Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr nov 18, 2009 10:42 pm

He he :D

Ne, ni tako hudo. 100 na uro je pri 3100 RPM, tam je pa samo 27 konj izgub. Ampak avto je imel 1400 kil, pa 235 semislick gume. S tako tezo in gumami 1.0 8V avtov po cesti ne bi sel 100 na uro, a ne? :D

Meritve pa... Na kolesih ziher ni primerljivo. Pravzaprav bi bilo fer in fino primerjavo narest. Drgac se prevec hruske s cesnjami mesajo.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr nov 18, 2009 11:16 pm

Javim, ko se zrihta Saxo ali kaksen drug zanimiv avto. Skoda casa za serijske avte :-)
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če nov 19, 2009 10:59 am

Pro_Tuning je napisal/-a:2.0 Fiat motor s podlozeno glavo in K04 turbino iz 225KM TT-ja

Druga - valovita krivulja je zaradi prebitega tesnila med turbino im izpusnim kolektorjem, kar je povzorcilo nihanja tlaka turbine.

Slika


Ja, tale stari Fiat nam je res dobro uspel, pa še ogrooomno rezerve ima.
Zahvale vsem sodelujočim.
Lp + #
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Napisal/-a _GP_ Po nov 23, 2009 9:17 am

kopron je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:2.0 Fiat motor s podlozeno glavo in K04 turbino iz 225KM TT-ja

Druga - valovita krivulja je zaradi prebitega tesnila med turbino im izpusnim kolektorjem, kar je povzorcilo nihanja tlaka turbine.


Ja, tale stari Fiat nam je res dobro uspel, pa še ogrooomno rezerve ima.
Zahvale vsem sodelujočim.
Lp + #

brez vajine pomoči ta projekt nebi bil mogoč, torej hvala obema za trud! :)

da še prilepim nekaj filmčkov, če se je že ravno graf objavil:

http://www.youtube.com/watch?v=u_G4-sB2HLI
prvi test 1.1 bara pritiska (230KM), večino zraka je 'ušlo' ker se nam je zaradi visoke temp. izupšni kolektor skrivil :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=N4RPemJ-JZk&feature=related
kasneje po dirki smo to zrihtali in ga odprli na 1.7 bara, rezultat je na grafu
tako se pa obnaša na progi: http://www.youtube.com/watch?v=z1oVPz5tMWU&feature=channel

LP
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po nov 23, 2009 3:05 pm

Fantasticen avto, ki se ni izkoristil vsega potenciala in seveda odlicen voznik, ki tudi se ni pokazal vsega.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost