Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe okt 30, 2009 7:07 pm

Jaz bi ti za ta letnik Octavie (nima ASR-a) najbolj priporočil SAMO čip. Imam izkušnje z RSR čipom (190KM, 285Nm) tako z navadno 1.8T (isti letnik kot tvoja) ter tudi s faceliftano karavan 4x4 letnik 2002 in lahko ti povem, da avto rata prava zverina. :twisted:
Sploh FWD tastare 00', ker nimajo neke velike teže (ca. 1250kg).

Vse ostale predelave te udarijo po žepu pa tudi izkoristek vseh konj postane vprašljiv, 1. in 2. prestava z malo preveč težko nogo brez ASR-a vrtita v prazno :___o


Da skrajšam post...daj čipat, pa če ti pol rata premal se lahko spustiš v podroben tuning motorja in ostalih komponent.

Čipana 1.8T:
http://www.youtube.com/watch?v=sDNf-8EZCGc

lp 8)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe okt 30, 2009 7:32 pm

Če ima namen postorit kaj več kot samo čip, potem je bolje da prej uredi zadeve, potem pa na koncu remap. Vrtenje v prazno je pa relativna stvar, odvisna od gum, vzmetenja, podlage, tudi od tega kako je čip spisan.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Pe okt 30, 2009 7:52 pm

najbolj enostavno je seveda samo remap ECUja, če hočeš še nekoliko več seveda to nanese še dodatne stroške. Višje ko greš, dražje je. Jaz sem na mojem bivšjem GTIju (1.8T, 110kW) naredil tako predelavo kot sem jo opisal nekaj postov višje. Potem sem avto prodal, se malo umiril, sedaj na stara leta pa me je zopet prijelo in delamo na naslednjim projektu. Hitro postaneš zasvojen, nikoli ni zadosti konjičev pod pokrovom motorja :D


lp
evo4fun
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe okt 30, 2009 7:54 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Če ima namen postorit kaj več kot samo čip, potem je bolje da prej uredi zadeve, potem pa na koncu remap. Vrtenje v prazno je pa relativna stvar, odvisna od gum, vzmetenja, podlage, tudi od tega kako je čip spisan.


Se strinjam, vse je odvisno kolk je pripravljen vložiti v avto. Če se bo spravit v tako predelavo kot je bila tvoja na Passatu, potem je res bolje naredit remap na koncu, če pa hoče malo boljše pospeške je pa čip najbolj enostavna in najcenejša rešitev.

Vrtenje je pa največkrat posledica, ko se človek spozabi :lol: :P
Se da tudi z 200KM+ in FWD lepo peljat brez da gume trpijo.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So okt 31, 2009 8:59 am

peroRS je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Če ima namen postorit kaj več kot samo čip, potem je bolje da prej uredi zadeve, potem pa na koncu remap. Vrtenje v prazno je pa relativna stvar, odvisna od gum, vzmetenja, podlage, tudi od tega kako je čip spisan.


Se strinjam, vse je odvisno kolk je pripravljen vložiti v avto. Če se bo spravit v tako predelavo kot je bila tvoja na Passatu, potem je res bolje naredit remap na koncu, če pa hoče malo boljše pospeške je pa čip najbolj enostavna in najcenejša rešitev.

Vrtenje je pa največkrat posledica, ko se človek spozabi :lol: :P
Se da tudi z 200KM+ in FWD lepo peljat brez da gume trpijo.


Ti dam kr prav :) ampak najbrž smo vsi začeli s čipom. Tudi če se menja samo izpuh, je vseeno boljše izhodišče za nov remap, kot pa z originalnim.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po nov 02, 2009 3:38 pm

rs2 je napisal/-a:Pri nas se ravnokar dela na projektu S3 1.8T, ki bo dihal z dobrimi 500hp. Bo avto tudi za vsak dan.

Če je pa avto resno predelan, pa je definitivno potreben pro računalnik, ki ti omogoča marsikja več kot serijski (čeprav je serijski super)...


In koliko bo treba S3 da gre od 100 do 200?
In kaksen racunalnik ga bo gnal?
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po nov 02, 2009 3:40 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Beetle od Robide je tudi bil narejen na okoli 500HP.


270 HP, ostalo je pa internetni forumski faktor.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Po nov 02, 2009 4:36 pm

Mike Lima;

najprej Robida; -Beetle res ni videl kaj več kot 270-280hp.
Mislim pa, da je zamešal za Leona, ki pa je bil izmerjen na valjih (sem bil prisoten) 540hp. Moč je še vedno naraščala a je bil omejen z obrati. Po tem je bilo še nekaj predelav, da se je izboljšalo odzivnost, ki mu je na določenih progah manjkala in zaradi tega mu je moč padla na 495hp. Zopet izmerjenih. Je pa potem še bilo nekaj modifikacij.

Kar se S3-ja tiče;
- koliko bo šel 100-200? Nimam pojma, nima smisla v naprej dolgovezit in buče prodajat. Mislim, da kar dobro glede na to, da bo motor narejen na 500hp in teža avta mislim da okrog 1400kg-1500kg.
Računalnik bo Vipec V88.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov