Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Športne zavorne ploščice

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 1:09 pm

Kupil bom Ferodo zavorne diske za renault Megana 1.6 16v sedaj pa razmišljam o športnih ploščicah Ferodo DS2500. Po forumu sem že več al manj vse prečekiral, a me vseeno zanima koliko kilometrov bi prb. tak komplet zdržal. Rad bi, da mi ploščice zdržijo vsaj 30k kilometrov, disk pa vsaj 60k kilometrov. Naj se raje odločim za OEM Ferodo ploščice? Zanima me tud koliko slabše bi bremzalo dokler so hladni kakor do zdaj in koliko manj bi se pregrevali, saj je to zame še največji problem. Mogoče če mi lahko kdo pove še kakšno besedo glede cviljenja in zavornega prahu.
Hvala za odgovore!

Lp Blaž
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 To mar 17, 2009 1:20 pm

:-P
Toliko bi rad da ti zdrzijo, to se originalni komaj!
Ploščice so kr grobe, cvililo ti ne bo vendar ti bo diske pobralo dosti prej kot 30 tisoc.
Če pa se mislis pocasi vozit pa je tak vseeno kaj mas!!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 17, 2009 1:48 pm

Mah to ne bo panike, drugo je DS3000 itd. Vendar vseeno, računaj menjavo ploščic z diski vred..

Diski se bodo pa kvečjemu še bolj greli, ker imajo te ploščice vse večji koefc trenja in se bolj grejejo. Razmisli o večji diskih in močnejših čeljustih..
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 2:40 pm

Res je da večino časa vozim lepo, se mi pa kdaj pa kdaj "sname" (:-P) in takrat hočem dobre zavore brez da bi se ne vem kako pregrevale. Bi me pa verjetno res zanimala bolj ta street varianta. Kdo ve kje bi lahko dobil te DS Performance ploščice pa za okvirno koliko denarja? Kako je pa s temi glede obrabe, cviljenja in prahu? Je treba tud te segrevat? Kaj pa obraba diskov? Hvala. :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To mar 17, 2009 3:08 pm

Bawc je napisal/-a:Res je da večino časa vozim lepo, se mi pa kdaj pa kdaj "sname" (:-P) in takrat hočem dobre zavore brez da bi se ne vem kako pregrevale. Bi me pa verjetno res zanimala bolj ta street varianta. Kdo ve kje bi lahko dobil te DS Performance ploščice pa za okvirno koliko denarja? Kako je pa s temi glede obrabe, cviljenja in prahu? Je treba tud te segrevat? Kaj pa obraba diskov? Hvala. :)


... kar se tiče ploščic so ti že drugi povedali, da so prijazne do diskov in se obnašajo kar podobno kakor recimo originalne - ni pretirane razlike med njo in originalno pri zaviranju takoj po speljevanju (hladnem disku) - priporočil bi ti še kakšne boljše diske ker brez njih nisi daleč od navadnih zavor če pa že ugradiš navadne jih daj vsaj prevrtat kakor so športni diski, da ne bo zvijanja diska zaradi plinskega žepa, ki se ustvari pod bolj agresivno ploščico - meni je na A4 z CTF diski pobiralo ploščice in sicer tam na 25-30000 km sem jih menjaval - zelo agresivna vožnja ... naslednji lastnik jih je pa po 60000 in to na istem disku - disk sedaj ima okrog 1.5 mm roba z cca 100000 prevoženimi km ... zamenjaj še zavorne cevi in zavorno olje ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 17, 2009 3:08 pm

Ker del ti ni jasn, da z takimi ploščicami se bo prej pregrevalo, ker ustvarjajo višjo temperaturo..
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 3:20 pm

Men je prodajalec v Motomatu reku, da so te ploščice narejene tako, da se disk manj pregreva. S tem je verjetno mislil, da če bi enako močno zaviral bi se s temi ploščicami disk manj grel, a ker so bolj agresivne tudi primejo bolj in se zaradi tega disk tudi bolj segreje. Mam prav? Kar popravi me. :) Razlike v ceni skoraj ni, zato pa razmišljam o tem, vendar jih nočem menjat prepogosto kot sem že napisal, rad bi pa da boljše prime v vseh primerih. Če ma kdo še kakšne izkušnje z DS Performance ga lepo prosim, da jih deli z nami. :)
Lp Blaž
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 4:50 pm

Aha, vidim da sem se zmotu. Prodajalec mi je govoru o nekih ThermoQuiet ploščicah, ki najbrž niti niso Ferodo ampak Wagner. Tiste naj bi ble zanj športne. :?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 17, 2009 5:04 pm

Če citiramo EBC: zelene do 550 stopinj, rdeče (mal bolj športne) do 750. Ko daš zravn še mal bolj dirkalne rumene cca 900 stopinj. Toplota nekam mora it. Večji in debelejši diski so prvi naslov, oz precej boljši materiali.

Jst pri teb vidm dve opciji: navadni diski in ornk agresivne ploščice, pač menjaš bp na 20.000km (ker ne boš skos tišal) oz dat čeljusti, večje diske od močnejš Renaulta.

Pr bolj agresivnih ploščicah treba računat da svinjajo k pr norcih, cvilijo (sploh neogrete), nekatere treba še fajn ogret, ne pa vse..

To je če hočš dobr rezultat. Vedno ostane kompromis z malce boljšimi ploščicami, vendar to ni to..

Če hočš da bolje bremza treba vzet v zakup da material precej bolj trpi. Isto je z gumami, bolj ma grip, prej gre..
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 5:29 pm

Kako bi se pa obnesli navadni gladki diski in EBC Greenstuff ploščice? Pravjo, da se ne znucajo glih takoj. Če bi bremzalo že malo bolje kot do sedaj pa bi bil zadovolen, glede na to, da ni spet take razlike v ceni. Bi to dvoje šlo skupaj?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 17, 2009 5:34 pm

Boljš kot orginal bo, ne bo pa občutne razlike..
Večji učinek bodo naredilo dobre gume, tukaj se da marsikej pridobit oz trše podvozje..
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 6:59 pm

Sem še mal pročekiral po forumu pa vidm, da folk res ne opazi neke razlike. Verjetno bom vzel tiste Ferodo diske pa standardne Ferodo ploščice pa je mir. Hvala za vse nasvete, sem se pa neki navadu. :)
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI To mar 17, 2009 7:04 pm

koliko je cena obojega, za informacijo me zanima?

hvala
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc To mar 17, 2009 7:09 pm

Oboje skupaj pride 135€, govorim samo za spredaj. Upam, da nism prekršu kakšnih pravil foruma, če ne pa zbrište pol.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To mar 17, 2009 8:55 pm

lenivec je napisal/-a:kaj pa če bi pokno gor bremze od kakega močnejšega megana. to ti je najcenejša rešitev.


Ker se dobijo đabe deli, je to res najbolj smiselna predelava.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 18, 2009 5:00 pm

Zadaj največkrat daš orginal, važne so itak prednje zavore, zadaj diski in ploščice že tako ponavad prej grejo.

Seveda če bi delal kaj predelave na avtu (na moči) je tut fajn zadaj menjat z "večjim" kompletom, v kolikor že nimaš max-a kar ti je proizvajalec namenil za tvoj model.

Pozna se pa taka menjava predvsem na stabilnosti ko bremzaš pr konkretno velikih hitrostih (AC 200+)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost