LoCo je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:m156: eno je luknja drugo je lag. Tisto kar si ti napisal je lag. Ko moras drzat gas in bremzo hkrati, da drzis turbo na obratih
Zdravo, jz sm bolj nov tle pa me neki zanima.... A te lahko prosm da mi razložiš kaj je razlika med turbo luknjo pa turbo lagom. Pa kako se temu gas+bremza naenkrat reče? Anti-Lag?

Tle na grafu vidiš turbo luknjo, ki je tle recimo do 4000 rpm.
Če bi s tem motorjem pri recimo 5000 rpm popustil gas, bi pol turbo zgubil obrate, in ko bi ponovno pritisnil na gas, bi moral čakat da doseze turbo maksimalne obrate, da bi ti dal ven tolko navora, ko tj etle na grafu.
Lag se opazi tudi pri kakšnem bolj civilnem avtu, naprimer 1.9 tdi 105, kjer ko daš v višjo brzino, tudi če menjaš hitro se pozna, da ko pritisneš ponovno gas ne povleče takoj ampak rabi par desetink sekunde..