Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Tipo-mania
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Ne sep 28, 2003 7:25 pm
Kraj: Ljubljana

MENJAVA GLAVE

Napisal/-a Tipo-mania Po nov 24, 2003 8:44 pm

Lepo pozdravljeni-naprošam vse ki se kakorkoli spoznajo na Fiatove motorje če je možna menjava motorne glave Fiata Tipota 1.6 ie za glavo od naprimer Tipota 1.8 ie,
ker se že kr neki časa teoretično zaenkrat ubadam s tunanjem mašine mi je padla tut ta zadeva na misel in me zanima če je to izvedljivo brez kakšnih velikih piljenj in modificeranj mašine-in seveda kakšna razlika bi se poznala-kok bi pridobil in podobno-na to sm se spomnu ker včasih so dajal glave od Lancie na Yugote in to je baje letel k snet kladu :vrum
DJ Jay
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Po nov 24, 2003 11:56 pm

Dvomim da se da brez kakih vecjih pilenj ker ze na pogled sta od tipotov masina 1.4 in 1.6 nazunaj ubistvu enake medetem ko so med seboj podobne 1.8 2.0 in 2.0 16v . Vsaj men se zdi nisn pa 100% .
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To nov 25, 2003 12:05 am

No mene pa čist mimogrede zanima menjava glave na Pugiju 106 letnik 93, 1.1 motor. Če bi se dal dobit glavo 16V (mislm, da jo ma le GTi verzija) in kolk bi to koštal (glava in montaža). To bi sekal ej...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 25, 2003 12:59 am

V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 To nov 25, 2003 1:14 am

lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)


se teb blede? v glav kompresijsk prostor :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To nov 25, 2003 1:56 am

lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)


Lahko ma premer batov isti, le hode večje za večjo prostornino.
Možno je da je glava čist ista pa ma avto večjo prostornino (primer: tastari fiat motorji-od 1.1 do 1.5...)
Torej glava motorja nima veze s prostornino motorja!
Ne poznam tolk topotovih motorjev ampak ne bi me čudl če bi bla glava ista
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To nov 25, 2003 5:25 am

Kremni, zgorevalni prostor sem napisu:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric To nov 25, 2003 11:06 am

lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)


Bistvo pri menjavi glave je, da zamenjaš glavo s takšno, ki bo imela večje premere ventilov, ter bolj izpopoljnjeno obliko sesalnih in izpušnih kanalov.
Pri yugotu konkretno je razlika ogromna ravno zaradi teh dveh dejstev. Potem je tu še odmična gred, ki ima v omenjenem primeru (glava od lancie na yugota) dosti boljše kote odpiranja ventilov. Kakšna pa je razlika med glavama od omenjenih tipotov pa žal ne vem. Bi bilo dobro obe imet v roki in primerjat.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: MENJAVA GLAVE

Napisal/-a Pero To nov 25, 2003 11:08 am

Tipo-mania je napisal/-a:Lepo pozdravljeni-naprošam vse ki se kakorkoli spoznajo na Fiatove motorje če je možna menjava motorne glave Fiata Tipota 1.6 ie za glavo od naprimer Tipota 1.8 ie,
ker se že kr neki časa teoretično zaenkrat ubadam s tunanjem mašine mi je padla tut ta zadeva na misel in me zanima če je to izvedljivo brez kakšnih velikih piljenj in modificeranj mašine-in seveda kakšna razlika bi se poznala-kok bi pridobil in podobno-na to sm se spomnu ker včasih so dajal glave od Lancie na Yugote in to je baje letel k snet kladu :vrum


Če se ne motim je imel Tipo 1,6 SOHC motor (1 odmična gred)

1,8 pa DOHC (2 odmični gredi).

Torej je zasnova in blok kompletno drugačen, torej ni šans da bi naredil kaj takega.

Pa tudi če bi teoretično menjal glavo kot si napisal primer Jugota nebi kaj drastičnega pridobil, lahko bi celo izgubil.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov