Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe apr 24, 2009 11:28 pm

cmdtec je napisal/-a:Tu smo da govorimo o tuningu ne o pravpisu,mislim da si na napacnem forumu.


če si ne moreš 3 minute časa več vzet in vsaj približno pravilno napisat,da se folk ne j..e z branjem tistih parih stavkov,je brezveze da sploh še kaj komentiraš tle gor. če se folk zanima in spozna na avte,še ne pomeni da so polpismeni tako kot ti.

:idea:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
fanrich
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Pe maj 29, 2009 10:20 am

Re: Tdi in čiptunning

Napisal/-a fanrich Sr jun 03, 2009 8:13 pm

jerson1978 je napisal/-a:
Dejchy je napisal/-a:Pozdravljeni!

Pred mesecem dni sem kupil Passata Tdi, 81kW l.'98 180.000km, ki ima čip (proži se preko stikala v kabini). Zanima me če ima kdo izkušnje(daljše) glede vpliva na motor( potegne že bolj ), mislim ali ima lahko kake negativne posledice in ali se lahko (če je "zdravo") da se čip vklopi med vožnjo ali pred začetkom vožnje. Ne poznam zadeve in bi prosil če mi nekdo malo več pove.
Hvala!


bravo dvigovanje moči ali čipanje na motorjih je zelo škodljivo motorju motor ko tovarna izdela motor ga testira in s tem določi obremenjenost turbine hlajenje itd v nadalje prilagodijo temu motorju sklopko in getribe za prenos na kolesa pa polosi to je določeno da to harmonično funkcjonira gremo tako turbina se vrti med 80 000-100 000 vrt/min čip pvzroči da se turbina vrti hitreje potiska pod večjim pritiskom zrak v celinder (škodljivo za bat celinder in turbino)posledično je potrebno več goriva(slabo povečana poraba goriva ) da je mešanca prava za eksplozijo pri tem nastane večja temperatura in več izpušnih plinov ker tovarna doloci debeline cevi katalizator in dušilec izpušnemu sistemu je ta pri čipu dosti bolj obremenjen (slabo hitreje crkne katalizator ter dušilec) kakor tudi hlajenje motorja saj termično stikalo pri določeni temperaturi vklopi motorček za ventilator da se ohladi motor ker se temperatura motorja poveča je hladilni sistem bolj obremenjen .


če se motim me popavite kritike sprejema


:? Nevem, to kar si napisal je tako, kot da vsak avto in njegov motor delajo individualno . Serijski tovarniški motorji, recimo 1.9 tdi so preizkušeni motorji za povprečne uporabnike, ki pa se jih da odpreti z drugo mapo ecu-ja in pridobit nm in hp. Močno dvomim, da ce je avto pravilno cipan se dogaja zgoraj navedeno, ker ni presežena toleranca, ki je pri vsakem serijskem motorju in sistemu okoli njega. Poleg tega ti tudi ze garantirajo, ce cipas pri komu priznanemu. Tako da harmonija ostane :D
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Sr jun 03, 2009 8:20 pm

Proizvajalec mora pri razvoju skleniti številne kompromise. Upoštevati morajo kvaliteto goriva v različnih državah, nastajanje izpušnih plinov (ekologija), neupoštevanje servisnih intervalov in seveda finančne razloge kot so npr. zavarovalni razredi. Zato imajo vozila tudi do 40% rezerve v moči in navoru.
Vendar pa kljub temu obstajajo modeli z enakim motorjem in
različno močjo npr. MB VITO 110 in 112 cdi, pri VW je Sharanov
TDI 90 KM enak Golfovemu s 100 KM

http://www.rsrmotorsport.com/faq.php
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov