Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CyberMatrix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne okt 06, 2002 9:24 pm

Re: Re: malo NOSa

Napisal/-a CyberMatrix To okt 29, 2002 2:34 am

Pero pravi:
Montažo Nitro sistema raje prepustite strokovnjakom...



Pero dej ti rajs mal nam vsem zaupaj kdo in kje bo zacel z montazo in opremljanjem z NOS robo v Sloveniji, ker se mi zdi ,da na nekaj v tejle temi namigujes , ampak si malce skrivnosten in noces vsega zaupati.

Kje in kdo bo zacel s tem?
In kaksne bodo kej cene?

;)

Dej kej vec povej prosim al pa vsaj tisto kar ti ves.

[Sporočilo uredil/a CyberMatrix na dan 29.10.2002 ob 02:38 GMT]
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: malo NOSa

Napisal/-a Pero To okt 29, 2002 8:13 am

V kratkem mislil pripeljat kakšen komplet da se še kaj v praksi naučim, en kolega pa odpira delavnico pa se bi pri njemu montiralo.

Okvirna cene je 1000 Eurov za sistem ki deluje, prirastek moči pa po izbiri stranke 20-80 KM
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Re: malo NOSa

Napisal/-a ule To okt 29, 2002 9:15 am

dolfe pravi:

Zanimajo me take stvari, ker imam avto predelan na plin (propan - butan seveda).


dolfe a bi nam ti lahko povedal, kakšno mašino maš v avtu (diesel ali bencin), in kako maš to predelavo narjeno?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: malo NOSa

Napisal/-a Pero To okt 29, 2002 11:01 am

Dizla se ne da predelat na plin.

Plin se doda originalu, in se z preklopom menja med bencinom in plinom.

Vgradi se cel kup stvari ki so v kompletu, kdo prodaja v Sloveniji ne vem, je pa zadeva še vedno zelo popularna v Italiji, Nizozemskem...

Prednost plina je predvsem nižja cena (do 50%), zelo zelo čist izpuh, manjša obraba motorja.

Slabosti: dodatna cena vgradnje, malo slabši pospeški (ob vožnji na plin) in nekaj izgube prostora v prtljažniku.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: malo NOSa

Napisal/-a ule To okt 29, 2002 12:10 pm

Nekaj mi ni čist jasno.Motor torej dela z kombinacijo obojega ali lahko samo eno ali drugo? Kaj pa trenje ki nastane pri izgorevanju (bencin je že sam po sebi malo masten, za plin pa nisem glih ziher).
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: malo NOSa

Napisal/-a Pero To okt 29, 2002 2:19 pm

Prižgeš avto z bencinom, se segreje potem pa preklopiš na plin.

Segret se mora zaradi tega ker ima napeljava en regulator ki rabi toploto da predela utekočinjen plin v plinasto stanje. Prižiganje hladnega avta samo s plinom je zelo teško.

Oziroma po želji lahko voziš s čemerkoli. če ti plina zmanjka gre še vedno na bencin.

Tisto s trenjem te pa ne zastopim, bencin praktično nima mazalnih sposobnosti. Zgorevanje je pa čistejše ker je plin sestavljen samo iz preprostih molekul sestavljenih iz atomov vodika in kisika torej zgoreva samo v vodo in CO2, nobenih saj, nič žvepla...posledično je tudi daljša življenska doba motorja ker se saje in smeti ne spirajo v karter.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: malo NOSa

Napisal/-a Pero To okt 29, 2002 2:23 pm

je bil pa plin včasih sorazmerno popularen tudi pri nas. Še največ jih je pa bilo v času bonov za bencin, ampak danes so vsi gospodje in se nihče ne zmeni več za ceno goriva. Res je pa tudi da je to dodatna investicija in da se povrne šele po XY kilometrih.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: malo NOSa

Napisal/-a ule Sr okt 30, 2002 5:52 am

A,to je to.Hvala pero.
 
dolfe
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: So sep 14, 2002 9:40 pm

Re: Re: Re: malo NOSa

Napisal/-a dolfe Sr okt 30, 2002 7:53 am

ule pravi:
dolfe pravi:

Zanimajo me take stvari, ker imam avto predelan na plin (propan - butan seveda).


dolfe a bi nam ti lahko povedal, kakšno mašino maš v avtu (diesel ali bencin), in kako maš to predelavo narjeno?


Ha, glede motorja najbrž nisem pravo merilo... imam namreč Mercedes 280S letnik 68. Namen predelava na plin je bil izključno v manjšanju stroškov porabe. Na bencin mi je po mesto porabil okraog 20l, sedaj na plin (na reduktorju sem močnio omejil dotok, tako da gre samo kakšnih 80km/h, ampak za po mestu je v redu) pa okrog 12 - 13l. Liter plina (gospodinjskega iz jeklenk, ki je brez davka) pa stane ok. 115 SIT.
Za predelavo potrebuješ:
-rezervoar (jaz imam 70l, našel sem ga na odvozu kosovnega materiala)
-napeljavo za plin od rezervoarja do motorja (6mm Cu cev)
-elektromagnetna ventila za plin in bencin (imel sem ju doma iz časov, ko se je moj oče še s tem ukvarjal)
-membranski reduktor (2 leti nazaj kupil v Trstu za ca 12kSIT)

Stvar deluje tako: v kabini imaš preklopno stikalo (če dela na plin, je odprt elektromagnetni ventil za plin in zaprt ventil za bencin, in obratno, če dela na bencin). V reduktor pride utekočinjen plin (3.5 bar pri 293K), na visokotlačni stopnji izpareva, porablja se temperatura, zato je gret s hladilno tekočino od motorja. Motor je možno vžgat na plin pri temperaturah nekako do -8°C, pri nižjih temperaturah ga je - kot že rečeno - potrebno vžgati na bencinpočakati da se nekoliko segreje, in nato preklopiti.
Plin že v plinastem stanju gre nato v nizkotlačno stopnjo, ki dozira dotok v difuzorje vplinjačev glede na podtlak v sesalni cevi.

To bi bilo na kratko vse. Če koga zanima, kako ta stvar v praksi zgleda, pa se lahko zmeniva in si pride ogledat.
 
ferrarist
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: Ne avg 04, 2002 4:13 pm

Re: malo NOSa

Napisal/-a ferrarist Ne nov 03, 2002 4:19 pm

moj stari je meu tud na plin postiman...sam mi je reku,d je blo tisto treba pred tehnicnim pregledom uzet ven....cel dan dela...je meu 128 sport coupe:D
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov