PRODRIVE, se spomniš moje s16ke?

No takrat sem se tudi sam zanimal za vgradnjo turbine in sem kontaktiral direktno z telimi, ker sem bil hitro pripravljen dat 2.500€ za kit. Vendar je stvar dosti bolj komplicirana kot se zdi.. Pripravljen bodi na 5.000€. Za 200 BHP bi šlo še nekako do 4 jurje, pač samo en mali čip da kontrolira dodaten injektor. Jaz sem imel cilj cca 250 BHP in so mi poslali takle predračun:
1
EW 16v Turbo Package
€ 2.499,00
1
EW 16v Package stainless manifold upgrade
€ 171,79
1
Heat Wrap 50mm x 15 metres
€ 54,52
1
Thermo Sleeving 1 metre x 20mm ID
€ 18,80
1
Thermo Sleeving 1 metre x 30mm ID
€ 22,33
1
Thermo Sleeving 1 metre x 50mm ID
€ 24,62
1
Forge dual piston dump valve
€ 169,31
1
Bosch Fuel Pump Intern 320 hp type 076
€ 167,75
1
Decompression package EW10J4 (1997cc 16v) 9.2 : 1
€ 233,23
1
Intercooler Peugeot 206, 60 pipe, core 550x250x50 1 row, size 690x250x60 mm
€ 685,98
1
Spal high output slim fan for use with Peugeot 206 intercooler
€ 97,58
TOTAL
€ 4.144,90
Vedi, da moraš zraven izbrati še ECU, ki pride spet vsaj 500€.
To mi je bilo malo preveč, zato sem poklical Tomaža v LJ, ki se ukvarja z vgradnjo turbo kitov in pri njem bi prišlo tudi cca 5 jurjev z delom vred. Res pa je, da dp-engineering naredi zadevo profesionalno z A-testi in homologacijo.
Za do 250 konjev bi naj bilo tole dovolj, za naprej pa potem rabiš večjo turbino in kot je napisal Darioo, druge bate, odmične, itd.
Ostale stvari, kot so zavore, sklopka, menjalnik, nastavljivo podvozje in ostalo, ki naj bi mel vsak predelan "turbač" šele pridejo. Kot je rekel Dariooo, za orenk poštimano predelavo boš rabil cca 10.000€.
Ampak vedi, da če se boš odločil za vgradnjo, pol boš mel mene skos na vratu :P :P
Lp