Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Pe mar 27, 2009 6:32 am

tole pa še ultrazvok ne bi najdu nobene napake 8) Veš kaj mi povej, kako npr zavariš dele pri ovnu, ko pride do tistih bližnjih delov dveh cevi?
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Pe mar 27, 2009 8:16 am

mal offtopic: lepo ;) tudi sam se nagibam k nakupu TIG aparata, a je zaj*ban če bi se učil varit s TIG-om kot samouk? Nekaj znam variti z MMA (elektrode) in varil sem že z MIG-om. Nimam zaenkrat taprave opreme, imam doma samo varilni aparat za elektrode, sedaj pa sem si rekel da ko rihtam delavnico da si kupim še en spodobni švasaparat, pa nevem a naj vzamem MIG/MAG ali kar TIG. Pomojem da bom nakonc oboje kupu :lol:
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Pe mar 27, 2009 9:41 am

Matr ste me zasul z uprašanji... :lol: :lol:
"Dario" :
Eh...tok specializiran pa še nisem da bi računalniško simuliral in pa se šel nekaj s CNC-jem! :lol:
Use je bilo pač zmerjeno z običnim metrom,ki ga ima vsak doma,s tračno žago pa se je odrezalo toliko kot je bilo potrebno ;) Za dolžino sem se pa trudil da je za vsak cilinder enaka in mi je kr ratal... Je pa kar nekaj dela da se vse to lepo ujame skupaj :)
"Žiiga" :
Normalno kot vse ostale dele :lol: Ampak da dobiš lep švas ne sme bit nobenih špranj,opilkov od rezanja, ampak more biti vse lepo prštimano in zbrušeno.To velja tudi za lepe švase pri navadnem švas aparatu pri TIG-u pa še toliko bolj! ;)
"zlabon"
Tko no...to je zdj odvisno od vskega posameznika kolk se kaj angažira za to.Jaz imam očeta ki je varilec že 40 let,ampak samo besede te ne naučijo kaj preveč... važna je praksa,da ti to probavaš in probavaš,kot sem pa reku že prej je pa zlo pomembno da maš mesto varjenja lepo pripravljeno in spucano.Zdj za ker aparat,to je pa odvisno od namena uporabe.Za kleparijo je najbolši MIG/MAG med tem ko za tenkostenske cevi,profile in pa za zadeve kjerq se švas vidi npr. kolektor pa definitivno TIG, saj naredi zelo lep švas.Sam imam doma navaden inverter ki ga uporabljam za kakšne močnejše, debelejše stvari in pa TIG tamo do debeline 2,5mm;)

Več o varjenju in pa o varilnih aparatih pa si lahko pogledate tukaj...
http://www.strojnistvo.com/viewforum.php?f=52

Lp!
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe mar 27, 2009 10:52 pm

oprosti, tisto od prej vzamem nazaj :oops:

tam je lonec grdo zgledal. to kaj si sedaj pokazal pa vsaka čast 8)
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY So mar 28, 2009 4:44 pm

Danes sem si vzel minutko pa za tiste ki jih zanima, poslikal kako zgleda notranjost lonca...
Slika

Slika
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne mar 29, 2009 11:28 am

Lepo, se pa strinjam da je pri varjenju večina dela opravljena, če je obdelovanec pripravljen kot je treba. Najtežje je variti kake stare avspuhe, pa po možnosti še na avtu :D
Tig bi pa tudi jaz mel enkrat :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost