jerson1978 je napisal/-a:Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!
Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!
bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .
če se motim me popavite kritike sprejema

Nevem, to kar si napisal je tako, kot da vsak avto in njegov motor delajo individualno . Serijski tovarniški motorji, recimo 1.9 tdi so preizkušeni motorji za povprečne uporabnike, ki pa se jih da odpreti z drugo mapo ecu-ja in pridobit nm in hp. Močno dvomim, da ce je avto pravilno cipan se dogaja zgoraj navedeno, ker ni presežena toleranca, ki je pri vsakem serijskem motorju in sistemu okoli njega. Poleg tega ti tudi ze garantirajo, ce cipas pri komu priznanemu. Tako da harmonija ostane
