CupraR je napisal/-a:Pr turbačih kat svinsko zamori avto. Drugo je NA mašina..
sicer za bencinarje ne vem,amapk za dizle tole drzi.vsaj za tdi.
avto je zgubu voljo do"vrtenje"sj vem da gre sam do 4000.pa ni blo vec unga sunka pr 2000.
se pa da vse to odpraut za "cipom"
dejcc je napisal/-a:Kak veš da 20KM ? Si ga mel pred in po posegu na valjih? Drugače si nebi upal trdit niti pol tega. Koliko te je stal poseg?
S trani proizvajalca izpuha. Avto je mnogo bolj odziven že v nižjih obratih, boost iz 1.2 "skoči" na 1.5bar ker se turbina mnogo lažje zavrti. In to še pred posegom v ECU. Ko majstri popedenajo še tega bo prirastek moči še nekaj večji
ooo fino da ste to predebatirali....jaz mam tudi namem katalizator dol vzet..ker neke ruži ...mislim da keramika al ke je not?! in bom kar cev zašvaso prek..upam da se bo kaj poznalo na moči glede na to da je kar vlka mašina 1.8 16v...
amm zanima me še, če bi inox kolektor kaj poznal??? al bi mogo potem celi inox izpuh dat, da bi se kaj poznalo??!