Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po apr 21, 2008 5:00 pm

SIMY001 je napisal/-a:Lepo si povedal da bi se pri drugem grafu splačalo prestaviti blokado,zato bi avto mogu dat na valerje pa bi videl kako in kaj in ne misliti da ste najpametnejši
če imate izpit za avto.

ja pr drugem avtu ki bi biu tunan ne pa pri seriskem.sj nerabs met valjev da vids.pogledas na graf ki ga je dau proizvajalec pa vids ke je maximalna moc.tko da ti ne bit pametn.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Po apr 21, 2008 5:09 pm

poglej malo od dBilasa sesalne, kaksen pripadajoci kit sportnega filtra...seveda zaprti sistem...tam ti dvignejo blokado za ene 1000rmp, konji in navor so zraven...ce se menjas odmicne mas kaj hitro preko 200km...se pravi nekje 170km na kolesa...

vendar moras vedet...NA tuning je drag sport...dejansko vem za opel astro Z18xe 125km uradnih...z dBilas Flowtec sesalnimi ter dBilas filter sistem...pridobis pri tem motorju cca. 25km...tu nekje, tako je bilo meni razlozeno iz prve roke, blokada se dvigne na cca. 7200rpm...ECU posljes v nemcijo da ti ga sprogramirajo...zraven seveda poves ce si se manjl odmicne in kaksne so, pol je se tukaj par km zraven...veliko pri tem ti pridoda se dober izpusni sistem...recimo bastuck, eden izmed res priznanih izdelovalcev v.de...delajo samo od ispusnih koletorjev naprej...vsaj za moj avto...

tako dase malo navedem cene:
- Flowtech 1250€ (Optimizacija ECU je vsteta v ceno)
- Komplet filter sistem 380€
-odmicne 268° cca. 500€
-izpusni kolektor brez kata. oz sport kat...900€
-bastuck grupa A 700€

ce povzamemo skupaj...je to = 3730€

avto ima po tem takem...z koncno optimizacijo cca. 200hp...prej slabih kot dobrih...190hp kolikor sem se pogovarjal z folkom po forumih...je pa res samo par kandidatov...ki imajo tole...hehe, mogoce bo se v slo kaksen...

ce si gre smao za konje, prodaj avto, kupi takega, ki je ze tovarnisko dovolj podkrepljen in je stvar resena...poleg tega da ima vec km, bo imel tudi boljse podvozje, zavore itd...kar ti pri tej zadevi ki sem jo zgoraj nastel vse potegne zraven...tako da je pol koncna cena kar precej visja od teh 3700€, ki sem jih napisal...je pa res...kaksen clovek si in kaj rad delas...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 5:41 pm

punisher
strinjam se s tabo!
vse je odvisno od tega kaj hočeš,kupi enega bencinarja ko
ima turbino,pa daj čip not,če ti bo premalo šel
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Po apr 21, 2008 5:49 pm

hribko je napisal/-a:...kupi enega bencinarja ko
ima turbino,pa daj čip not,če ti bo premalo šel

kam pa vtakneš ta čip? v števec za hitrost da več pokaže al kako?

ON: vprašaj na bmw-slo forumu... že samo z reprogramacijo se pridobi malo na odzivnosti - nekateri so to že naredili pri AE in se malo pozna...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po apr 21, 2008 8:45 pm

SIMY001 je napisal/-a:Lepo si povedal da bi se pri drugem grafu splačalo prestaviti blokado,zato bi avto mogu dat na valerje pa bi videl kako in kaj in ne misliti da ste najpametnejši
če imate izpit za avto.


Model kaj tebi ni jasno?? Sama zasnova agregata motorja je precej drugačna, kot avtomobilskega agregata...Temu primerna sta tudi vrtina in gib, navora je precej manj, doseže ga pri veliko večjih obratih, prav tako max moč. Kajti njegovo delo je premikanje veliko manjše teže, kot pa npr. pri avtomobilu, tudi življenjska doba takšnega agregata je precej krajša kot pa avtomobilskega...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po apr 21, 2008 8:48 pm

mega_ne je napisal/-a:
hribko je napisal/-a:...kupi enega bencinarja ko
ima turbino,pa daj čip not,če ti bo premalo šel

kam pa vtakneš ta čip? v števec za hitrost da več pokaže al kako?

ON: vprašaj na bmw-slo forumu... že samo z reprogramacijo se pridobi malo na odzivnosti - nekateri so to že naredili pri AE in se malo pozna...


ja ka zej boš reku da se ne da čipat turbo bencinarje :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Po apr 21, 2008 9:48 pm

im nobody je napisal/-a:ja ka zej boš reku da se ne da čipat turbo bencinarje :D

mišljen je bil hec, ker je stric pred mano napisal tako kot da s čipiranjem iz avta narediš formulo in da se tukaj konča ves tunning potencial :D
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 11:29 pm

dragi megan,
jas sem samo omenil eno izmed cenejših variant,ker pri turbo bencinarju
zlahka skočiš iz 150 na 200 konijev!!!
 
w!cked
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po nov 05, 2007 4:52 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a w!cked Po apr 21, 2008 11:31 pm

Najbolje naredit to kar sm ti js napisu... BMWa 850i KI IMA REALNIH 300 KM!!! Kupit
pa bos JACK "....
...w!cked on the run...
Admin Team - GoDaddy.com
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 11:42 pm

itak da boš pol edinstven,če kupiš 850 BMW-ja
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To apr 22, 2008 8:11 am

w!cked je napisal/-a:Najbolje naredit to kar sm ti js napisu... BMWa 850i KI IMA REALNIH 300 KM!!! Kupit
pa bos JACK "....


Saj ne kupuje nepremičnine... :?:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To apr 22, 2008 3:42 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
w!cked je napisal/-a:Najbolje naredit to kar sm ti js napisu... BMWa 850i KI IMA REALNIH 300 KM!!! Kupit
pa bos JACK "....


Saj ne kupuje nepremičnine... :?:


nepremicnina je tvoj pony bicikel s poceno gumo fant ;)

ne pluvat po odlicnih avtomobilih ker me zacne skelet v zobeh na tak nacin kot ce bi alu folijo zvecil.

problem 850k je sam to da so vse ki se prodajajo zlorabljene in bi rabu ze sam za nove svecke malo premozenje.. kaj sele za vse ostalo.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To apr 22, 2008 8:31 pm

Voith je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:
w!cked je napisal/-a:Najbolje naredit to kar sm ti js napisu... BMWa 850i KI IMA REALNIH 300 KM!!! Kupit
pa bos JACK "....


Saj ne kupuje nepremičnine... :?:


nepremicnina je tvoj pony bicikel s poceno gumo fant ;)

ne pluvat po odlicnih avtomobilih ker me zacne skelet v zobeh na tak nacin kot ce bi alu folijo zvecil.

problem 850k je sam to da so vse ki se prodajajo zlorabljene in bi rabu ze sam za nove svecke malo premozenje.. kaj sele za vse ostalo.


No, na tvoj nivo komunikacije se žal ne uspem spustiti :P

Drugače pa mislil z vidika ohranjenosti teh vozil v RS, vzdrževanja.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov