Voith je napisal/-a:extreme N je napisal/-a:ok ce sem prav razumel se to daja samo na bencinske motorje s turbino, right?
ubistvu blow-off ventila pri dizlu niti prblizn ne rabis. lahko mas to elektricno verzijo, ki pa ne sluzi nicemur. mogoce naredi zvok, pa se to dvomim, da tazga kot bencinar.
stos je pa v tem, da pri turbo bencincu, ko spustis gas zapres loputo v throttle body-u, ko se to zgodi zacnejo cilindri sesat zrak iz kolektorja in delat vakum, zato turbo bencinc ne rabi vakum pumpe za servo zavore in motor zacne ko spustis gas drasticno bremzat. pri tem se na kolektor strani dela vakum, na strani turbine pa se ob zaprtju lopute ustvari kr naenkrat ogromen tlak ker turbina se kr pumpa, zrak pa nima vec kam, zato ker se je loputa zaprla.. tle pride potem diverter ventil oz. blowoff v igro in sprosti ta prtisk, tako ne pride do nenadnega bremzanja turbine in tlak v delu med turbino in loputo nima takih spic kot bi jih mel brez bov-a. deluje pa bov tko, da ta vakum, ki se naredi v kolektorju potegne gor batek od BOV-a in ta spusti pritisk.
upam, da sm razumljivo tole napisal..
evo se vidno iz posnetka, kdaj ga povlece kdaj odpre
http://www.youtube.com/watch?v=_F4PS-etULE