Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

kako povezat termostat, hladnilnik in filter olja

Napisal/-a Dariooo Po sep 15, 2008 1:54 pm

Zdravo

no zanima me nekaj pri sledeci sliki in vezavi...
Slika

zanima me, ce je dobro dat med hladilnikom olja in blok motorja filter olja, ali je bolje pustit oboje zase...oz vsak da ima svoj krozni sistem....

-blok motorja-->termostat-->hladilnik olja-->termostat-->motor
-blok motorja-->filter olja (kam bi dal tudi mesalce (voda-olje, da se mi olje prej segreje)-->motor...

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po sep 15, 2008 2:24 pm

evo tako sem jaz mislil naredit...

Slika


kaj misliste??

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 15, 2008 10:40 pm

Daihatsu ima v svojem kompletu mašin tudi pri nekaterih izmenjevalnik toplote. Ko je mašina mrzla, se voda prej ogreje in voda greje olje. Narejeno je pa tako da je pred oljnim filtrom en vmesnik in iz bloka zeče voda skozi vmesnik v hladilnik vode.

Ta vmesnik se našraufa tja kjer je sedaj oljni filter, oljni filter pa se našraufa na umesnik. Zadeva pa odlično deluje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To sep 16, 2008 7:46 am

nebivedu je napisal/-a:Daihatsu ima v svojem kompletu mašin tudi pri nekaterih izmenjevalnik toplote. Ko je mašina mrzla, se voda prej ogreje in voda greje olje. Narejeno je pa tako da je pred oljnim filtrom en vmesnik in iz bloka zeče voda skozi vmesnik v hladilnik vode.

Ta vmesnik se našraufa tja kjer je sedaj oljni filter, oljni filter pa se našraufa na umesnik. Zadeva pa odlično deluje.


ja ja vem kaj mislis...sej ce malo bolje pogledas mojo sliko bos vidu da je na motorju ena zadevca bele barve z dvema rumenima pikama, kjer pise gretje olja s hladilno tekocino...in to je to kar ti mislis...sm pa se lih zaradi tega odlocu da to pustim, ceprav mi je malo v napoto, ampak tako se bo olje prej segrelo....s hladilnikom olja pa bom dosegel da se olje ne bo pregreval, ampak niti ohlajalo, zato bom pa dal termostat olja ... :)
samo zdaj je dilema kako vse po povedat.....zaporedno al vzporedno...

LP
Slika
 
PUGI 1.9GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Pe jun 22, 2007 1:08 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a PUGI 1.9GTI To sep 16, 2008 9:56 pm

uuuu tole si pa zlo zakompliciru :P me zanima kam boš tale čreva sploh vsa stlaču poleg 16v motorja ...že pr 8v je komi za en prst placa med hladilnikoma in motorjem..
mislm da bo tuki ratu en drug problem ko bo termostat zaprt tud kroženja olja po ceveh do hladilnika ne bo(to pomen cca 1 liter olja manj v karterju in motorju
16ventilci pa že tko stradajo olje... pomoje je bol da se prvo posvetiš temu problemu
ker hladn ole ne bo problem ker motor že v cca 5 minutah pride na delavno temp
olje pa tut sploh pa dol pr tebi k je še bol vroče :lol: bol naj te skrbi hlajenje olja
tega pa pr GTI-ju po mojih izkušnah še najbol zračn hladilnik ohladi.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To sep 16, 2008 10:25 pm

PUGI 1.9GTI je napisal/-a:uuuu tole si pa zlo zakompliciru :P me zanima kam boš tale čreva sploh vsa stlaču poleg 16v motorja ...že pr 8v je komi za en prst placa med hladilnikoma in motorjem..
mislm da bo tuki ratu en drug problem ko bo termostat zaprt tud kroženja olja po ceveh do hladilnika ne bo(to pomen cca 1 liter olja manj v karterju in motorju
16ventilci pa že tko stradajo olje... pomoje je bol da se prvo posvetiš temu problemu
ker hladn ole ne bo problem ker motor že v cca 5 minutah pride na delavno temp
olje pa tut sploh pa dol pr tebi k je še bol vroče :lol: bol naj te skrbi hlajenje olja
tega pa pr GTI-ju po mojih izkušnah še najbol zračn hladilnik ohladi.


hmm....ja ja malcek sm zakompliciral...ampak hocem da bo ok...
glede placa...je itaq ist plac med blokom in hladilnikom ker sta oba bloka XU...tako da bomo resli tudi to ;)
ja, ko bo termostat zaprt olje do hladilnika ne bo krozlo, zato bom pa dal termostat cim blizje hladilniku, tako da bo ta razdalja cim manjsa......
glede stradanja olja pa sem itaq dal ze drugo pumpo olja (ker rabim mocnejso, ker bom dal hladilnik pa vse kar spadazraven) in tudi distancno plosco med karter in blok, tko da bo ze not cca 1.5l olja vec ;) da ne bo suse.... :twisted:
sej zato bom pa dal hladilnik olja, da se bo le-ta lahko hladil ne.....in imam tudi zracni hladilnik olja....

LP
PS:PUGI 1.9GTI ocitno na pugi.si malo svoh spremljas mojo temo...je tam vse dokumentirano kar te tebe zelo skrbi pri mazanju motorcka ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To sep 16, 2008 11:01 pm

Hja....

Ce prav vidim, imas dajalnik tlaka in temperature na napacni strani. Vsaj za tlak naj bo na povratku iz hladilnika.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr sep 17, 2008 7:45 am

kaj to mislis, ker bo tak padec tlaka po hladilniku...al zakaj?...
Drugace katera vezava je bolsa...1. al 2.?

LP
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost