pskoda je napisal/-a:Pri 200km turbaču 16V seveda dobiš samo z odmičnimi 10 konjev in 30 navora, zdaj pa računajte če imate atmosferca in še enkrat manj konjev se bo sigurno tudi prastek na moči krepko zmajšal, cena odmičnih je okrog +250eur (brez menjave) odvisno od tipa.
Iz 100km na 170km 1.4 atmosfercu, moraš en kup stvari zamenjat od odmičnih, batov,vstrajnika, sklopka z močnejšo, menjalnik ker je prešvoh, ispušni sistem z kolektorjem, itd in še enkrat itd stvari da ne govorim o zavorah, podvozju da je vsaj malo poskrbljeno za varnost, na kratko povedano veliko bolj se splača vzet polota gti in ga porihtat
hmm....bat ti itaq ne igra neko vlogo ce menjas odmicno gred, tko da lahko ostanejo isti (le ce gres iz navadnega na turbo motor je to potrebno), vstrajnik ne vem kaj je, mogoce mislis na vztrajnik....kakega bi pa ti dal gor recimo? Sklopka bo tudi zdrzala, ker je itaq vse predimenzionirano

...menjalnik...tudi, ker doloceni menjalniki so od 100 do 160 konjev isti, in zdrzijo tudi 200 konjev

....zavore...če gres na pisto se lahko da večje ja....pa podvozje nebi skodlo kupit drugo.....a z menjavo batov, vztrajnika in sklopke (kakšna pa je močnejša sklopka??....da ima močnejše vzmeti??

) ne vem če je potreba......kvečjemu obdelat konkretno glavo (kanale povečat, ventile menjat, vzmeti ventilov, sedeze ventilov....).....
LP