Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne dec 28, 2008 2:37 pm

velik vas tukaj fali en pomemben faktor.nekateri bi radi svoje avte tunal (turbo...) zato da majo da izstopajo iz povprecja.da so naredili nekaj kar drugi niso.in jaz to cist podpiram.
Ni vse res kar napišem
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne dec 28, 2008 2:47 pm

če daš eno turbino gor na svojega BMWja, ki je edini efekt, da čim bolj seka?..praviš, da potem že iztopiš iz povprečja?...morda, če se podiš samo po svoji ulici...

niti ni problem v tem
mislim, da tu ne manjka nič... je lepo vse povzel uporabnik @tristan žal je resnica takšna..če kakšen pričakuje od nas samo čarobno besedo +50hp, jo nažalost ne bo slišal...

jst bi vsem takim predlagal udeležbo v kakšen avto športu...
veliko jih je tudi pri nas, dosegljivi že za *male pare*. Tam se ogromno naučiš in tudi lahko realno dokažeš
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne dec 28, 2008 4:49 pm

nism mislu da bi izstopal na tak nacin da bi okol frajaru.ampak da bi pac neki naredu.glih za to ker je najlazje samo swapat motor.men se zdi bol zanimivo pa vsekakor bi to bol cenu (svoje) ce bi dal gor turbo pa postimal vse kar gre zravn.pa ne za +50 ps ampak za recmo +100-150 ps.pac nevem kako bi reku pac da neki naredis kar si si zelel...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne dec 28, 2008 6:44 pm

dejstvo je,da bi vsi neki tjunali pa kompresorje pa turbine v avte metali,ko se pa o dnarju začne govort pa samo :shock: :o :noro .in potem se zadeva v 99 procentih zaključi.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne dec 28, 2008 6:50 pm

No začnimo še enkrat,najprej se moraš odločiti koliko konjev sploh hočeš imeti,si že sam povedal 50ps.O.K TO je sedaj čist nekaj druzga ,ampak vseeno te bo stalo cca 2-3keur ,pa ne dajat rabljenih komponent,ni računice.Tisto,ko sem pa jst mislil 10keur in več je pa stuff 3 povečanje moći za cca 200ps 300ps,pa seveda vse novo :!: Da ne bo pomote,pa lepo tunaj ,pa sporoči,koliko te je prišlo vse skupaj ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne dec 28, 2008 7:17 pm

me res firbec matra, kak dobiti 50% moči z novimi komponenetami za 2-3 jurje??..mogoče si se sam uštel za 50%
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne dec 28, 2008 7:18 pm

Vsi govorijo o samo enih številkah, noben pa ni tudi približno povedal kaj je potrebno za povečanje za 50hp. Prvo kot prvo. Pelji avto na valje da boš videl koliko ti jih sploh pokaže na tistih določenih valjih...to je osnova za to da boš sploh vedel za koliko se ti bo povečala konjenica na koncu. Drugič. Govorit o samo 50 hp prirastku je absurd. Ponavadi se naredi dobro in se potem vidi koliko se s tistim budgetom lahko pridobi.
Sicer nisem še naredil nobenega turbo projekta, vendar ti lahko na grobo povem kaj boš rabil:

- za zmanjšanje kompresije bo potrebna debelejša dihtunga glave, lahko pa narediš celo tako da ima motor čist serijsko kompresijo, vendar za varno delovanje ne boš mogel višjega tlaka od 0,3-0,5 Bar.
- serijski injektorji bodo prešvoh zato bo potrebno nekje dobit večje, lahko tudi od drugega turbo motorja.
- sesalni kolektor bo serijski dovolj dober, le če ne ovira pretirano pretoka ali je narejen iz plastike in bi lahko zaradi pritiska počil.
- izpušni kolektor je možno da bo serijski dober, zna pa bit problem zaradi prostora (turbina potrebuje svoj prostor). Če se po kakšni možnosti da naredit samo prirobnico (distančnik) za turbino potem toliko bolje.
- serijski računalnik verjetno ni zmožen preprogramiranja da bi avto s turbino deloval...vsaj ne optimalno. Potreboval boš ali standalone ECU ali pa ceneje - piggyback ECU.
- kot so ti že povedali glede turbine je najbolje vzeti novo - 900-1000€ nova garett iz japonske
- veliko enega gruntanja, preračunavanja in predvsem časa. Potem moraš najt še eno osebo ki ti bo to naredil.
- po turbo odmičnih, kovanih batih itd. ni potrebne ker je cilj le 50hp povečanja moči.

To je taka groba ocena. Na začetku se zdi da strošek niti ne bo velik, ampak na koncu pa zna kar bit. Škoda da nimaš vsaj 2.0 motorja ker potem swap za večji motor nebi bil problem ker na videz so motorji 2.0, 2.3, 2.8 vsi enaki.

