- vsem zelo znan bmw Z4 pod imenom Hartge 5.0 je v osnovi model Z4 3.0. osnovna cena tega avta je 32500€ po predelavi podjetja Hartge je cena 113 584€ (s tem, da so za predelavo zadnje osovine,motorja, prestav, sklopke računali 66 577€

- podjetje Honenester je audija A4 model 1.8 T predelalo na 260KM . (pospeški so slabi 7.1s,končna 251KM/h.....strošek predelave 20 000€ .... no maš pa vsaj BBS-e zraven

- Oberschneider podjetje je predelalo golfa IV model 1.8 T (150KM). Pomagali so si z novim turbo polnilnikom in na koncu je bil strošek 45 513€



- AC Schnitzer ACS3 ( model 325 Ti compact) ..osnovna cena je 29 600€ po predelavi podjetja AC Schnitzer je cena 69 900€. za predelavo motoja so računali 10 000€...klasika

- punto kompressor ( slika je bila objavljena tudi na tem forumu - predelovalec novitec) cena s kompressorjem je 30 000€ . ( zraven so še 17", končna 240 Km/h, pospešek 6.8 s,204KM, ne vem samo, če so zraven školjkasti sedeži kot so na sliki). ni drag je pa veliko za puntota
- stilo kompressor ima ceno 33 000€ (predelovalec novitec ). za to dobiš 237KM, pospeški so 6.4s, končna 250Km/h, 18 " , ... cena ni visoka je pa po preračunu v tolarje nekje blizu 8 miljončkov tolarjev. ni malo denarja

zdaj sem opisal manjše avte. na kratko predelave mercedesov podjetij Lorinser in Kleemann . cene ( po predelavi ) se začnejo za Lorinserja od 100 000€ za Kleemanna od 130 000€ . enako želijo predelovalci Arden in AC Schnitzer za Range Roverja oziroma za BM X5 . Za prvega ( Range Roverja ) je cena predelave 34 000 € za X5 pa 26 000 €.
ja ja turbači pa kompresorčki stanejo mučo šuškos

lp