Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

[pomoč] Namestitev števca za temp. olja

Napisal/-a Slater Če dec 11, 2003 12:01 am

Resno razmišljam da bi montiral števec za temp. olja. Pa me malo bolj zanima, kako bi potekala taka namestitev. Kam se priklopi senzor temp., kje dobiti karseda lične števce, kateri so dokaj kvalitetni.
Najbolj me seveda zanima, ali ima avto že orig. kje možnost za priklop senzorja.
Hvala!
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 11, 2003 1:26 am

Kaj misliš za pritisk olja al prav za temp. olja? Ne vem men osebno bi se brezveze zdel montirat števec za temp. olja.Ker tko tko maš merilec temp. motorja.Za tlak je pa druga zgodba.Če pa resn hočeš nardit za temp. olja pol pa morš to nekam montirat kjer bo neposreden stik z oljem. Rečmo oljni filter da bi ga prebil nekak al pa na šibko al pa kaj podobnega.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Če dec 11, 2003 1:41 am

i agree.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 11, 2003 2:25 am

Jaz sem kupu števec za boost v A3M in je kr lep. Za oil temp. pa tlak so isti samo drugo skalo majo gor. Cena je bla pa okol 7k IIRC.

Slika

za navodila kako ga priklopt pa na google poglej. Vpisi not "Oil temp gauge fitting" al pa kej v tem smislu in ti najde dost zadetkov.
Btw...če mene vprašaš bi nabavu oba števca. Za tlak in temperaturo olja, če maš pa turbo pa še za boost :) Prvič zarad uporabnosti drugič pa zarad tega ker en sam števc je vedno problem montirat, za 2 ali 3 pa se lepa ohišja dobijo :)
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater Če dec 11, 2003 3:57 am

Ojla, havala za tole.
Najprej pa da replyjam na Liskota1:
Ja, števec za temp. vode imam v avtu, ampak pokaži mi en serijski števec za temp., ki kaže točno. V mazdi RX7 ne kaže točno.
Ko je olje segreto na delovno temp. je tudi voda segreta. Dm pa olje igra dokaj večjo vlogo od vode, saj maže motor. Zato bi rad en TOČEN indikator, kdaj je motor na delovni temperaturi, da ga lahko zavrtim tja do 8.000 obr./min.
iKst - hvala in zdele šibam vohat po netu.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po dec 15, 2003 1:10 pm

Slater sem si mislu kaj hočeš oz. kaj je fpra da hočeš met temp. olja. Sej ti original števci nobeni niso čist točni če hočeš točni števc si morš montirat digitaln precizn števc.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Po dec 15, 2003 3:14 pm

Fora dodatnih stevcev je da tocne ves kaj dogaja z masino...
Jaz sem vse notr zabrisal in se ne grem vec brez stevcev in na pamet ugibat
kje je kdaj kaj

Tko da
-stevec za temp. olja
- -//- za pritisek olja
- -//- za temp vode

Ampak fora je da das ful natancne vsaj jaz sem jih sam so pa v stopinjh F in pa pritisk v PS firma je pa autometer www.autometer.com

Tko da to je vsekakor dobra investicija za vsakogar ki se malo posveti tuningu masine

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS To dec 16, 2003 9:33 pm

Jst dvomim da so tej števci kaj bolj precizni kot tisti
ki so vgrajni serijsko v avto, pomojem so še manj,
seveda s tem mislm take, k se prodajajo po razih A3M-ih
in podobno...
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst To dec 16, 2003 9:42 pm

tale moj za boost je dost natančen, preverjeno na turbo timerju ki ma zraven še števc za tlak. Ni blo opazne razlike. Res pa je da je boljš ker konkretnega kupit če se že kupuje. Jaz mam tut v planu nakup 3 števcev ko bo $$$ Verjetno autometer ker so dost pocen pa kvalitetni.
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Sr dec 17, 2003 9:45 am

Autometer poceni :lol: :lol: :lol: ta je bla dobra ves
Od avtometra stane en stevcek od 55$ (oil.watter...) ---way up...
Obratomer pa od 125$---
Tako da za vse zabrises z alhkoto 100k sit

LP

P.S.: kvaliteta ni poceni
Slika
 
Uporabniški avatar
ssokec
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:05 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a ssokec Sr dec 17, 2003 10:41 am

Senzor za odčitavanje temperature olja, bi lahko montiral namesto vijaka za izpust olja iz motorja, (navoj originalnega vijaka in navoj senzorja morata biti enaka)
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 17, 2003 11:21 am

TypeKoshiR, glede na cene kakšnih Blitzov ali Defijev so autometer poceni. 55$ za števc ni velik, blitzov boost gauge te pride 120 funtov (cca 40k :shock: )

Res pa je da se dobijo tut cenejše zadeve :)
 
Koshir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 19, 2003 10:03 am

Napisal/-a Koshir Sr dec 17, 2003 1:08 pm

boost in nitrious gage sta najdrazja in gresta tudi pri AM od 150 up
jaz govorim o temp stevcih

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To jan 06, 2004 1:07 am

ssokec je napisal/-a:Senzor za odčitavanje temperature olja, bi lahko montiral namesto vijaka za izpust olja iz motorja, (navoj originalnega vijaka in navoj senzorja morata biti enaka)

tudi sam sem razmišljal o tem, samo potem je to najnižja točka avta. Vsaj pri meni. Ga odbiješ 1,2,3 :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To jan 06, 2004 1:09 am

HUGO_BOSS je napisal/-a:Jst dvomim da so tej števci kaj bolj precizni kot tisti
ki so vgrajni serijsko v avto, pomojem so še manj,
seveda s tem mislm take, k se prodajajo po razih A3M-ih
in podobno...

Pustmo A3M ... [s tem nisem mislil ne dobro, ne slabo] :D

Aftermarket števci, tisti solidni, so precej bolj natančni, kot pa orig. 100% preverjeno - tukaj govorim za vodo. Doma mam tud en cajteng in not piše en primer z RX-7, da prihaja do odstopanj med orig. in aftermarket. In jim kar verjamem.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To jan 06, 2004 1:41 am

Slater je napisal/-a:
ssokec je napisal/-a:Senzor za oditavanje temperature olja, bi lahko montiral namesto vijaka za izpust olja iz motorja, (navoj originalnega vijaka in navoj senzorja morata biti enaka)

tudi sam sem razmiljal o tem, samo potem je to najnija toka avta. Vsaj pri meni. Ga odbije 1,2,3 :?

Kar pomeni da si karter pustil na cesti? Se strinjas? :P
To je tudi pri meni najnizja tocka. Vijak gleda nazaj .. torej se nahaja na zadni strani masine ob robu dol. Pod tem delom torej pod karterjem je se kovinska plata, katera ima pri vijaku izrezano luknjo :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To jan 06, 2004 1:42 am

Ideja je full luda .. samo kje bos ti dobil navrtani kovinski vijak z tocno enakimi utori?
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To jan 06, 2004 1:57 am

ja lahk pa tega predelaš. po sredin zvrtaš luknjo senzor not, pa zaspajkaš alpa zasvasaš :wink:

:idea:
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To jan 06, 2004 3:03 am

justy:
Jap. In to je praktično edina (smotrna) rešitev.

P.S.: Tale avtomobilizmov forum mi skoz nekaj nagaja, da pol črke falijo v tekstu. Se pravi: najnižja točka in ne najnija toka :? :)
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov