monster_d je napisal/-a:jky je napisal/-a:Kolektor se splaca "polirat". V Clio Williamse za rally so delav kolektorje iz Clio-ta 16V, ker se je dalo podaljšat krivino z brušenjem (bil je litoželezen). Original v Williamsih je bil rostfraj se ni dal predelovati.
Najbolj se ga splaca zamenjat z 4-2-1 kolektorjem, masina veliko boljse diha, seveda moraš tud z sesalnim kaj naredit. Po netu o tem pise en kup.
Mi smo brusil kolektor na yugotu. Delali z drot piršno (tis k daš na bormašino okroglo), samo ne preveč. mora bit tako da se sveti.
Pozna se še pa še, še posebej če si piskru od filtra naredu luknje ob strani, ali celo stran odrezal rob.
Sicer je pa to odvisno od avta do avta. pr puntotu 55Km je bolj zadevo zamenjat kot brusit, ... .
Jky te lahko prosim da malo natancneje razlozis!
Sploh pa kako zadevo si dal na bormasino! pa da ni risov nardilo!
Mama namen delat generlako pa bi se t nardil!
LP monster_d
Freak je napisal/-a:Men je en govoru,da so vcasih k so dirkal s stoenkami kr samo doba "busil" kolektorje,da so dal na vrtalko eno zajlo (razcefrano s konca,da je bla taka k dimnikarska) in so t tistim brusil kolektorje znotraj,baje je biu ucinek neverjeten.Nism pa se probal
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov