Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Airbox na splošno

Napisal/-a blink Če dec 11, 2003 6:13 pm

Sem se začel mal spraševat kolk serijski airbox duši mašino? Mam Cliota II 1.4 pa se mi zdi da več ko je obratov bolj jo duši. Kakšna je ponavad razlika pri navadnih motorjih če se odstrani airbox pa nardi luknjo v havbo? Predstavljam da nekak tko kot če si prehlajen in težje vlečeš zrak v sebe... :lol:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če dec 11, 2003 8:37 pm

Js sm odstranu airbox pa lukno mam v havbi pa cev iz spodnje reže mam napeljano in če rečem, da je razlika, se bo najdu kšn čoravi, k bo moril, da je to nemogoče.
Mrzel dotok zraka+ dober filter (ne uni za 8 jurjev)+lukna v havbi JE KUL! :)
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Če dec 11, 2003 9:25 pm

se stinjam u pugi-jem
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
blink
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Če dec 11, 2003 5:59 pm

Napisal/-a blink Pe dec 12, 2003 12:31 pm

Pugi je napisal/-a:Js sm odstranu airbox pa lukno mam v havbi pa cev iz spodnje reže mam napeljano in če rečem, da je razlika, se bo najdu kšn čoravi, k bo moril, da je to nemogoče.
Mrzel dotok zraka+ dober filter (ne uni za 8 jurjev)+lukna v havbi JE KUL! :)


Kakšno razliko si pa opazu? Najbrž se mašina hitrej zvrti, kaj pa kakšen dodaten konj? Ponavad je tko da mašina spremeni glas pol pa mislš da si dobu celga vraga v mašino :) kako je pri teb realno glede tega? Si šou mogoče zmert alpa kej podobnga?

lp
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Pe dec 12, 2003 12:35 pm

Ja predvsem dobiš na zvoku. Ampk, kot je reku PUGI, se bo najdu kkšn, ke bo reku neeeeeeee, zvok še dobiš, drugo pa 100% ne. Ne vem, men se je tut mal drgje poznalo - zdej je bolj poskočn.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 12, 2003 2:39 pm

blink je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Js sm odstranu airbox pa lukno mam v havbi pa cev iz spodnje reže mam napeljano in če rečem, da je razlika, se bo najdu kšn čoravi, k bo moril, da je to nemogoče.
Mrzel dotok zraka+ dober filter (ne uni za 8 jurjev)+lukna v havbi JE KUL! :)


Kakšno razliko si pa opazu? Najbrž se mašina hitrej zvrti, kaj pa kakšen dodaten konj? Ponavad je tko da mašina spremeni glas pol pa mislš da si dobu celga vraga v mašino :) kako je pri teb realno glede tega? Si šou mogoče zmert alpa kej podobnga?

lp


V višje vrtljaje se lažje vrti... Če te tako zanima.
Slika
 
Uporabniški avatar
Gigen
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če avg 22, 2002 10:09 am
Kraj: Izola/Portorož

Napisal/-a Gigen Ne dec 14, 2003 10:59 pm

Logicno, da odprt filter na visjih obratih hitreje dobiva obrate. Na manj mocnjih masinah do 60 KM pa odprt filer dusi na nizkih obratih
Made in Japan
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov