Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne maj 31, 2009 3:10 pm

LoCo je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:m156: eno je luknja drugo je lag. Tisto kar si ti napisal je lag. Ko moras drzat gas in bremzo hkrati, da drzis turbo na obratih :mrgreen:


Zdravo, jz sm bolj nov tle pa me neki zanima.... A te lahko prosm da mi razložiš kaj je razlika med turbo luknjo pa turbo lagom. Pa kako se temu gas+bremza naenkrat reče? Anti-Lag?


Slika

Tle na grafu vidiš turbo luknjo, ki je tle recimo do 4000 rpm.
Če bi s tem motorjem pri recimo 5000 rpm popustil gas, bi pol turbo zgubil obrate, in ko bi ponovno pritisnil na gas, bi moral čakat da doseze turbo maksimalne obrate, da bi ti dal ven tolko navora, ko tj etle na grafu.
Lag se opazi tudi pri kakšnem bolj civilnem avtu, naprimer 1.9 tdi 105, kjer ko daš v višjo brzino, tudi če menjaš hitro se pozna, da ko pritisneš ponovno gas ne povleče takoj ampak rabi par desetink sekunde..
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Ne maj 31, 2009 4:48 pm

automan je napisal/-a:Najprej se vprasaj, ce imas dovolj finanich sredstev za tako predelavo.
Pod 3K EUR ne bo kruha. Drugace pa ni problema. Ze Kopron bi znal pomagat.


Kaj vse je potrebno predelati ob namestitvi turbine? Imam motor z visokim potencialom :)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne maj 31, 2009 5:05 pm

hyundai_user je napisal/-a:
automan je napisal/-a:Najprej se vprasaj, ce imas dovolj finanich sredstev za tako predelavo.
Pod 3K EUR ne bo kruha. Drugace pa ni problema. Ze Kopron bi znal pomagat.


Kaj vse je potrebno predelati ob namestitvi turbine? Imam motor z visokim potencialom :)


Če hočeš, da je narejeno kot je treba, moraš menjati vse, če pa hočeš bolj po domače pa skoraj nič.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Ne maj 31, 2009 5:12 pm

Pod vse pa spada? novi bati? nova gred? novo...?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne maj 31, 2009 5:15 pm

hyundai_user je napisal/-a:Pod vse pa spada? novi bati? nova gred? novo...?


Tako je, kar ti od motorja ostane je samo blok motorja, in pa prazna glava motorja.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Ne maj 31, 2009 5:33 pm

Kaj pa se da pri menjalniku naredit? a ga je potrebno menjati ker se poviša navor? ali ga pač pustiš notri in upaš da bo vse ok?
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne maj 31, 2009 6:05 pm

hyundai_user je napisal/-a:Imam motor z visokim potencialom :)


in to je?
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Ne maj 31, 2009 6:11 pm

2.7 V6 170 konjev, bi se ga dalo lepo sfrizirati
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Ne maj 31, 2009 6:13 pm

Hondin 1.4 SUPERvti :lol:
Slika
Slika
Slika
Slika
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Ne maj 31, 2009 6:44 pm

shaggx je napisal/-a:Hondin 1.4 SUPERvti :lol:


malo si se zmotil ;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne maj 31, 2009 7:59 pm

hyundai_user je napisal/-a:Kaj pa se da pri menjalniku naredit? a ga je potrebno menjati ker se poviša navor? ali ga pač pustiš notri in upaš da bo vse ok?


Za menjalnik ti ni treba skrbeti, saj je polno drugih stvari, ki ti jih bo prej potrgalo/zdrobilo. Seveda pod pogojem, če boš kar koli pustil original ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 01, 2009 9:10 am

shaggx je napisal/-a:samo škoda da ga nemoreš kontaktirati :D :lol:


Kajdaneee ? Napišeš svojo telefonsko številko sem gor, pa te bo poklicu, a ne :!: :?: :!:

Lp + Dp + #
 
ribic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po nov 12, 2007 7:44 pm

Napisal/-a ribic Po jun 01, 2009 7:46 pm

Tole je pa graf od mojega R32 ki ima vgrajen Vortech kompresor.
Priponke
R32 405.jpg
 
Uporabniški avatar
BigEgo-t
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če jun 11, 2009 10:22 am

Napisal/-a BigEgo-t Če jun 11, 2009 10:50 am

Ni ga cez turbo .... ;)
Big ego is my middle name ....No turbo no F.Fun

Citat of Slade:
My oil pressure is low, oil temperature full,water temperature is off the scale, i'm running out of petrol but the clock is correct :D
 
Uporabniški avatar
awdfun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To nov 25, 2008 12:41 pm
Kraj: Domžale

Left foot braking

Napisal/-a awdfun Če jun 11, 2009 1:11 pm

Tale zadeva z zaviranjem z levo nogo in držanjem desne na plinu ni tako enostavna in ni samo za to, da ohranjas odzivnost motorja. Z zaviranjem namreč preprečuješ podkrmarjenje avtomobila (uhajanje nosa iz želene smeri ovinka), s plinom pa kontroliraš nadkrmarjenje avtomobila (odnašanje riti avtomobila) To velja tako za turbo kot atmosferske motorja. Velja v glavnem za avtomobila na zadnji pogon in za avtomobila na pogon na vse štiri.
To se uporablja predvsem, ko želiš ovinek predriftati. Pri pogonu na sprednja kolesa je to še bolj komplicirano vendar se da izvesti, če ni klanca. Sam to z avtom na prvi pogon ne znam in še nisem poizkusil. Se pa z imprezo to da narediti relativno enostavno vendar tudi ne kar v prvem poizkusu in na vročem asfaltu.
Mora biti na vse štiri!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Left foot braking

Napisal/-a lancia hf Če jun 11, 2009 6:49 pm

awdfun je napisal/-a:Tale zadeva z zaviranjem z levo nogo in držanjem desne na plinu ni tako enostavna in ni samo za to, da ohranjas odzivnost motorja. Z zaviranjem namreč preprečuješ podkrmarjenje avtomobila (uhajanje nosa iz želene smeri ovinka), s plinom pa kontroliraš nadkrmarjenje avtomobila (odnašanje riti avtomobila) To velja tako za turbo kot atmosferske motorja. Velja v glavnem za avtomobila na zadnji pogon in za avtomobila na pogon na vse štiri.
To se uporablja predvsem, ko želiš ovinek predriftati. Pri pogonu na sprednja kolesa je to še bolj komplicirano vendar se da izvesti, če ni klanca. Sam to z avtom na prvi pogon ne znam in še nisem poizkusil. Se pa z imprezo to da narediti relativno enostavno vendar tudi ne kar v prvem poizkusu in na vročem asfaltu.


Lepa razlaga, drugače pa zavoro pri prednjem pogonu, uporabljaš samo za "odnašanje" zadnega konca, ker čene bi šel avtomobil kar naravnost. Samo tudi to no za vsakega amaterja, da bo zdaj pa kar v ovinek pripelja,l in kar nekaj z zavorami "kaskadiral"
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rosa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr jun 10, 2009 8:56 pm

Napisal/-a rosa Po jun 15, 2009 12:49 pm

kopron je napisal/-a:
shaggx je napisal/-a:samo škoda da ga nemoreš kontaktirati :D :lol:


Kajdaneee ? Napišeš svojo telefonsko številko sem gor, pa te bo poklicu, a ne :!: :?: :!:

Lp + Dp + #

ooo kwajzej a si se zadnc pelow prot kranju smo se srecal dej gremo na kawo kdaj spet :D :) 8)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost