napisal/-a:1x se spomnim, da ste naredili neki avto, mislim, da ax, ki naj bi pariral edotovem rs2.Vsi komentarji so bili stroskovno tehnično podkovani, zanima me, kje je zdaj ta ax?Je to zdaj ta projekt saxo?
abbe je napisal/-a:tist ax se po obali voz.al pa sm ga jst zamenjau za ksnga.sm biu zadnc na morju pa sm sedu na omw-ju v kopru pa piu sok.pa sam gledau kako en ax tm ga zge po uni avtocesti.sam tist ni biu turbo,tko da vrjetn pisem o napacnem avtu.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov