Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 6:05 pm

_Ozi_ je napisal/-a:Če te muči, da sem napisal, da se lahko pridobi 5hp več kot ti ne vem zakaj zdaj tukaj neki drkaš okol za vsako besedo :roll: no, ko boš chipal le poročaj na koliko hp si prišel, da vidimo če ima Oldschool prav ;)

Sorry no, nism te mislil drkat. 8)

Mal me je zmotilo, ker ko sem spraseval o chiptuningu pri ponudnikih, ki so blizu, so mi vsi obljubljali 155-160KM. Potem sem pa dobil nekaj grafov od uporabnikov, ki so dejansko cipali in sem takoj videl, da to ni to.

http://www.overload-performance.gr/site ... erload.jpg

Tole ma karakteristiko skor tako, kot dizli. Enostavno je turbina premajhna. Samo poglej, kako navor in moc padata po 4000obr/min :cry: :evil:

In oni obljubljajo 150KM. Jst jih ne vidim.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Po feb 23, 2009 6:14 pm

Zanimivo bi bilo stopit do kakšnega "lokalnega" tunerja. Je kdo že spraševal pri RSR ali Senici, če so že remapali T-Jete?

@speedfreak - kot vidiš se lahko remapa vendar samo do določene meje preko katere pa rabiš turbino od 150hp T-Jeta. Največ se mi zdi, da pridobiš na navoru kar je pa po svoje tudi fino :twisted:
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 6:26 pm

RSR pravi, da ni problema :)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po feb 23, 2009 6:33 pm

CupraR je napisal/-a:Pozabljate bistvo izpuha na turbačih: downpipe.

Če daš širšega in še do konca porihtaš se precej konjev pridobi. Srednji del, zadnji lonec da samo zvok..


Tudi to ne bo povsem drzalo. Downpipe mora biti PRIMERNIH dimenzij. Presirok izpusni sistem ima lahko za posledico prehitro ohlajevanje izpusnih plinov, zaradi cesar se, podobno kot pri preozkem, tudi zmanjsa pretocnost.

Btw, tisti graf = za moje laicne pojme > slab remap.
Pa se nekaj pozabljate vsi skupaj: med seboj primerjat razlicne grafe in navedbe tunerskih his je neumnost. Avtomobili testirani na razlicnih napravah (po moznosti razlicno umerjenih) in v razlicnih pogojih pac ne bodo dali neke oprijemljive primerjave.

Test na valjih je smiselno delat s cim manjso mozno zamudo tik pred in takoj za predelavo. Vse ostalo je larifari. vem za vsaj tri uporabnike, ki so imeli na drugacnih napravah izmerjeno bistveno vecjo moc motorja avtomobila, na kolesih pa je bila enaka ali celo manjsa od moje (identicen avtomobil - merjeno pri Senici).

In pa ja, ze ugotovljeno - "najvecja moc" je bolj ko ne marketinska fora. Teoreticno ima lahko avto ohoho moci, pa kaj ti bo, ce je dosegljiva v ozkem rezimu obratovanja? Meni osebno je najboljsi remap taksen, da krivuljo navora naredi karseda ravno ali vsaj cim dlje casa pocasi zvezno narascajoco :D

Erm, a smo mal offtopic? :lol:
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po feb 23, 2009 6:54 pm

Torej, GP t-jet ( 120 ), ni "pametno" čipat, oziroma ne pridobiš bog ve kaj...s turbino od 150 konjskega pa seveda se možnosti povečajo.

Sprašujem, ker mi je Gp t-jet zelo zanimiv avto in v ožjem izboru pri nakupu, pa me zanima kakšne opcije imam za naprej...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po feb 23, 2009 6:56 pm

Eto, gofra... koncno mam somisljenika :) Tisti graf je zame porazen, vecina uporabnikov v UK pa je navdusenih. :?: :roll:

BTW... ko smo ze pri oblikah grafa, moj bivsi TDI je imel narascajoco moc do blokade in skoraj ravno krivuljo navora od 1700obr/min naprej. To je bilo res uzitek vozit in na podobno krivuljo moci ciljam tudi pri T-JETu.

Valji pa so mi pokazali precej razlicne podatke (+-7KM) pri istem setupu, razlika je pa bila le v zunanju temperaturi.
 
[Iztok]
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Če avg 19, 2004 10:05 am

Napisal/-a [Iztok] Po feb 23, 2009 7:39 pm

Me zanima nekaj, a imajo vsi 150KS T jet bravoti (recimo z opremo emotion ali dinamic) tudi enak sport način oz tipko kot izvedenka s sport opremo?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po feb 23, 2009 7:41 pm

gofra je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Pozabljate bistvo izpuha na turbačih: downpipe.

Če daš širšega in še do konca porihtaš se precej konjev pridobi. Srednji del, zadnji lonec da samo zvok..


Tudi to ne bo povsem drzalo. Downpipe mora biti PRIMERNIH dimenzij. Presirok izpusni sistem ima lahko za posledico prehitro ohlajevanje izpusnih plinov, zaradi cesar se, podobno kot pri preozkem, tudi zmanjsa pretocnost.




Nikjer nisem napisal da more bit čim širši. Vsekakor je pa bedarija govort o predelavi izpuha če se downpipe ne menja. Tukaj se skriva največ rezerve.
 
tumbl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So apr 12, 2008 7:48 pm

Napisal/-a tumbl Po mar 09, 2009 7:58 am

prijetno ste se razpisali, hvala...imamm pa še eno vprašanje in sicer, če morda kdo ve, kako bi pri omenjenem avtu lahko izklopil esp?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po mar 09, 2009 9:52 am

cr33p je napisal : Valji pa so mi pokazali precej razlicne podatke (+-7KM) pri istem setupu, razlika je pa bila le v zunanju temperaturi.

Nooo, to ti lepo pove, da imaš premajhen Intercooler ...

In, sedaj lepo po vrsti : ... začneš z menjavo IC, potem Izpuh, potem Turbinko, potem so na vrsti že šobe, z črpalko vred, ( tudi kak FPR je že na vrsti ) in tako počasi že dobiš ven stroj z zadovoljivim navorom , če ne bo prej sklopka pojamrala . :-P

Lp + have a good day 8) .
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Po mar 09, 2009 2:19 pm

tumbl je napisal/-a:prijetno ste se razpisali, hvala...imamm pa še eno vprašanje in sicer, če morda kdo ve, kako bi pri omenjenem avtu lahko izklopil esp?


ESP je neizklopljiv. Se pa vklaplja precej pozno, tako da bos moral res pretiravat, da bos zacutil vmesavanje...


LpF
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov