Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po avg 10, 2009 10:54 am

MatejW je napisal/-a:Bolse remus za 400€, kot pa crap za 100€...


Pa ne na autu za 2k :roll: :roll:

LP
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Napisal/-a Reaper85 Ne sep 06, 2009 6:31 am

Sej se tut jest še dons sprašujem al je blo vredno al ne, Punto vsekakor pritegne kak pogled, zvok je tak da je užitek stopit na gas. Samo tukaj je problem da avto nikamor ne gre, sej če se hočeš varno pripeljat na cilj je čist ok, ampak da ma 80-120 pospešek v tretji 13s je pa mal prehuda. Sej prehitevat se da v tretji, zadnjič sem jih tako iz 80 na 120 prehitel 4 zapovrstjo, samo rabiš kr dolgo pregledno ravnino pa nobenga nasprot.
Če se gremo glede moči, bi pa več pridobil s chip tuningom, 10KM, tele dva, trije konji ne morm rečt da se poznajo.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Ne sep 06, 2009 9:36 am

Če bi še kake večje gume gor dal, bi pa morda šel malo bolj :lol:

Moč daje motor in ne auspuh, 60 konjev je samo 60 konjev in to ne more sekat, pa če si še tako želiš ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne sep 06, 2009 9:54 am

Za dobra 2,5k evrov dobiš puntka II z 80km, če bi svojga prodal dodal tistih 400e in čiptuning bi sigurno prišel s tisto ceno do puntota z 80km. Pa ti se zavedaš ta tudi 1evro ne boš več dobil za avto ko ga boš prodajal z remusom in čipom
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Napisal/-a Reaper85 Ne sep 06, 2009 11:41 am

Volvo power je napisal/-a:Če bi še kake večje gume gor dal, bi pa morda šel malo bolj :lol:

Moč daje motor in ne auspuh, 60 konjev je samo 60 konjev in to ne more sekat, pa če si še tako želiš ;)

Če misliš 195 gume, nič ne vplivajo na pospeške, če že, gre za par desetink, če meriš na sekundo natančno kar je čist zadost za vožnjo v prometu, se ne pozna. Pa take gume ma drgač velik lastnikov Punta 1.2, sej preden sem to po forumih opazil, nisem mislil da daš lahko tko široke gume gor. Bom pa zdej videl ko bom šel na zimske 165, kolk je kej razlike pri vožnji.
Drgač sem jih kupil zato da sem dal lahko gor 15" feltne, ta dimenzija je pa za 15" najcenejša.

Pa avspuh ti da nekaj konjev, samo to je pri vožnji neopazno, ker se ti pozna samo 8-10KM ali več:
How is the performance of my Remus Sport exhaust?
With a back pressure reduction of 35 to 85 per cent you can achieve a performance gain of between 3 and 5 per cent. Factors like car make, model, engine size, exhaust restriction and rev ranges play an important role.


Če bi tko lahko dobil 80KM Punta, bi ga pa že mel, resnica je da so Punti zlo revni z motorji, 90% jih je 60KM, ostalo so močnejši. Trenutno je na Avto.net 2001-2004 letnik 20 1.2 16V in trije 1.4 16V, 60 konjskih pa vsega skupaj 90.
Drgač pa naslednji avto bo sigurno 1.6 16V, tam 110KM, na manj ne grem več. Sej 80KM Punto je tut hiter, 10-11s do 100, samo to je še vedno 1.2 motor in ima malo navora.

Za Remusa vem da ne bom več dobil, čipat ne bom šel, feltne in gume pa lahko še uporabim na kakšnem Cliu ali 206-ki.
Avto sem hotel met za 2-3 leta, drugače ne bi šel kupovat Remusa in feltn, nisem pa vedel da bo konjenica tko hitro ratala problem, tko da če kej delaš na avtu mora bit prvo motor ok.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov