PUGI 1.9GTI je napisal/-a:uuuu tole si pa zlo zakompliciru :P me zanima kam boš tale čreva sploh vsa stlaču poleg 16v motorja ...že pr 8v je komi za en prst placa med hladilnikoma in motorjem..
mislm da bo tuki ratu en drug problem ko bo termostat zaprt tud kroženja olja po ceveh do hladilnika ne bo(to pomen cca 1 liter olja manj v karterju in motorju
16ventilci pa že tko stradajo olje... pomoje je bol da se prvo posvetiš temu problemu
ker hladn ole ne bo problem ker motor že v cca 5 minutah pride na delavno temp
olje pa tut sploh pa dol pr tebi k je še bol vroče

bol naj te skrbi hlajenje olja
tega pa pr GTI-ju po mojih izkušnah še najbol zračn hladilnik ohladi.
hmm....ja ja malcek sm zakompliciral...ampak hocem da bo ok...
glede placa...je itaq ist plac med blokom in hladilnikom ker sta oba bloka XU...tako da bomo resli tudi to
ja, ko bo termostat zaprt olje do hladilnika ne bo krozlo, zato bom pa dal termostat cim blizje hladilniku, tako da bo ta razdalja cim manjsa......
glede stradanja olja pa sem itaq dal ze drugo pumpo olja (ker rabim mocnejso, ker bom dal hladilnik pa vse kar spadazraven) in tudi distancno plosco med karter in blok, tko da bo ze not cca 1.5l olja vec

da ne bo suse....
sej zato bom pa dal hladilnik olja, da se bo le-ta lahko hladil ne.....in imam tudi zracni hladilnik olja....
LP
PS:PUGI 1.9GTI ocitno na pugi.si malo svoh spremljas mojo temo...je tam vse dokumentirano kar te tebe zelo skrbi pri mazanju motorcka