Zdej pa upam da se bodo oglasili tudi tisti kateri so na bmw-jevem motorju kaj takega tudi naredili ali jim je vsaj motor znan. :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne dec 28, 2008 7:33 pm

kinkyllama je napisal/-a:če daš eno turbino gor na svojega BMWja, ki je edini efekt, da čim bolj seka?..praviš, da potem že iztopiš iz povprečja?...morda, če se podiš samo po svoji ulici...

niti ni problem v tem
mislim, da tu ne manjka nič... je lepo vse povzel uporabnik @tristan žal je resnica takšna..če kakšen pričakuje od nas samo čarobno besedo +50hp, jo nažalost ne bo slišal...

jst bi vsem takim predlagal udeležbo v kakšen avto športu...
veliko jih je tudi pri nas, dosegljivi že za *male pare*. Tam se ogromno naučiš in tudi lahko realno dokažeš


V primeru, da se za to idejo skriva želja imeti unikaten avtomobil, pa predlagam rajši predelavo obstoječega avtomobila in motorja v različico, ki je bila svoj čas aktualna v tekovanjih turnih avtomobilov. Po FIA pravilih je so bili to 2.0l motorji, ki pa ga je BMW razvil za dirkaške namene iz 1.8 in je bil atosferski 4 valjnik. Končna moč nekje v okviru želja (200KM). K predelavi pa seveda spada tudi nižanje podvozja, obvezno hujšanje končne teže, difernencial z zaporo......
Takšen projetk bo zagotovo precej bolj cenjen kot pa mučenje s turbino. Konec koncev so se BMW-jevi izdelki vedno ponašali z "freude am fahren" vendar brez raznih turbo dodatkov. Najboljši izdelki ki se ponašajo z oznako Motorsport (sloviti M) pa so v teh letih dosegali specifično moč cca 100KM/liter, kar je precej primerljivo z cestnimi različicami turbo motorjev takratnega časa (npr 1.8T iz Vag grupe).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne dec 28, 2008 7:40 pm

najenostavnejšo, najcenejšo varianto je nakazal nosilec topica ..kit compresor


v slo to ne bo noben uvozil na svojo roko...zainteresirani naj sam skešira in voila..morda se potem vozi že naslednji mesec...;)
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Ne dec 28, 2008 7:52 pm

@tristan01 Mi lahko prosim kaj več poveš o tem motorju 1.8 ki ga je BMW razvil za dirkaške namene? Ali pa kak link kjer si lahko preberem? me izredno zanima.

@drmocar A mogoče veš iz katerega BMW-ja pašejo razni močnejši deli? Ali pridejo v poštev samo deli E36-ke? Drugače pa hvala za bolj natančen odgovor.

Aja pa ni treba da je ravno 50 konjev več, mislil sem nek osnovni tunig začetne stopnje. Pa nekateri malo površno berete, jaz se ne bom spravljal v ta projekt, me pa zelo zanima in zato svprašujem.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne dec 28, 2008 8:37 pm

TooOldVehicle je napisal/-a:@tristan01 Mi lahko prosim kaj več poveš o tem motorju 1.8 ki ga je BMW razvil za dirkaške namene? Ali pa kak link kjer si lahko preberem? me izredno zanima.

@drmocar A mogoče veš iz katerega BMW-ja pašejo razni močnejši deli? Ali pridejo v poštev samo deli E36-ke? Drugače pa hvala za bolj natančen odgovor.

Aja pa ni treba da je ravno 50 konjev več, mislil sem nek osnovni tunig začetne stopnje. Pa nekateri malo površno berete, jaz se ne bom spravljal v ta projekt, me pa zelo zanima in zato svprašujem.
Za ta odgovor bo pa najboljše da vprašaš na bmw forumu. Sploh drifterji znajo velik vedt o tem ;)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne dec 28, 2008 9:01 pm

TooOldVehicle je napisal/-a:@tristan01 Mi lahko prosim kaj več poveš o tem motorju 1.8 ki ga je BMW razvil za dirkaške namene? Ali pa kak link kjer si lahko preberem? me izredno zanima.

@drmocar A mogoče veš iz katerega BMW-ja pašejo razni močnejši deli? Ali pridejo v poštev samo deli E36-ke? Drugače pa hvala za bolj natančen odgovor.

Aja pa ni treba da je ravno 50 konjev več, mislil sem nek osnovni tunig začetne stopnje. Pa nekateri malo površno berete, jaz se ne bom spravljal v ta projekt, me pa zelo zanima in zato svprašujem.


Ne spomnim se točno kje sem bral o tem motorju. Kolikor vem je bilo to kakšno desetletje ali morda malce več nazaj v Avto magazinu. Posebnost tega motorja je bila v tem, da so za potrebe dirk povrtali 1.8l motor in nastala je dirkaška različica z 2.0l prostornine. Predlagam da preveriš kaj več na BMW forumu, morda pa se najde o tem tudi kaj na: http://bmw-motorsport.com/ms/en/index.html?refy=http://www.google.si/search Sam sem samo na hitro preletel in našel da 320i model tekmuje že od leta 1977.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
automan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Če avg 21, 2008 8:57 am

Napisal/-a automan So jan 03, 2009 11:36 pm

100% povecanje moci ni noben problem. 318is je sploh hvalezna osnova sa je prostora v motornem prosotru precej vec kot pri 6 valjnikih. Racunas lahko na 3 do 4K EUR za komplet predelavo.

Se pravi 250 do 300KM iz 318is ni noben bavbav za sodoben 4ventilski motor. Glede chipanja se lahko oglasis recimo pri Avtoelektroniki tam imajo prakso okoli BMW elektronike. Za samo vgradnjo mehanskih delov pa je pri nas kar nekaj dobrih mehanikov.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne jan 04, 2009 1:32 am

zanimivo vsi bi tunal pa neki delal da leti a noben nepomisli na varnost.
ce vas ze boli za vaso varnost pomislite na druge.

ko se spuscas v projekt je ja treba se zravn zrihtat bremze,podvozje,ojacati karoserijo,bolse gume, klopce zamnjati z zici, itd...

nobeden tudi nepomisli da je potem treba dajati boljse olje in ne tistega z petrola, bolse cevi in se mnogo takih stvari.
Slika
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Ne jan 04, 2009 1:02 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:zanimivo vsi bi tunal pa neki delal da leti a noben nepomisli na varnost.
ce vas ze boli za vaso varnost pomislite na druge.

ko se spuscas v projekt je ja treba se zravn zrihtat bremze,podvozje,ojacati karoserijo,bolse gume, klopce zamnjati z zici, itd...

nobeden tudi nepomisli da je potem treba dajati boljse olje in ne tistega z petrola, bolse cevi in se mnogo takih stvari.











no vsaj en ,ki se malce razume na to,jst skozi pravim,da se znajo številke povzpeti ,kar visoko,če bo hotel zamenjati vse kar spada zraven :!:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne jan 04, 2009 10:26 pm

bigturbo je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:zanimivo vsi bi tunal pa neki delal da leti a noben nepomisli na varnost.
ce vas ze boli za vaso varnost pomislite na druge.

ko se spuscas v projekt je ja treba se zravn zrihtat bremze,podvozje,ojacati karoserijo,bolse gume, klopce zamnjati z zici, itd...

nobeden tudi nepomisli da je potem treba dajati boljse olje in ne tistega z petrola, bolse cevi in se mnogo takih stvari.



no vsaj en ,ki se malce razume na to,jst skozi pravim,da se znajo številke povzpeti ,kar visoko,če bo hotel zamenjati vse kar spada zraven :!:


Zato pa favoriziram M3, ki je že v osnovi prilagojen takšni moči motorja. Če je želja kopirati VAG in iz 1.8 delati turbo tudi prav, vendar mora biti že v osnovi vse ostalo prilagojeno takšni moči. Torej pametna pot je dobiti M3 karoserijo ali takšnega z zaribanim motorjem (so smešno poceni) in 318iS za motorno konjenico, zadevo spariti da je vozna, potem pa nadgraditi po željah. Na tak način se elegantno izognemo raznim domačim predelavam, kot je rezanje vzmeti, dodajanje stabilizatorjev z drugih modelov, iskanje močnejših zavor... in s tem povezanega predelovanja in dodelovanja delov, ki so vitalni za varno vožnjo. Na koncu pridemo do ugotovitve, da je takšna predelava nesmiselna, saj lahko podobno zmogljiv stroj kupimo za cca 10.000EUR ob enem pa dobimo paket ki je sposoben zdržati nekajkrat večjo kilometrino kot pa predelana različica. Če pa že predelava, naj bo ta konkretna s ciljem 400+ KM.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Po jan 05, 2009 2:49 pm

[quote="tristan01"]

Zato pa favoriziram M3, ki je že v osnovi prilagojen takšni moči motorja. Če je želja kopirati VAG in iz 1.8 delati turbo tudi prav, vendar mora biti že v osnovi vse ostalo prilagojeno takšni moči. Torej pametna pot je dobiti M3 karoserijo ali takšnega z zaribanim motorjem (so smešno poceni) in 318iS za motorno konjenico, zadevo spariti da je vozna, potem pa nadgraditi po željah. Na tak način se elegantno izognemo raznim domačim predelavam, kot je rezanje vzmeti, dodajanje stabilizatorjev z drugih modelov, iskanje močnejših zavor... in s tem povezanega predelovanja in dodelovanja delov, ki so vitalni za varno vožnjo. Na koncu pridemo do ugotovitve, da je takšna predelava nesmiselna, saj lahko podobno zmogljiv stroj kupimo za cca 10.000EUR ob enem pa dobimo paket ki je sposoben zdržati nekajkrat večjo kilometrino kot pa predelana različica. Če pa že predelava, naj bo ta konkretna s ciljem 400+ KM.















:clapclap Točno tako :!: Če že delaš naredi konkretno ;)
biturbo SKN Project CT3 50
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov