Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe avg 01, 2008 11:14 am

Voith je napisal/-a:
extreme N je napisal/-a:ok ce sem prav razumel se to daja samo na bencinske motorje s turbino, right?


ubistvu blow-off ventila pri dizlu niti prblizn ne rabis. lahko mas to elektricno verzijo, ki pa ne sluzi nicemur. mogoce naredi zvok, pa se to dvomim, da tazga kot bencinar.

stos je pa v tem, da pri turbo bencincu, ko spustis gas zapres loputo v throttle body-u, ko se to zgodi zacnejo cilindri sesat zrak iz kolektorja in delat vakum, zato turbo bencinc ne rabi vakum pumpe za servo zavore in motor zacne ko spustis gas drasticno bremzat. pri tem se na kolektor strani dela vakum, na strani turbine pa se ob zaprtju lopute ustvari kr naenkrat ogromen tlak ker turbina se kr pumpa, zrak pa nima vec kam, zato ker se je loputa zaprla.. tle pride potem diverter ventil oz. blowoff v igro in sprosti ta prtisk, tako ne pride do nenadnega bremzanja turbine in tlak v delu med turbino in loputo nima takih spic kot bi jih mel brez bov-a. deluje pa bov tko, da ta vakum, ki se naredi v kolektorju potegne gor batek od BOV-a in ta spusti pritisk.


upam, da sm razumljivo tole napisal..


evo se vidno iz posnetka, kdaj ga povlece kdaj odpre

http://www.youtube.com/watch?v=_F4PS-etULE
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe avg 01, 2008 10:49 pm

MikeLima je napisal/-a:Pri dizlu zadeva ni tako mimo, kot se tu gor misli in pise. Jo je pa treba gnat z elektro ventilom, primerno pametno elektroniko, pa vakum vzeti tam, kjer je za zavore pristiman. Vem, da je imel VW TDI KIT Car blow off, wastegate, variabilno turbino, pa se EGR ki je bil enak wastegate ventilu (tudi samostojen). So ze vedeli zakaj, a ne?


pri tem avtu so dal tut throttle body gor z loputo tako kot jo ma bencinar. nevem sicer zakaj, ker je le ta za dizla nepotrebna. mogoce ma kej zveze z odzivnostjo al pa kej..

uglavnem na dizlu brez lopute ki bi zapirala zrak pred kolektorjem je to brezveze. take lopute pa nima noben serijski dizl, saj ne da bi js vedu..
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne sep 14, 2008 5:03 pm

Obnavljam tole prašno temo z enim vprašanjem:

Kako je pri motorjih, ki imajo izpuh iz BOV-a povezan nazaj na priključek tik pred turbino? Logika mi pravi, da ni nič narobe, če odklopim to cev in pustim BOVu, da piha prosto ven, ta oklopljen sesalni del pa zamašim s čepom. Se motim? V čem je sploh poanta, da gre prek BOV ventila izpihani zrak spet nazaj v turbino? Kolikor sem uspel videti, ni na to cev priklopljen noben merilnik tlaka ali kaj podobnega...

Hvala za odgovore!


Lpf
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne sep 14, 2008 10:42 pm

Voith je napisal/-a:
MikeLima je napisal/-a:Pri dizlu zadeva ni tako mimo, kot se tu gor misli in pise. Jo je pa treba gnat z elektro ventilom, primerno pametno elektroniko, pa vakum vzeti tam, kjer je za zavore pristiman. Vem, da je imel VW TDI KIT Car blow off, wastegate, variabilno turbino, pa se EGR ki je bil enak wastegate ventilu (tudi samostojen). So ze vedeli zakaj, a ne?


pri tem avtu so dal tut throttle body gor z loputo tako kot jo ma bencinar. nevem sicer zakaj, ker je le ta za dizla nepotrebna. mogoce ma kej zveze z odzivnostjo al pa kej..

uglavnem na dizlu brez lopute ki bi zapirala zrak pred kolektorjem je to brezveze. take lopute pa nima noben serijski dizl, saj ne da bi js vedu..


Throttle body z loputo imajo skoraj vsi novejši dizli....in po eni strani je fajn, po drugi strani pa so s to loputo sami problemi. Ta loputa pa služi ravno zapiranju dovoda zraka v motor, ampak šele takrat ko motor ugasneš. V tistem momentu ko obrneš ključ na 0, elektronika s pomočjo elektromagnetnega ventila zapre dovod zraka v motor in s tem poskrbi, da se motor pri ugašanju ne strese, kar je predvsem dobrodošlo za dvomasni vztrajnik. Problem pri teh loputah je pa v garežu ki se nabere na notranji strani TB-ja in okoli osovine lopute in zato se rado zgodi, da se loputa ne odpre več. Potem pa imaš problem z vžigom avta. Blow off ventil na dizlu je pa itak brezveze....

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost