Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

passat in chip

Napisal/-a im nobody Sr mar 11, 2009 11:43 pm

ka pravte je varno čipati avto oziroma passata s prevoženimi 211.000 km 1.9 tdi b5 motor 110 konjev.redno servisiran na 15.000,avto mrzel nikoli gonjen in vroč ne ugasjen...turbina zgleda suha,avto normalno vleče in ne kadi...razen ko ga prtisneš pokadi...gre se mi zaradi turbine...vem da mi lahko jutri crkne ker to se nikoli ne ve...zanimajo me pa izkušnje še posebej isti motor....spravjo ga pri rsr-ju na 140 konjv pa 285nm pri chiptuning pa 145 konjev pa 310 nm :shock:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr mar 11, 2009 11:52 pm

Mislim, da je imal adis čipano 81 kW > 103 kW.
 
Uporabniški avatar
NoFX
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To nov 02, 2004 2:23 pm

Napisal/-a NoFX Sr mar 11, 2009 11:52 pm

Moj avto ima 190kkm in so mi pri Vizualu odsvetovali čipanje zaradi sklopke in turbine. Če pa daš novo sklopko in obnoviš turbino pa baje ni problema...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če mar 12, 2009 12:09 am

mam passata sicer 130km cipanga na 162km. cipal sem ga pri 100.000, sedaj ima že skoraj 200.000. je vožen vedno tako kot tvoj, razen po mavtocesti je ko je segret kar namatran, pa je turbina še vedno suha, s sklopko pa tudi nimam problemov..
na tvojem mestu bi premislil koliko km misliš avto še imeti, ker cipanje tudi ni zastonj..
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če mar 12, 2009 8:30 am

chevy je napisal/-a:Mislim, da je imal adis čipano 81 kW > 103 kW.


jp imel sem ga čipanga z 110hp na 140hp pri rsr-u. kar se tiče turbine in sklopke je pa splošno znano, da se uporaba teh dveh sklopov močno zmanjša

pripravi si pa malo debeljšo denarnico ker optimizacija potegne kup enih drugih problemov, ki se pokažejo čez čas

moj nasvet je, da raje vzami 2.5tdi in boš imel več konjev/več navora kot pa z chipanjem
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Če mar 12, 2009 9:16 am

NoFX je napisal/-a:Moj avto ima 190kkm in so mi pri Vizualu odsvetovali čipanje zaradi sklopke in turbine. Če pa daš novo sklopko in obnoviš turbino pa baje ni problema...


Zanimivo to ... jaz sem mojega "bivšega" čipal v Črenšovcih ko je bil opravljen velki servis na 180.000km in do 236.000km (do nesreče) ni bilo nobenih problemov. Je pa bil 2001 letnik z 74KW.

LP
Borcix
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če mar 12, 2009 8:06 pm

adis.. kakšne izkušnje slabe pa imaš? me zanima, ker mi avto dobro služi in sem ga imel namen še nekaj časa imeti.. po skoraj 100.000km prevoženih s čipom mi niti olja ne porabi kaj več. verjetno me mora skrbeti sklopka, vztrajnik in turbina ali kaj več?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če mar 12, 2009 8:13 pm

ko avto dela in funkcionira normalno ( z čipom) je vse ok, no je bilo ok. ko se enkrat pojavi neka napaka vsi iščejo mehanske zadeve kot vzrok a nihče se ne vpraša ali je lahko to posledica tunanja motorja itd... no pustimo sedaj skrajnosti

v prvi vrsti gre za večjo rabo ( krajša življ. doba) vztrajnika, sklopke ter turbine...kar je tako ali tako potrošni material

problem se pokaže, ko niti mehanik niti tuner ne vesta kaj bi lahko bil problem kaj šele uradni servis. čas, ki sem ga porabil za iskanje težave na prejšnjem avtu je bil veliko bolj vreden od dejanskega popravila in tega časa in živcev se ne da nadoknaditi
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če mar 12, 2009 8:21 pm

nevem, če to kaj šteje.. ampak po tem, ko sem čipal avto imam vedno v glavi, da tiste rezerve, ki jo sicer ima motor ni več in zato dokler ni res dobro segret- ne samo hladilna tekočina ampak tudi olje- zelo pazim. hkrati se izogibam kratkim razdaljam.
vsega tega prej nisem imel v glavi in že to je korenito spremenilo odnos.. tako da dvomim, da lahko čipanje ob enakem režimu prinese neke abnormalne stroške.. sem mislil, da boš napisal bolj konkretno.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če mar 12, 2009 8:32 pm

Jerch_ je napisal/-a:nevem, če to kaj šteje.. ampak po tem, ko sem čipal avto imam vedno v glavi, da tiste rezerve, ki jo sicer ima motor ni več in zato dokler ni res dobro segret- ne samo hladilna tekočina ampak tudi olje- zelo pazim. hkrati se izogibam kratkim razdaljam.
vsega tega prej nisem imel v glavi in že to je korenito spremenilo odnos.. tako da dvomim, da lahko čipanje ob enakem režimu prinese neke abnormalne stroške.. sem mislil, da boš napisal bolj konkretno.


moj primer je bil primer za učbenike :?

vse je odvisno od tipa voznika kako on avto pazi, vozi itd... to so faktorji, ki veliko pomenijo pri dizlu nasplošno

dokler avto dela je super. sicer pa starost avtomobila prinese svoje, kar se tiče popravil.
jaz sem imel največ problemov z turbinami, nekimi releji, z tlakom ki ni pravilno deloval... pa tudi mehaniki niso imeli kaj več pojma od mene
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če mar 12, 2009 10:43 pm

zato se pa jaz še odločam....nočem da mi ribne urbina oziroma karkoli druga čeprav za 110 konjev sem presenečen kako avto potegne...zaenkrat mi je dosti samo kaj ko vem da mi bo čez 2 mesca premal
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Pe mar 13, 2009 12:56 am

ja enako bo ko boš čipal.. ti iz lastnih izkušenj povem, da tistih 20% moči čutiš prvi mesec, potem je spet premalo.. jst sem avto dobil oz. je bil družinski in nisem imel izbire. če bi sedaj kupoval avto sem prepričan, da nebi razmišljal recimo o 2.0TDI 140 ali 170 konjev.. takoj bi vzel močnejšega.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost