Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 To jan 19, 2010 4:03 pm

rokc je napisal/-a:No pa da še jest neki uprašam..bi kej pridobil če bi samo odmično zamenjal pri polotu 6n, 1.4 60km.. pa recimo brez kat.... Oz. kje sploh dobiti odmično za tak majhen mlinček?
rokc nekje 250km dobis ce odmicne menas.ce bi dal pa turbo pa ene 40 km,haha
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To jan 19, 2010 4:47 pm

Seveda so vgrajene posamicne sesalne lopute.

rover416 je napisal/-a:Pro tuning;a tole na polotu so itb ji al sm jst narobe zastopu.mal velik prirastka se mi zdi da jih nebi blo gor
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Sr jan 20, 2010 12:41 pm

aha potem pa cist razumem ,tak prirastek,a mas mogoce kak posnetek tega vozila.me res zanima kako ta mlincek ropota
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Sr jan 20, 2010 1:31 pm

Jest vem za VW 1.6 16V, ki ima cca 250 HP, brez turbota :)
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Sr jan 20, 2010 1:57 pm

Tud moj clio je biu po prometni 1.2 101kw. :lol:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr jan 20, 2010 2:07 pm

Pri 200km turbaču 16V seveda dobiš samo z odmičnimi 10 konjev in 30 navora, zdaj pa računajte če imate atmosferca in še enkrat manj konjev se bo sigurno tudi prastek na moči krepko zmajšal, cena odmičnih je okrog +250eur (brez menjave) odvisno od tipa.
Iz 100km na 170km 1.4 atmosfercu, moraš en kup stvari zamenjat od odmičnih, batov,vstrajnika, sklopka z močnejšo, menjalnik ker je prešvoh, ispušni sistem z kolektorjem, itd in še enkrat itd stvari da ne govorim o zavorah, podvozju da je vsaj malo poskrbljeno za varnost, na kratko povedano veliko bolj se splača vzet polota gti in ga porihtat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr jan 20, 2010 4:28 pm

Ne morš verjet kaj vse prebereš :rofl

...kt da bi fop šop gledu...in filzikalni zakoni ne veljajo več :lol:
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr jan 20, 2010 4:58 pm

pskoda je napisal/-a:Pri 200km turbaču 16V seveda dobiš samo z odmičnimi 10 konjev in 30 navora, zdaj pa računajte če imate atmosferca in še enkrat manj konjev se bo sigurno tudi prastek na moči krepko zmajšal, cena odmičnih je okrog +250eur (brez menjave) odvisno od tipa.
Iz 100km na 170km 1.4 atmosfercu, moraš en kup stvari zamenjat od odmičnih, batov,vstrajnika, sklopka z močnejšo, menjalnik ker je prešvoh, ispušni sistem z kolektorjem, itd in še enkrat itd stvari da ne govorim o zavorah, podvozju da je vsaj malo poskrbljeno za varnost, na kratko povedano veliko bolj se splača vzet polota gti in ga porihtat


hmm....bat ti itaq ne igra neko vlogo ce menjas odmicno gred, tko da lahko ostanejo isti (le ce gres iz navadnega na turbo motor je to potrebno), vstrajnik ne vem kaj je, mogoce mislis na vztrajnik....kakega bi pa ti dal gor recimo? Sklopka bo tudi zdrzala, ker je itaq vse predimenzionirano ;) ...menjalnik...tudi, ker doloceni menjalniki so od 100 do 160 konjev isti, in zdrzijo tudi 200 konjev ;)....zavore...če gres na pisto se lahko da večje ja....pa podvozje nebi skodlo kupit drugo.....a z menjavo batov, vztrajnika in sklopke (kakšna pa je močnejša sklopka??....da ima močnejše vzmeti?? :roll: ) ne vem če je potreba......kvečjemu obdelat konkretno glavo (kanale povečat, ventile menjat, vzmeti ventilov, sedeze ventilov....).....


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Sr jan 20, 2010 5:07 pm

Tema, naj bi bila tehnične narave :roll:
Mi lahko kdo označi kako naj bi izgledalo po brušenju:
Slika
Navsezadnje bi znal imeti kakega prijatelja, ki bi mi lahko zadevo pobrusil :roll:
-Pro_Tuning, pa brez zamere...
DIY maniac.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr jan 20, 2010 5:27 pm

Zmanjša se base circle radius, s tem tud opening in closing ramp, samo s tem nisi še nič naredil. Važen je celoten profil odpiranja in zapiranja. Ne gre kr neki na cigumigu, mal pobrust pa bo boljš. Ponavad so tud površinsko obdelane ker drugače ti bo tist gus tko zribal da bo kr naenkrat brez profila. :lol:

Dej narest tko kot se zagre. Razen če imaš majstra ki se s takimi rečmi ukvarja in bo vedel kakšen profil je dober za tvoj motor oz. tisto kar pač ti hočeš. Tak bo tud vedu da je treba to potem površinsko utrdit.

Flymotors iz Trsta ti naredi tako kot želiš. Samo povedat mu moraš kdaj bi rad da odmična "prime", kolk se vrti, prostornino motorja itd. Ostalo bo pa on vedel oz. izračunal. Samo tako kot sem rekel pri SOHC motorjih ki imajo samo en profil za en cilinder si zelo omejen.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr jan 20, 2010 6:08 pm

Tukaj je tema o tem avtu. Zmagovalni avtomobil v avtokrosu v razredu do 1.4 litra
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=71459

Posnetki

Meritev na valjih
http://videos.streetfire.net/video/VW-14-16V_704753.htm

Pokalni prvak
http://www.youtube.com/watch?v=eGkmocR5pOk

Na 7:30 je lep posnetek starta , proti 130KM Yugotu s 100kg manj
http://www.youtube.com/watch?v=LEiYLpgYEX8


Drugace pa smo se dalec zadaj kolikor ti motorji zmoreji, navijajo jih na 220KM.

rover416 je napisal/-a:aha potem pa cist razumem ,tak prirastek,a mas mogoce kak posnetek tega vozila.me res zanima kako ta mlincek ropota
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr jan 20, 2010 6:15 pm

Dariooo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Pri 200km turbaču 16V seveda dobiš samo z odmičnimi 10 konjev in 30 navora, zdaj pa računajte če imate atmosferca in še enkrat manj konjev se bo sigurno tudi prastek na moči krepko zmajšal, cena odmičnih je okrog +250eur (brez menjave) odvisno od tipa.
Iz 100km na 170km 1.4 atmosfercu, moraš en kup stvari zamenjat od odmičnih, batov,vstrajnika, sklopka z močnejšo, menjalnik ker je prešvoh, ispušni sistem z kolektorjem, itd in še enkrat itd stvari da ne govorim o zavorah, podvozju da je vsaj malo poskrbljeno za varnost, na kratko povedano veliko bolj se splača vzet polota gti in ga porihtat


hmm....bat ti itaq ne igra neko vlogo ce menjas odmicno gred, tko da lahko ostanejo isti (le ce gres iz navadnega na turbo motor je to potrebno), vstrajnik ne vem kaj je, mogoce mislis na vztrajnik....kakega bi pa ti dal gor recimo? Sklopka bo tudi zdrzala, ker je itaq vse predimenzionirano ;) ...menjalnik...tudi, ker doloceni menjalniki so od 100 do 160 konjev isti, in zdrzijo tudi 200 konjev ;)....zavore...če gres na pisto se lahko da večje ja....pa podvozje nebi skodlo kupit drugo.....a z menjavo batov, vztrajnika in sklopke (kakšna pa je močnejša sklopka??....da ima močnejše vzmeti?? :roll: ) ne vem če je potreba......kvečjemu obdelat konkretno glavo (kanale povečat, ventile menjat, vzmeti ventilov, sedeze ventilov....).....


LP


Saj nisem napisal da moraš menjat bat pri menjavi odmične, ampak če naviješ mašino iz 100km na 170km. Vztrajnih olajšat da se lažje zavrti, pri sklopki že marsikdo jambra da rada drsi če avto samo čipiraš, kaj šele če povečaš moč za 70km, določeni menjalniki? kako pa veš, če je ta "določen menjalnik" prav v tistem avtu ki ga predeluješ.
Ne rečem da se ne da, če je dovolj financ ni noben problem
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Sr jan 20, 2010 8:58 pm

drmocar je napisal/-a:Ne gre kr neki na cigumigu, mal pobrust pa bo boljš. Ponavad so tud površinsko obdelane ker drugače ti bo tist gus tko zribal da bo kr naenkrat brez profila. :lol:


To valda, da ne! Sam zanima me. Informativno. Hočem vedet kako pa kaj preden nesem delat. Nočem izpast kot nekateri ki jih ne zanima kako so stvari narejene (njim je važno le da plačajo in avto leti hitreje-ni jih malo)
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Če jan 21, 2010 6:57 pm

Odmično doma brusit bi bila polomija. Res bi zdržala manj, ker se odstrani "surface hardening", ampak bolj tehten razlog je, da dejansko dobrega profila na roko ne boš nikoli naredil (razen, če tako kot v starih časih narediš 200 različnih gredi in probavaš). Tu so važni pospeški ventila, koeficienti vzmeti, vrsta dročnikov, kje je omejevalnik vrtljajev... Uglavnem, vse doma izdelane varjante kar pozabi, če si pa že želiš prebrušeno odmično (ki nikoli ne more biti tako dobra kot tista narejena iz blank billet-a), vsaj vzemi kak Piper ali Kent in podobno. Čeprov, če tle šparaš tuning mogoče ni prava stvar zate.

Glede glave je pa podobno. Malo jih je v SLO, ki DEJANSKO znajo nares glavo, da se kaj pamenega ven dobi. Vsi bi samo kanale večali in ventile polirali... :roll: Dobra glava (oziroma delo na njej) se začne v SLO pri približno 500€ in navzgor, preverjene glave iz tujine pa nekje med 500 in 1500€ za cestni/kvazi dirkalni avto.
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov