Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 14, 2008 10:27 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Se dobijo tud take na katerih lahko nastavljaš oboje, trdoto in višino.

sej to sm napisu v drugem delu posta - pač trdoto lahko nastaviš lih kadarkoli (medtem ko višino manjkrat, ampak je pomembno da jo lahko)


Ja, ampak ne rabiš kupovat drugačnih vzmeti.

:?: a lahko razlozis?
Ni vse res kar napišem
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po jan 14, 2008 11:10 pm

Se zgodi če človek prehitro bere....

Z moje strani mora bit avto, četudi spuščen še vedno uporabn, naše ceste so faleč od pist....Cel namen izboljšat vozne lastnosti...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne jul 19, 2009 12:58 am

mega_ne je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Se dobijo tud take na katerih lahko nastavljaš oboje, trdoto in višino.

sej to sm napisu v drugem delu posta - pač trdoto lahko nastaviš lih kadarkoli (medtem ko višino manjkrat, ampak je pomembno da jo lahko)


Zakaj lahko nastaviš manjkrat? Kaj se obrabijo? Majo rok uporabe?
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Ne jul 19, 2009 1:40 pm

Ne, samo vedno ko spreminjaš višino se ti spremeni optika koles in jo je potrebno ponovno nastavljat.


Sicer je pa od šošolca kolega bil tak ˝frik˝ da je kar med vožnjo ko je ugotovil ,da se avto ne obnaša tako kot se bi mogel šel nastavljat višino in trdoto.
Slika
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne jul 19, 2009 1:46 pm

Aja.

torej pri gewindah moraš vzeti dol kolesa pa "šraufat" po domače.

Kako je z gewindami nevem nič druga o tem kot to da se da nastavljat višino (in trdoto če so pač takšne) kot sem lahko prebral v tej temi.

Kako je z armotizerji so zraven ane?

Torej se mi bolj splača kupit gewinde če hočem nižat 5cm + ker če bi armotizerje moram dat okol 500€ za armotizerje +100 za fedre, gewinde pa bi dobo že za pribilžno ceno.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne jul 19, 2009 2:05 pm

Za več kot 5 cm bi na tvojem mestu jaz tudi vzel gewinde. Amortizerji so seveda zraven, na njih se glih štela višina avta.

Kupi pa neke dražje gewinde. Jaz bom naslednjič vzel Eibach, da bo avto vsaj malo udoben. Imam FK gewinde za 350€, avto je trd, pelje se dobro, le da mi vsa plastika not v avtu ruži.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne jul 19, 2009 2:10 pm

Ok hvala to me je zanimalo.

Zanima me še samo kje lahko iščem gewine najcenejše in če še imajo kako drugo ime. Iščem za mondeo mk1.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne jul 19, 2009 2:25 pm

Iščeš jih lahko na ebay.de, kjer je nizka poštnina. Vtipkaj gewindefahrwerk. V angleščini pa coilovers.
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Ne jul 19, 2009 6:08 pm

Technologic je napisal/-a:Aja.

torej pri gewindah moraš vzeti dol kolesa pa "šraufat" po domače.

Kako je z gewindami nevem nič druga o tem kot to da se da nastavljat višino (in trdoto če so pač takšne) kot sem lahko prebral v tej temi.

Kako je z armotizerji so zraven ane?

Torej se mi bolj splača kupit gewinde če hočem nižat 5cm + ker če bi armotizerje moram dat okol 500€ za armotizerje +100 za fedre, gewinde pa bi dobo že za pribilžno ceno.


Nisem ziher če moraš pri vseh šraufat kolesa dol.
Če znižaš 5 cm lahko vzameš samo komplet podvozje stršanih amortizerjev in pa nižjih fedrov. Pride ceneje kot gewinde.
gewinde so komplet amortizerji in fedri.
Slika
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne jul 19, 2009 6:59 pm

aja hočeš povedat da dam sedanje armotizerje tršat potem pa sam fedre kupim?
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Ne jul 19, 2009 7:19 pm

tudi to je opcija...zapelji se do majstra vuge...in mu povej zelje, obnovil ti bo stare amortizerje in prilagodil sam hod ter trdoto na samo delovanje fedre...

dobra izbira pa je tudi amortizer...ki ti naredi isto...

se boljse pa je ce kupis kaksen cup kit...h&r, eibach, koni, k.w. tega je ko solate, skozi bos prisel veliko ceneje kot z kaksnimi gewindami, kjer se kakovost zacne nad 900€...

ostali olos kar stane nizje je samo za stajling...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne jul 19, 2009 7:22 pm

Zaj sem pa zmeden malo.

Kera kombinacija je zdaj najcenejša za spustit avto 5cm + (okoli 6 najraje)?

Bojim se da so armotizerji stari dokaj dotrajani ker so še prvi torej stari 14 let.

Koliko pride obnova in tršanje armotizerjev?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jul 19, 2009 7:41 pm

Technologic je napisal/-a:Zaj sem pa zmeden malo.

Kera kombinacija je zdaj najcenejša za spustit avto 5cm + (okoli 6 najraje)?

Bojim se da so armotizerji stari dokaj dotrajani ker so še prvi torej stari 14 let.

Koliko pride obnova in tršanje armotizerjev?


... Pri Vugi nekje okrog 170 eur , Amortizer S.p. pa okrog 300 eur ... Vuga je v okolici Gorice , Amortizer pa v Dol-u pri Ljubljani ... Lj - 1 km po izstopu iz AC v smeri Litija . Oba naredista v redu delo ... sama ti bosta predlagala tršanje tam do 25% nad originalom - Koni, Bilstein in podobni imajo do 40% trše nastavitve vendar so tudi konstrukcijsko precej močnejši.
... najprimernejše podvozje za kaj konkretnega je od Proflex-a navojnico za Gewinde ti naredi vsak malo bolj precizen strugar / reskalec po tvojem amortizerju ali skici fedre pa je vseeno kje vzameš - važno je le, da ti padejo v ležišče in da so primerne trdote 50 / 60 70 90 N odvisno pač od avtomobila, ki imaš namen znižat ...

http://www.proflex-shockabsorbers.com/m ... nindex.htm

Vseeno sem mnenja - da za cesto je najbolj uporabna varianta Eibach-Pro vzmeti v kombinaciji z 20% stršanimi originalnimi amortizerji ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne jul 19, 2009 9:16 pm

jaz sem pri amortizerju dal 250, če bi vzel brez računa bi bilo ene 200, sem pa zelo zadovoljen
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Ne jul 19, 2009 9:26 pm

priporocam... -> H&R CUP KIT

različne visine, stvar ustimana tako kot mora biti...cene...res da malo visje, vendar eno izmed odlicnih podvozij...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po jul 20, 2009 3:17 pm

jaz sem imel na prejšnem enakem audiju kit Weitecpa em bil kr zadovoljen, resda je bil avto precej trši kot pa pri H&R al pa pri EIBACH sm to je tud od tebe odvisno...

ti pa drgač priporočam KW gewinde v1 oz v2 cena je cca. 800€ in 1200€ za V2 :)
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov