Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 7:43 am

Sprobaj s turbino od saaba - to se da lepo štelat, da ti daje malo pritiska.
V italiji majo na odpadih kr neki teh saabov.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če nov 20, 2003 9:59 am

Type-RCivic je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:Če ti bo uspelo svaka čast..

LP..


UPSSSS, tistele zadeve na slikcah sem pa ze nek videl :wink:



hehe :twisted:
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Če nov 20, 2003 11:10 am

Ja turbina bo ena taka, ki ze v originalu laufa na okrog 0.4 bar ktera bo tocno pa se sporocim, ko jo bo dobil :) Pol bomo pa vidl kok pa kej naprej.

LP
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Če nov 20, 2003 12:34 pm

Ojla!
Da se se jaz pridruzim!
Torej na hitro sem zracunal, pa mi je prisel rezultat 2,65mm, kompresija od10- na 8.
Torej je Pero dobro izracunal!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 20, 2003 12:45 pm

Mašina od R5 ima kompresijo 10:1 R5 GTTURBO pa 7,8:1 Ker je to ista mašina, nebi smela biti dihtnga samo 1,8 mm ampak skoraj 3mm.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če nov 20, 2003 1:10 pm

Nebivedu:

najbolj logično bi bilo da so v R5 drugi bati. Vsaj vsak konstruktor motorjev bi tako rešil predelavo navadnega v turbo motor. Pri seriji več 10 tisoč avtov to ni problem.

Je pa problem kje dobiti nisko kompresijske bate za motor ki je bil skostruiran da bo ''high-end'' motor brez turbo polnenja.
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo Če nov 20, 2003 1:15 pm

PA NE POZABIT HLAJENJE BATOV!!!! (od spodaj), saj veste, ONO Z OLJNIM CURKOM!!!
Glede zmansanja kompresije, pa se lahko naredi distancnik med glavo in blokom, tako da se tudi lahko brez kakrsnokoli globokega posega v zep naredi skorajda doma :D
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Če nov 20, 2003 1:55 pm

Nisem bral cele debate, ampak mislim da bos tu najdel vse kar potrebujes:

http://www.k-tecracing.com/catalogue.asp?app=R5
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Če nov 20, 2003 7:36 pm

greddy je napisal/-a:

Slika


hehehe, ker MSD ma gor, ko 5 tisoč W fršterkr :)
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik Po nov 24, 2003 10:00 pm

Nekaj me se zanima, ce bi slucajno kdo vedel.
Iscem stevilko Boshevih injektorjev, ki jih ima Volvo 400 Turbo, in sicer so ble to Renaultove 1.7 Masine, ki so jih predelal za turbo, tko da ce ve mogoce kdo cifro injektorjev.

original Clio ma 0280150 823

verjetno so sam zadne tri cifre drugacne.

Verjetno pa bi pasal tud injektorji od R21 Turbo?

Hvala, LP
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov