Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

PREDELAVA ZAVOR GOLF MK1 - TEŽAVE

Napisal/-a nanni So nov 15, 2008 5:47 pm

Lep pozdrav,
imam en velik problem. Namreč na golfu 1 sem zamenjal celoten zavorni sistem,
in sicer spr. in zad. diski s čeljustmi, cevi, zavorni celinder, vakum boben od golfa 2 gti.
Problem je pa zdaj tak, da sem že diplomiru zraven, pa ne sam js, še kak mehanik zraven - da zavor ni! Ko je avto ugasnjen je pedal dokaj trd, ko ga laufam pa pedalke sploh ni - pade not tud pri pumpanju. Nikjer ne toči....

Če je kdo že mel take probleme naj mi prosim pomaga, če ne mi avto služi kot kremenčkomobil. :?
Priponke
IMG_2273.JPG
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK So nov 15, 2008 6:03 pm

mel podoben problem. Vzrok je bil da je bil prešvoh ojačevalnik zavorne sile ;)
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni So nov 15, 2008 6:18 pm

čudno se mi zdi, ko pa je originalni nov celinder. a je možno da mam premal hoda? namreč mogu sem pedalko predelat
 
Uporabniški avatar
HONDEK
Novinec
 
Prispevkov: 332
Pridružen: Ne mar 06, 2005 9:28 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a HONDEK So nov 15, 2008 7:07 pm

ma ne finta je v tem da je sedaj potrebna večja zavorna sila in je zgleda seriski ojačevalnik preslab.


Premalo hoda nebi smella met sa zavora mora prijet odzgoraj ;)


kak mam WV nareto pa nevem :?
Gasilec z srcem dušo in telesom =)
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Ne nov 16, 2008 11:46 am

mislim da ojačevalnik ne more bit preslab, je originalni gti-jev, večji.
problem mora bit nekje drugje. vse sem že probu zato pa ne vem kaj bi še lahk blo
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne nov 16, 2008 12:00 pm

nanni je napisal/-a:mislim da ojačevalnik ne more bit preslab, je originalni gti-jev, večji.
problem mora bit nekje drugje. vse sem že probu zato pa ne vem kaj bi še lahk blo


Si ti sigurn,da si dobro prezračil sistem... :idea:
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne nov 16, 2008 1:45 pm

Mogoče maš pa prešvoh vakum z motorja ki ubistvu futra servoojačevalnik.Zna biti gti dela večji vakum ki ustreza le svojem cilindru.Probavat mal druge servote pa se vidi...
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Ne nov 16, 2008 1:54 pm

Pol ne bi pedal not padu. Lahko,da ti glavni cilinder preliva.

Aja,cilinder je nov. Okej.

Po moje bo Fan vedu (oz. Hanzzi Tassi)
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Ne nov 16, 2008 1:59 pm

Mel enak problem, fora je u tem da se ti sistem ne prezraci uredu, prezraci se pa zato ne ker nimas uredu nastavlenga zavornega cilindra glede na pedal in servo ojacevalnik, in ti glavnega zavornega cilindra ne vrne do konca in ne more potegnat olja po celem sistemu.
Slika
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Ne nov 16, 2008 3:23 pm

urosr je napisal/-a:Mel enak problem, fora je u tem da se ti sistem ne prezraci uredu, prezraci se pa zato ne ker nimas uredu nastavlenga zavornega cilindra glede na pedal in servo ojacevalnik, in ti glavnega zavornega cilindra ne vrne do konca in ne more potegnat olja po celem sistemu.


ka pa vem.. zdej lahk gre pedal sam preveč ven, noter gre do konca... res pa nisem gledu kk je blo na dvojki nastavleno. bom probu, če ne bom pa tud pedalke menju z dvojke, sam spet pizdarija z armaturko... :cry:
Priponke
IMG_2277.JPG
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Ne nov 16, 2008 3:33 pm

Sej se zavorni boben da nastavit, ma navoje gor na tistmu delu ki pride na pedal, in lahk nastavist kokr ti paše, jst mam pr seb u petki bobn od r19 16v, glavni zavorni cilinder od volvota, pedalke pa od petke. In je blo treba mal nastavt.
Vidim da si iz velenja, kje pa rihtaš ti tole zadevščno.
Slika
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Ne nov 16, 2008 3:39 pm

urosr je napisal/-a:Sej se zavorni boben da nastavit, ma navoje gor na tistmu delu ki pride na pedal, in lahk nastavist kokr ti paše, jst mam pr seb u petki bobn od r19 16v, glavni zavorni cilinder od volvota, pedalke pa od petke. In je blo treba mal nastavt.
Vidim da si iz velenja, kje pa rihtaš ti tole zadevščno.


ha !
žal ta servo nima za nastavit globine. ta stari originalni je mel ta pa nima, zato sem pa mogu našvasat ušes da sem sploh lahk prihaklu gor...

avto se kocka v šaleku - več maš na galeriji Fearless caddy
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Ne nov 16, 2008 7:12 pm

urosr je napisal/-a:Sej se zavorni boben da nastavit, ma navoje gor na tistmu delu ki pride na pedal, in lahk nastavist kokr ti paše, jst mam pr seb u petki bobn od r19 16v, glavni zavorni cilinder od volvota, pedalke pa od petke. In je blo treba mal nastavt.
Vidim da si iz velenja, kje pa rihtaš ti tole zadevščno.


Sorry za off

urosr kako zgleda to "nastavljenje" dolžine dela ki pride na pedalko?
A pri vakum servotu pri laguni ( letnik 97) se da štelat dolžina?

@nanni

Če si siguren, da si preluftal zavore, potem imaš samo dve možnosti.
Si dal nove diske in ploščice gor? ( jaz sem tud doktorat naredil, pol sem dal pa vse novo pa je bilo bp)

Okvara enega od "vitalnih" delov zavornega sistema.

Če pedal pumpaš ali se "napumpa" ( z vsakim pritiskom je bolj trdo) ali je skoz isto?
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Ne nov 16, 2008 9:01 pm

diski in ploščice so nove. čeljusti so sicer rabljene ampak sem menjal že 2 kompleta - da bi na obeh bla ista napaka ne verjamem...
sprednje čeljusti so res od caddya originalne, diske sem dal pa hlajene. če bi hotu dat gor gti-jeve, bi mogu nardit adapter na aksšenklu, ker mi šraufi ne pašejo. sicer je pa glede na mere bateka in širine čeljusti isti k... najprej sem mislu da je tu napaka, ker so hlajeni diski širši. včeraj sem dal nazaj originalne pa je isto sranje, oz. še slabše.
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Ne nov 16, 2008 10:36 pm

Na čeljustih ni problem.

Ali je težava v vakum servotu, glavnem zavornem cilindru ali pa nekje v cevkah vseeno pušča.

Če pumpaš se pedalo napumpa ali je skoz isto trdo?
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Po nov 17, 2008 6:38 pm

na suho je pedal trd na polovici nekje, ko zalaufam ga ni sploh. cevi so komplet nove.
j**e me sam ko avto laufa.
bom js v kratkem predelu vzvod servota in ga naredu da se lahk naštela pol bomo pa vidli... :?
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Po nov 17, 2008 7:11 pm

šedač bi mogu bit trd ko ne lavfa tut na zacetku in ne sele na polovici. npr
meni je trd na zacetku ko nelavfa in ko lavfa pa prime sele nekje od 3/4 do polovice naprej.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Če nov 27, 2008 8:25 am

8) mas isto armaturko kot moj bratec ,tud v enki in sicer seat ibiza-cordoba,in midvab sma tud mela probleme z bremzami,ker je bilo zadi treba kontra obrnt cilindre.namrec se ni dal odzracit vredu-vijak za odzracit ni bil cist na vrh in je vedno ostal not mal lufta.lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
nanni
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:10 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a nanni Ne jan 04, 2009 3:18 pm

..ja res. problem je bil v kotu čeljusti. obrnu sem levo v desno, ainkliftu in vuala!
Sabljač hvala za nasvet... :)

sicer mi je že en prej to reku, pa ga nisem resno jemal :oops:
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Ne jan 04, 2009 3:27 pm

no sam da si reso.lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov