Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

air/fuel meter

Napisal/-a mloncar Sr okt 20, 2004 9:19 pm

na tej strani je en članek o izdelavi air/fuel matreu (http://www.avtomobilizem.com/modules/articles/?art_id=69), pa me zanima, če ga je že kdo naredu (po tem načrtu)? kak se obnese?

tole je velik bolj ugodna varjanta, kot pa nakup podobnega števca v A3M, ki košta 10k :(
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Če okt 21, 2004 12:20 pm

kaj res nobedn nč ne ve o tem?
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Pe okt 22, 2004 8:03 pm

Jaz sem ga naredil. Samo, ne dela kot bi moral. Zdaj nevem ali sem ga kje usral. Saj lucke se prizgejo, ampak ni aktiven. Mi gori npr v stolpcu 5 luck in to je to. Po pravilih ob testu pa bi moral stolpec oz lucke se prizigati, ne pa da je skoz stalno, ker je nihalo od 0-1V, pri meni pa je kazalo kot da je stalno 0,5V. Imaš bolšo stvar - enostavnejšo. Kupiš za 2k SIT v Conradu ali kje drugje navaden števček za voltažo, in priklopiš na lambda sondo. Pa ti prikazuje potem tam voltažo, sprintaj si pa kakšno je razmerje pri določeni voltaži...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Ne okt 24, 2004 6:53 am

navadn volt-meter ni dober razen če ima res veliko upornost, z takim voltmetrom namreč lahko preobremeniš lambdo in jo uničiš

drugače pa jaz imam ta meter in dela
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne okt 24, 2004 10:12 pm

red_mamba je napisal/-a:navadn volt-meter ni dober razen če ima res veliko upornost, z takim voltmetrom namreč lahko preobremeniš lambdo in jo uničiš

drugače pa jaz imam ta meter in dela


si ga naredil po tistem načrtu?
kako pa si zvezal, da kaže v stolpcu? pa so aktivne ledice, se dviga in spušča, ali se ustali npr na 5. ledici?
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po okt 25, 2004 6:42 am

načrt od mareta ja

jaz imam da samo 1 led gori naenkrat, med delovanjem ledica leta levo-desno, okoli 1-2x sec, odvisno od obratov motorja, če pohodiš do daske pa gori samo 8. ledica, regulacija takrat ni več v zaprtem krogu.

v planu sem imel narisati tiskanino, bi blo kaj zanimanja? lahko jih dam nekaj delat, ponavadi dam delat 3 tiskanine, ko jih narišem če je več interesentov lahko dam pa več :wink:
Jaz sem svojo sestavil kar na proto plošči.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
mona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po jul 05, 2004 8:18 pm

Napisal/-a mona Po okt 25, 2004 6:42 pm

eXtreme je napisal/-a:Jaz sem ga naredil. Samo, ne dela kot bi moral. Zdaj nevem ali sem ga kje usral. Saj lucke se prizgejo, ampak ni aktiven. Mi gori npr v stolpcu 5 luck in to je to. Po pravilih ob testu pa bi moral stolpec oz lucke se prizigati, ne pa da je skoz stalno, ker je nihalo od 0-1V, pri meni pa je kazalo kot da je stalno 0,5V. Imaš bolšo stvar - enostavnejšo. Kupiš za 2k SIT v Conradu ali kje drugje navaden števček za voltažo, in priklopiš na lambda sondo. Pa ti prikazuje potem tam voltažo, sprintaj si pa kakšno je razmerje pri določeni voltaži...

Tole poskusi: Daj plin do konca in takrat se ti morajo vse ledice prizgat. Ce ti tudi takrat gori samo 5 luck ti ne dela prav.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba To okt 26, 2004 6:46 am

extreme si pomislil tudi da bi lahko bila lambda kaput?
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme To okt 26, 2004 11:20 am

red_mamba je napisal/-a:extreme si pomislil tudi da bi lahko bila lambda kaput?

Ne ne, lambda je bila OK. Je blo pa stestirano na tako pripravo, ni bilo na avtu. Sem mev zraven še voltmeter oz digitalni a/f meter. Nevem zakaj meni ni delovalo kot bi bilo treba :| bom scekirov ce sem ga kje usral ;)
 
Binko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Če dec 07, 2006 3:59 pm
Kraj: Šk. Loka

Napisal/-a Binko Pe okt 31, 2008 10:29 am

ja zanimiva stvar sam na kateri kabel pa potem pride priklopljeno na namda sondo maš pač 4 kable 2 sta grelna istobarvna potem pa še 2 kabla za krmiljenje, črni in siv in na kaj potem priklopiš.
www.cet-si.com
Car Enthusiasts Team
Slika
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Pe okt 31, 2008 1:36 pm

Binko je napisal/-a:ja zanimiva stvar sam na kateri kabel pa potem pride priklopljeno na namda sondo maš pač 4 kable 2 sta grelna istobarvna potem pa še 2 kabla za krmiljenje, črni in siv in na kaj potem priklopiš.


tole si pa iz naftalina potegnu :lol:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe okt 31, 2008 2:45 pm

bolje kot pa da odpira novo temo in sprasuje isto zadevo
Slika
 
Binko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Če dec 07, 2006 3:59 pm
Kraj: Šk. Loka

Napisal/-a Binko Ne nov 02, 2008 9:46 am

zadeva je že urejena.
www.cet-si.com
Car Enthusiasts Team
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost