Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
gregor.tm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jul 08, 2008 9:34 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a gregor.tm To jul 08, 2008 10:10 am

ponovno oživljam to temo. žal sem jo šele danes prvič videl.
kar se tiče turbo minija na katerega se nanaša ta naslov, moram povedati, da lastnika poznam. to je matty iz GB. njegovega minija spremljam od leta 2001 in je res, da je en najmočnejših na svetu, vendar kljub tako visokim konjem ni najhitrejši. je zelo standarden in celo težji od serijskega. avto ni namenjen za dirkališče in posledično ima enega najdaljših diferencialov (2,9), kar pomeni udobnost pri daljših vožnjah in mala prednost pri štartu. tudi vzemetenje razen nastavljivih amortizerjev in negativov pri optiki nima dodelanih. vozi na cestnih yokohama A008 gumah, ki so za te konje bolj boge. je pa udobno za normalno vožnjo. kljub temu pride pod 14 sec na 400 metrov.
vozilo res ni narejeno za dirke, je pa v živo bistveno hitrejši za videti, kot na videu. ko sem prvič videl ta video (ki je pravzaprav nelegalna kopija DVD-ja o minijih) sem bil šokiran, da je tako slabo posnet in da se ne vidi dejanska hitrost minija. je pa testni voznik z eno besedo vse povedal, ko je komentiral z uuaauuuuuu.... sicer je sam dirkač in zmagovalec na prvenstvih mini miglia.
doma imam posnetek iz vožnje z lastnikom znotraj kabine in vam povem da je grozlijvo, ko avto začne metati pri menjavi brzin. seveda nima LSD diffa, vozi samo na cross pin diff. avto nenormalno pospešuje in kljub veliki- preveliki turbini T3 nima tako groznega laga- luknje. sam se vozil identično turbino na miniju in sem kasneje raje šel na T2 in dobil bistveno boljše vozne lastnosti in pospeške pri nižjih obratih. v času zadnjih desetih let, pa nas je večina turbo minijev prišla na nekoč zavidljivih 180KM. v GB celo na 200 in več. za mnoge še vedno premalo, tako, da je v zadnjem času moda montirati glavo od motorja- BMW K100, da dobijo dve odmični, štiri sesalne in izpušne kanale (pri miniji sta dva sesalna in trije izpušni) in se pogovarjajo od 240 + konjev. seveda najšibkejši člen je tu menjalnik. matty vsako leto podrobi kakšen zobnik, zlomi osovine itd.
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Napisal/-a Rifasiemp To jul 08, 2008 10:12 pm

hehe... nism vedo da obstaja tema ki omenja moj avto.... no ko smo ze pri tem... a ma kdo kakrsnekoli dele za a112 abartha... mogoce kdo ve za kaksen avto... karkoli povezano s tem avtom... informacije vec kot dobrodosle :lol:
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jul 12, 2008 9:59 pm

Rifasiemp je napisal/-a:hehe... nism vedo da obstaja tema ki omenja moj avto.... no ko smo ze pri tem... a ma kdo kakrsnekoli dele za a112 abartha... mogoce kdo ve za kaksen avto... karkoli povezano s tem avtom ... informacije vec kot dobrodosle :lol:



... Če prideš v Koper te peljem k enemu čarovniku v Trst sam boš moral strest dosti za kose, ker ti avtomobili kose že dolgo ne dobivajo kar tako in precej jih dirka na njihovih GHD - Italiani jim pravijo Crono-scalate ker so za to zelo posrečeni avtomobilčki ... lahko daš gor motor od Yugo 45 (v osnovi sta ista) in z tvojo glavo boš imel isto konj ... lahko jo predelaš do ene 80 km cca - največji problem so motorne gredi, ker so na treh mestih oležajene in jih rado trga zaradi zvijanja - zato gredi lajšajo in jih utrjujejo z nitriranjem praliniranjem itd. Kolega Alessandro iz Trsta ga je imel pred par leti in je imel 120 km z tisto prvo - 954 ccm mašino ... jaz sem imel zanj 1050 ccm 70 hp motor in ga dve leti povsod ponujal za 100 dem na koncu prodal enemu mehaniku za 50 dem - sedaj je v enem Abarth fičku v Kopru ... Pridi dol, pa bomo kaj poiskali zate ... L.p. Max

P.s. - a si tvoj A 112 mogoče kupil pred par leti v Žalah ?
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Napisal/-a Rifasiemp Ne jul 13, 2008 9:14 am

nisem ga kupil v zalah ;) pred mano je bil poznan lastnik oz. poznam vse prejsnje lastnike... je pa uvoz iz italije skoljka:) za dele me predvsem zanima ker bi rad se en abarthov motor ker zlagamo se enega... pa en blok sicer imamo ampak je zadnje brusenje in so bati dragi;) bi pa karkoli bi delal ...delal na 1050 motorju... se mi zdi lazje karkoli izvlec iz njega... vendar je treba vedet da v ekstreme ne morem s svojim budgetom(studentskim) pa avto je daily driver tako da je tu se en problem:) drugace pa za dele pa jih isce oce ki svojega pocasi sedaj spravlja skupaj...tako da bomo imeli 2 pri hisi :lol:
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jul 13, 2008 12:08 pm

Rifasiemp je napisal/-a:nisem ga kupil v zalah ;) pred mano je bil poznan lastnik oz. poznam vse prejsnje lastnike... je pa uvoz iz italije skoljka:) za dele me predvsem zanima ker bi rad se en abarthov motor ker zlagamo se enega... pa en blok sicer imamo ampak je zadnje brusenje in so bati dragi;) bi pa karkoli bi delal ...delal na 1050 motorju... se mi zdi lazje karkoli izvlec iz njega... vendar je treba vedet da v ekstreme ne morem s svojim budgetom(studentskim) pa avto je daily driver tako da je tu se en problem:) drugace pa za dele pa jih isce oce, ki svojega pocasi sedaj spravlja skupaj...tako da bomo imeli 2 pri hisi :lol:



... Včasih zaradi budgeta izstružiš srajce in vstaviš nove iz nikasil-a in batke malo postružiš ležišče obročkov popraviš itd. - 1050 pa ni bil najboljši motor največ so izvlekli iz tistega prvega 965 ccm ker je bil pač prvi in najbolj delan dosegli naj bi nekaj čez 110 km ... vem, da so nekateri znani Italijanski predelovalci kasneje delali iz njih verzije 16 v in jih nabildali tudi do 140 km ... L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Napisal/-a Rifasiemp Ne jul 13, 2008 12:17 pm

samo z majhnim budgetom je lazje zacet s 70 konji kot pa 58;) bo koncni rezultat bolsi:) ker pac denar na zalost je ovira:) za 16v pa dobro vem sm si vse ogledal:) pa so kr zveri ze pol avti ceprav so taki mali faracajgi :D je pa res da je meni veliko lepse videt tak faracajg ki je n/a kot pa da bi bil prisilno polnjen:) ceprav bi se se vec iztisnilo sam meni je brutale n/a ko je moc v visoookih vrtljajih
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jul 13, 2008 1:53 pm

Rifasiemp je napisal/-a:samo z majhnim budgetom je lazje zacet s 70 konji kot pa 58;) bo koncni rezultat bolsi:) ker pac denar na zalost je ovira:) za 16v pa dobro vem sm si vse ogledal:) pa so kr zveri ze pol avti ceprav so taki mali faracajgi :D je pa res da je meni veliko lepse videt tak faracajg ki je n/a kot pa da bi bil prisilno polnjen:) ceprav bi se se vec iztisnilo sam meni je brutale n/a ko je moc v visoookih vrtljajih


... Tam do ene 80 gre nekako kar je že več zahteva bate in ostale dirkaln komponente kar nanese preveč da bi se še splačalo pa še dobiš totalno nevozen avtomobil ... meni je osebno najbolj všeč original z mogoče malo popravljeno glavo in večjim vplinjačem - kar je čez to je premalo da bi lahko opravičilo še 6-7000 eur vložka gor ... recimo jaz sem na enem takem projektu do sedaj vložil cca 6 ... tudi N/A a vseeno precej bolj popopran - težji od tvojega 100 kg trenutno na cca 145 km v planu še ene 20-30 km steroidov gor :) L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost