Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 15, 2009 7:16 am

AudiFreak je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
Izkoristek se ne ( ne more ) poveča(t), bolj odziven,uporaben, zmogljiv postane le z variabilno Turbino, precej pa pomaga le še izpušni kolektor, ki pač mora biti prave oblike , vse ostalo je brez pravega učinka ;) 8) .
Lp,
by K + B


Kopron, ti bi pol mogel vedet, če računalnik iz dizla brez variabilne zna krmilit tudi variabilno turbino?


Ja, pri kolegu sem naredil variabilko na 90 tdi golfa, ki je v originalu z navadno .

Avto je šel ko nor, vendar je potem nastal problem, ko je računalnik "ven metal" zaradi prehudega polnenja, ker sem imel regulacijo kar na predelano originalno membrano od variabilke.

Nooo, potem sem pa zmontiru še podobno variabilko od Peugeota na VM 2.4 motorju, kjer pa je brez računalnika dobro delovala, pri 1,0 Baru .

Toliko na kratko .

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr apr 15, 2009 7:23 am

Tado85 je napisal/-a:Zanima me več o variabilnih turbinah. Verjetno bi tu potreboval polek vsega navedenega še ustrezno elektroniko, ki spreminja tlak v odvisnosti od vrtljajev ali...

To bi znal biti kar precejšen strošek?


Pusti elektroniko na gmah, je samo kompliciranje, pa še nezanesljivost povrhu .

Tdi so dobro rešili tudi brez elektronike , pa tudi meni dobro dela brez, čeprav še nimam kakega resnega powerja.

Oni posnetek pa je realen tam gor, ker vem, kako je meni avto kopal z 5 prestavo , ko sem imel še dobro Bosch pumpo , ki je zdaj na žalost oslabela , pri tlaku 1,8 Bara polnenja turbine .

To je bil res navor za veselje :) :D :) . Se je vsaj splačalo vozit' :-P :P :-P .

Mislim, da bom letos že končno tudi dal variabilko tudi na mojo raketo :roll: .

Lp + Dp + #
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Napisal/-a jerson1978 To apr 21, 2009 10:12 am

HONDEK je napisal/-a:kaj pa da nardiš swap? daš od golfa 3rojke motor not. pa daš kaki VR6 pol pa si že mogoče kaki VTI killer :twisted:
ta odgovor pa je naj dolj butast kar jih je na tem forumu
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Re: Golf 2 diesel, predelava na TD

Napisal/-a jerson1978 To apr 21, 2009 10:22 am

kopron je napisal/-a:
Tado85 je napisal/-a:Pozdravljeni!
A mi lahko kdo svetuje kako naj najceneje izvedem predelavo svojega Golfa 2 diesel na turbodizla. Hočem obdržati obstoječi motor 1.6 D z 55 konjskimi močmi, ker je še v odličnem stanju in ima malo prevoženih km. Z predelavo bi rad pridobil kakšnih 20 konjskih sil ali več oz. toliko, da ne bi s predelavo preveč škodil motorju že z normalno vožnjo.
Zelo vesel bi bil strokovnih nasvetov.
Hvala za sodelovanje. LP

Točno to sem jaz naredil pred leti .
Dobil sem turbino z kolektorjem vred, original od Golf 2 , in samo vrgel gor . No, potrebno je bilo samo še odpreti Bosch-pumpo, in to je bilo to . Šlo je za realnih 70 HP , z tem, da se je potem motor precej več zavrtel , zaradi napačne odmične, kar je bila tovarniška napaka Golfov 1 + 2 + 3 . Zatem sem menjal še odmično, in sicer mora biti od TDI 110 ! Ker, od TDI 90 še ni prava , zato sem moral nujno najti od 110 TDI . Šele potem se je našel navor ...
In na začetku sem se precej vozil brez Intercoolerja . Šele ko sem šel na 0,9 Bara, sem montiral IC . Do standardnih 0,6 Bara pa niti ne rabiš IC , ker je motor dovolj zdržljiv . V bistvu sploh ni prave razlike v motorju, razen, da ima Turbač še dodatne šobe v bloku, za hlajenje batov z oljem in tako tudi bate majceno drugačne oblike . Ostalo je skorajda isto ( šobe + Bosch-pumpa zdržijo marsikaj , prav tako so tudi odmične iste, pri tem motorju ), ker je to bolj poceni motor . Nekatere druge znamke pa imajo za non-turbo drugačne odmične, šobe + črpalko z drugačno ( višjo )krivuljo predvžiga .
Aja, to sem še pozabil, : precej boš pridobil na izkoristku, navoru + moči, če boš še dodal malo več predvžiga, tako, da zasučeš VT-črpalko v nasprotni smeri vrtenja . Vendar je to dovolj že zelooo malo stopinj, pa se bo že poznalo, če pa boš pretiraval, bo motor postal preglasen ;) .
Pa vso srečo, pri predelavi 8) .
Lp, by Boštyx + Kopron team , Si


ko boš pa vse to naredo pa boš vido da si bi za ta dnar lohk kupo pošten avto z dovolj konji brez garanja pa vlaganja denarja v nekaj kar strokovnjaki

da ti razložium ko so razvijali model tvojga golfa so predvidili strokovnjaki tak motor z takimi konji ki proizvaja take obremenitve na tvoje getribe in polosi , pa sklopko pa tako dalje vs to gre potem v visoke cifre kup si rajš enga tdi 1.9 golf pa imaš na vse na enem mestu brez šraufanja
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To apr 21, 2009 12:33 pm

Jerson, pa kaj misliš, da pol, ko bi si recimo jaz kupu TDI-ja, ga nebi friziru + šraufu cele dneve ?

Glej, dokler nebi prišo na kak omembe vreden navor, ga nebi pustu pri miru niti pol ure .

The show must go on , ... no matter what .

No, saj, ko bi prilezu nekje na 100 Hp/l + 200 Nm/l, pol bi pa pomoje mal' odnehu , ... prej pa ne .

Lp + Dp + #
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Napisal/-a jerson1978 To apr 21, 2009 12:43 pm

veš nevidim smisla ker dans danes lahk kupiš tak avto ki ma nevem 200 hp pa je to to nerabiš nič frizirat
kupi avto svojim potrebam
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To apr 21, 2009 1:40 pm

Enakega mnenja sem tudi jaz. Dodelava že toliko in toliko stane. In časa in denarja. 50 na 70 konjev je skoraj 50%, da ne govorim o tem kako je če še bolj povečaš moč.
Nasankala bo sklopka, zavore so prešvoh, vsi ostali sklopi avta,...

In če boš izračunal čas in denar ki ga boš vložil... boš videl da se RES ne splača. Tudi "za dušo" ne, ker je golfov kot lista in trave in ni to nek special old timer...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 21, 2009 9:31 pm

Oba zadnja odgovora.....nekaj pozabljata. Na hobi in veselje.....verjetno še noben od vaju ni "predelav" motor ali pa se lotil tuninga......tu se ne gre za denar ne gre se za neko računanje stroškov.....gre se predvsem za strast in "ljubezen" do nečesa.....in temu se reče tuning oz. predelave ali extremna popravila ali kakorkoli se reče....pomembno pa je predvsem to da sam nekaj nardiš in si potem zadovoljen z rezultatom....


No dost bluženja :D

Kopron imaš izkušenj s starimi 1.6 renojevimi dizli ? (bistvu 1.7T volvotov motor). Ker je petka razkopana bi se igral tud z motorjem. Pred časom sem mu že povečal in spoliral kanale, nekaj se je poznalo a vendar želja po turbini ostaja :) Sploh sedaj ko sem nardil (sicer že v originalo) Skupaj drugi turbo motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jerson1978
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po apr 20, 2009 5:03 pm
Kraj: prelepo prekmurje

Napisal/-a jerson1978 Sr apr 22, 2009 12:56 pm

lisko je napisal/-a:Oba zadnja odgovora.....nekaj pozabljata. Na hobi in veselje.....verjetno še noben od vaju ni "predelav" motor ali pa se lotil tuninga......tu se ne gre za denar ne gre se za neko računanje stroškov.....gre se predvsem za strast in "ljubezen" do nečesa.....in temu se reče tuning oz. predelave ali extremna popravila ali kakorkoli se reče....pomembno pa je predvsem to da sam nekaj nardiš in si potem zadovoljen z rezultatom....


No dost bluženja :D

Kopron imaš izkušenj s starimi 1.6 renojevimi dizli ? (bistvu 1.7T volvotov motor). Ker je petka razkopana bi se igral tud z motorjem. Pred časom sem mu že povečal in spoliral kanale, nekaj se je poznalo a vendar želja po turbini ostaja :) Sploh sedaj ko sem nardil (sicer že v originalo) Skupaj drugi turbo motor.


glej ne tako ker sem pr 25 letih predelal jugota in iz njega stisnil tok moči da je po krajšem časo začelo školjko trgati oz nastale so razpoke nadalje je bil BMW 316 kar je bla čista norost ker sem v tega bemweja vložo tok dnarja da bi si takrat lahko kupil kako rabljeno 735 ali pa še kaj boljšega ne da smo tam polirali sesalne vode pa še nevem kaj vse nakoncu pa sem se pelo s strahom v ljubljano sam da nebo crkno pase kako vlečno plačevati pa sklopka hin pa polos hin pa bremze vsake pol leta da še nebom dalje našteval hočem povedat da je vredu met hobi ampak predelat pameten avto ne 2ko sicer vsak sam ve zase
kupi avto svojim potrebam
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 22, 2009 3:53 pm

jerson1978 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Oba zadnja odgovora.....nekaj pozabljata. Na hobi in veselje.....verjetno še noben od vaju ni "predelav" motor ali pa se lotil tuninga......tu se ne gre za denar ne gre se za neko računanje stroškov.....gre se predvsem za strast in "ljubezen" do nečesa.....in temu se reče tuning oz. predelave ali extremna popravila ali kakorkoli se reče....pomembno pa je predvsem to da sam nekaj nardiš in si potem zadovoljen z rezultatom....


No dost bluženja :D

Kopron imaš izkušenj s starimi 1.6 renojevimi dizli ? (bistvu 1.7T volvotov motor). Ker je petka razkopana bi se igral tud z motorjem. Pred časom sem mu že povečal in spoliral kanale, nekaj se je poznalo a vendar želja po turbini ostaja :) Sploh sedaj ko sem nardil (sicer že v originalo) Skupaj drugi turbo motor.


glej ne tako ker sem pr 25 letih predelal jugota in iz njega stisnil tok moči da je po krajšem časo začelo školjko trgati oz nastale so razpoke nadalje je bil BMW 316 kar je bla čista norost ker sem v tega bemweja vložo tok dnarja da bi si takrat lahko kupil kako rabljeno 735 ali pa še kaj boljšega ne da smo tam polirali sesalne vode pa še nevem kaj vse nakoncu pa sem se pelo s strahom v ljubljano sam da nebo crkno pase kako vlečno plačevati pa sklopka hin pa polos hin pa bremze vsake pol leta da še nebom dalje našteval hočem povedat da je vredu met hobi ampak predelat pameten avto ne 2ko sicer vsak sam ve zase


Tudi res....ampak avto defenitivno ne bo za vsakodnevno vožnjo. Ker pa se stari renojevi turbo dizli zlo težk najdejo bi pač bila opcija predelat tega v turbaka.
Tist kok je kter avto pameten je spet vsak zase.....tist o strahu je pa spet vsak zase....men recimo je skoraj vsak dan strah da nem odtrgal kako polos ali pa se prekucnil na streho.....ali pa da bom moral it k prvemu sosedu po traktor da bo me potegnil ven.:) Moj življenski stil j*** ga :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 23, 2009 7:03 am

jerson1978 je napisal/-a:veš nevidim smisla ker dans danes lahk kupiš tak avto ki ma nevem 200 hp pa je to to nerabiš nič frizirat


Predrago .
Pozabljaš, da jaz delam na nizkoproračunskih projektih .

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 23, 2009 7:11 am

phoebus je napisal/-a:Enakega mnenja sem tudi jaz. Dodelava že toliko in toliko stane. In časa in denarja. 50 na 70 konjev je skoraj 50%, da ne govorim o tem kako je če še bolj povečaš moč.
Nasankala bo sklopka, zavore so prešvoh, vsi ostali sklopi avta,...

In če boš izračunal čas in denar ki ga boš vložil... boš videl da se RES ne splača. Tudi "za dušo" ne, ker je golfov kot lista in trave in ni to nek special old timer...


Takih "golfovih" mašin, kot je onale moja na slikci v avatarju, definitivno Ni veliko :P :lol: :-P 8) .

Dodelava avtov, katerih je "kot listja + trave" , pa že po logiki ne more veliko stat, ker je tudi delov "kot listja + trave" .

Če to upoštevaš pri računuci, boš videl, da se Res izplača .

Seveda pa to Ne gre pri vseh avtih , logično . Odvisno od modela.

Je pa še res, da če bi jaz imel to nek povprečen avto , povprečne oblike, potem se siguuurno nebi šel predelav, ker, na primer : navaden golf, pa naj bo to od 1-6, ni sploh nič posebne oblike . To še ni " nizko + špičasto + široko " , kar pripada le športnim strojem . Enako velja recimo za Yugo, in večino bmw, renoldov, ter še mnooogo, mnoooooogo drugih povprečnežev . No, golf pa še rwd nima , kar je sploh "poraz od komerciale" :P .

Gremo delat, ajde 8)

Lp + Dp + #

Boštjan Z.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če apr 23, 2009 7:16 am

lisko je napisal/-a:Oba zadnja odgovora.....nekaj pozabljata. Na hobi in veselje.....verjetno še noben od vaju ni "predelav" motor ali pa se lotil tuninga......tu se ne gre za denar ne gre se za neko računanje stroškov.....gre se predvsem za strast in "ljubezen" do nečesa.....in temu se reče tuning oz. predelave ali extremna popravila ali kakorkoli se reče....pomembno pa je predvsem to da sam nekaj nardiš in si potem zadovoljen z rezultatom....


No dost bluženja :D

Kopron imaš izkušenj s starimi 1.6 renojevimi dizli ? (bistvu 1.7T volvotov motor). Ker je petka razkopana bi se igral tud z motorjem. Pred časom sem mu že povečal in spoliral kanale, nekaj se je poznalo a vendar želja po turbini ostaja :) Sploh sedaj ko sem nardil (sicer že v originalo) Skupaj drugi turbo motor.


Lisko, z temi motorji niti nimam toliko izkušenj, razen ko sem se vozil z njimi :P ;) :lol: .

No, resno ; jih niti ne rabim . 8)

Ko se nekaj lotim, to tudi naredim ( če le kaj vmes ne pride ). Le prej se pozanimam pri ljudeh ki to vedo, zato, da potem lažje "izračunam" , če se mi bo to izplačalo glede na vzdržlivost motorja .

Povprašal kake renoldarje po servisih kje imajo ti motorji šibke točke, potem povprašaj za možne rešitve odprave tovarniških napak, preračunaj stroške, in potem samo "gasaa" :) 8)

Lp + Dp + #

Bošt'
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost