Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če dec 11, 2003 1:32 pm

Rapid-man!

Jasno, da govorim o dieslih. JASNO! In tudi govorim o DimSportovem sistemu Rapid, ki je samo za diesle in ni nic drugega kot kratica za (regolatore aumento portata iniezione diesel). Ce pa ti hoces pridigati svojo vero in mene dajati kot primer nepoznavalca na tem podrocju, si pac brcnil v temo. Dimsport pocne tocno to, kar sem napisal v mojem postu. V roke ti porine programator, s katerim nastavljas parametre vbrizga goriva. PRI DIESLU, da ne bo pomote! In, SE ENKRAT ponavljam, ce das dieslu prevec goriva (posledica je dimljenje) je zelo podobno, kot da bi ga bencinarju dal premalo. A lahko prosim zdaj nehava s to temo, ker dolgocasiva obcinstvo?

Lep pozdrav
Duke
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Če dec 11, 2003 2:09 pm

Symoon!

Ne, ne rabis nujno dynota. Sploh ne. Dyno ti pokaze porast recimo 20 KS pri avtu, ki ima ze serijski 200 KS. In ta porast ni drasticen. Krivulje lepo zgledajo, jih pa uporabniki v praksi premalo cutijo.
Meni osebno stoparica najvec pove. Avto brez chipa v zadnji prestavi pozenem od 1.500 do 4.000 obratov in izmerim cas. Nato enako ponovim s chipom. Vsako meritev naredim trikrat, da so napake pri merjenju cim manjse. Razlika je ali pa ni vidna. In ker je cas, ki ga avto porabi za pospesevanje od 1.500 do 4.000 obratov v zadnji prestavi relativno dolg, govorimo o 30 in vec sekundah, se razlike zelo jasno pokazejo oz. se ne pokazejo. Da bi o razliki govorili, mora biti vsaj 10%, da o razliki govorimo. Torej 3 ali 4 sekunde. Osebno sem izmeril ze razliko 9 sekund pri SEAT Alhambra 1.9 TDI PD 130 KS. Meril sem pospesevanje od 60 do 160 km/h. Iz serijskih 43 sekund, je s chipom pospeseval 34 sekund.

Lep pozdrav
Duke
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Če dec 11, 2003 5:26 pm

Torej meriš na pospešku. Ni slišat slabo sploh, če stvar tako dobro deluje.

In kolk bi npr. dobil pri pugiju 106 1.1 letnik 93, ki ima serijsko 60 KM?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Pe dec 12, 2003 9:05 am

Symoon!

Vseskozi govorim o dieslih :( zal. Nimam nobene ideje kako bi tvojega Pugija za relativno majhne solde v gibanje spravil. S scipanjem bencinarja ze ne.

Lp
Duke
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe dec 12, 2003 1:22 pm

Duke je napisal/-a:Symoon!

Nimam nobene ideje kako bi tvojega Pugija za relativno majhne solde v gibanje spravil. S scipanjem bencinarja ze ne.

Lp
Duke


in to govoriš spet iz lastnih izkušenj, a ne :roll:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 12, 2003 2:24 pm

Duke je napisal/-a:Symoon!

Vseskozi govorim o dieslih :( zal. Nimam nobene ideje kako bi tvojega Pugija za relativno majhne solde v gibanje spravil. S scipanjem bencinarja ze ne.

Lp
Duke


Sej jo majo drugi... :-P
Slika
 
Uporabniški avatar
Duke
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če jan 30, 2003 5:48 pm

Napisal/-a Duke Po dec 15, 2003 9:40 am

Pugi in Rapid!

Razmerje med ceno chiptuninga atmosferskega bencinarja in turbo diesla ali bencinarja je mocno v korist slednjih. Navadno je cena chiptuninga enaka za bencinarja ali diesla, le da pri turbo motorjih dobis veeeeeliiiiiko vec konjev na denarno enoto, kot pri atmosferskih. Zato pravim, da se chip tuning atmosferskega bencinarja "ne splaca". Ce imas avto s 75 KS in dobis tistih REALNIH 5%, grem stavit, da jih ogromna vecina ne bo cutila. Ergo.

lp
Duke
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 15, 2003 12:13 pm

To se pa strinjam! Pri turbačih dobiš dost več... Je pa res, da folk v bencinarje velik več vloži za manj kot dobiš s čipom. Celoten izpušen sistem in podobne stvari stanejo dosti več kot čip, pa folk še zmerej dela...

Mi je pa žal, ker nimam turbiča :)
Slika
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Po dec 15, 2003 3:20 pm

Pugi je napisal/-a:To se pa strinjam! Pri turbačih dobiš dost več... Je pa res, da folk v bencinarje velik več vloži za manj kot dobiš s čipom. Celoten izpušen sistem in podobne stvari stanejo dosti več kot čip, pa folk še zmerej dela...

Mi je pa žal, ker nimam turbiča :)


Daj ga na valje chipat pa bos videl kaj se pravi manj dat $$$
Tisto je kao cip tuning !!!
Pravi cip tuning se zacne in konca na valjih...
Zdej pa al mas ti notr piratsko zadevo od firme ki jo to delala(pri hondi mas MUGEN,SKUNK2 itd) potem ti ni treba nic delat sam zabrises cip notr (sam je fora da je cip narejen za tocno dolocene deli ki jih pa ti morda nimas v avtu torej ne bo 100% izkoristek cipa) ce pa mislis za tvoj tuning masine delat cip tuning bos pa odstel pametne denarce za to...
Tko da ne posplosevati orenk cip tuning in wanna be cip tuning!!!
Ker s tem zalis druge ki so imeli avto na valjih in dali mnogo vec denarja kot si ti sploh mislis in je razlika ocitna!!!

LP
Slika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Po dec 15, 2003 4:23 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Zadnjič spremenil G-4S, dne Po dec 15, 2003 4:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 15, 2003 4:29 pm

Sj ti vrjamem, da za več denarja dobiš nevemkva, sam men se ne da v mojga pugeca motor vlagat ful keša ker je ena bednabedna podlaga za kakršenkoli tuning.

Kar se pa valjev tiče, mi pa povej kje kdaj koliko in bom šel... Če bo več kot je normirano (ponavadi valji pokažejo malo manj), potem je kul...

Ja, poglejte eno novo temo, k sm jo odprlj!
Slika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Po dec 15, 2003 6:27 pm

Kwa pa je z mazdo Pugi, nau nic?

Sem ze mislu da bo Kranj bogatejsi za eno mrcino...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 15, 2003 6:30 pm

Bo, bo!!! Sam polet, tm nek junija....
Slika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Po dec 15, 2003 6:33 pm

Kul!!!

Kake barve?

Se bom vrgu iz avta ko se srecava na cesti, bos en krog zapelu
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 16, 2003 12:45 am

HaBBkE je napisal/-a:Kul!!!

Kake barve?

Se bom vrgu iz avta ko se srecava na cesti, bos en krog zapelu


Pojma nimam: -črna+krom ; temno modra+krom ; rumena ; živo rdeča
Interier je v kombinaciji črnega usnja in del usnja v barvi vozila...

18col serijsko:)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost