Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mucek21
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Po okt 19, 2009 1:04 pm

glavna gred iz lagune v clia16v

Napisal/-a mucek21 Če feb 25, 2010 12:06 am

zanima me katere lagune diesel so imele glavne gredi kovane? po informacijah paše brez problema v clia 16v, ker je ista!stem si hočem dosežt, da nebi več nikol mel probleme z ojničnimi ležaji in da se ne uniči tako hitro! zanima me, točen tisti ki ste to že veliko šraufali katera laguna točno je imela tako glavno gred?? kater letnik tip motorja, da se lahko lotim iskanja in da si zamenjam zadevo! imam pa še vprašanje, kako vedet, da je to kovana glavna gred? kako ločit od navadne?? prosim za odgovore tistih ki so to že delali in se malo bolje spoznajo!
l.p.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če feb 25, 2010 12:58 am

Malo bolje opisi kaksne probleme imas z lezaji? Glavna gred ni problem. Razen ce je sedanja zvita.

Si preveril vrtine za lezaje v bloku ce so vzporedne. V Ljubljani je par mojstrov, ki bodo vpeli blok v primerne stroje in preverili ter po potrebi poravnali vrtino za glavno gred.

Kaksne so sedaj tolerance na lezajih?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če feb 25, 2010 1:45 am

Včasih je dovolj, da zamenjaš oljno pumpo in ležaje ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
mucek21
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Po okt 19, 2009 1:04 pm

Napisal/-a mucek21 Če feb 25, 2010 9:44 am

štos je da ti avti majo full probleme z ojničnimi ležaji pa pumpo pa glavnim gredim pa take fore.... zto bi pa raje dal lpo kovano glavno gred, da nebi več mel tega problema in rešil zadevo, glede pumpe pa še tuhtam, ka bi lahko naredil, mogoče na kak drug princip ali kaj podobnega. drgač sem mel pred kratkim motor narazen zarad glavne gredi, pritisk olja je padu in sem avto kr ugasnu, čez 10min pa pržgem za foro in pritisk olja normaln dela pa po 500m mi je pa že motor začel delat klik klik klikklik od 2200rpm tm do 2500 in naprej. zto bi zamenjal še 1x vse skupi umes bi pa dal kovano glavno gred noter od lagune, ker njo baje ne morš uničit!
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Če feb 25, 2010 10:08 am

Kakor je meni znano je možno dati od 1.9 dizla (kango) glavno notri vendar je potrebno nekaj modifikacij (kakšnih me ne sprašuj)

Problem je samo z ojničnimi ležaji pri teh motorjih, do tega pa ponavadi pride če je premalo olja.

Tako da je verjetno boljše če se samo zamenja oljna pumpa in ojnični

Prej pa preverit če je glavna gred še dobra
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Če feb 25, 2010 11:01 am

lej dec ti maš mal narobne inf...renoji 1.9 d dti dci majo vsi enako glavno gred kar se tiče hoda bata obstajata pa dve varianti kar se tiče oblike...in sicer čist najbl stari 1.9 d majo pogon pumpe zapolje še preko osi...novejši d, dti in dci pa majo pogon preko verige...ampak nobena od omenjenih vatijant ni primrrna zate ker ma 1.9 enak hod kokr 2.0 in bi v tvojem primeru bati pogledal vn iz bloka....sicer pa ne vem kje si dobu idejo da so te gredi boljše od navadnih bencinskih saj se je v praksi iskazalo da so ravno dci-ji največkrat zaribal in to izključno na ležajih
če bi rad dobro gred, to pomen da še ni vsa zgonjena jo vzem od kake stare lagune 1.8 90 km za katere je pa znano da nikol u lajfu ni nobena zaribala pa novo pumpo nabav pa bo delal večno....
IMA SE...MOŽE SE...
 
mucek21
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Po okt 19, 2009 1:04 pm

Napisal/-a mucek21 Če feb 25, 2010 6:27 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:lej dec ti maš mal narobne inf...renoji 1.9 d dti dci majo vsi enako glavno gred kar se tiče hoda bata obstajata pa dve varianti kar se tiče oblike...in sicer čist najbl stari 1.9 d majo pogon pumpe zapolje še preko osi...novejši d, dti in dci pa majo pogon preko verige...ampak nobena od omenjenih vatijant ni primrrna zate ker ma 1.9 enak hod kokr 2.0 in bi v tvojem primeru bati pogledal vn iz bloka....sicer pa ne vem kje si dobu idejo da so te gredi boljše od navadnih bencinskih saj se je v praksi iskazalo da so ravno dci-ji največkrat zaribal in to izključno na ležajih
če bi rad dobro gred, to pomen da še ni vsa zgonjena jo vzem od kake stare lagune 1.8 90 km za katere je pa znano da nikol u lajfu ni nobena zaribala pa novo pumpo nabav pa bo delal večno....


ja bil sem na enem LJ meet-u, pa sma je pogovarjala z drmoJR pa mi je to omenu! kaj pol praviš da najboljš od 1.8 90KM lagune ven uzet? ja pa še eno, kolk pride kej tk nova oljna pumpa?? pa je možno kej drgač naredit, da bi olje pumpal noter ko pa te standard oljne pumpe pr cliu 16v??
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po mar 08, 2010 8:20 pm

podlož fedr oljne pumpe = večji tlak in maš rešen problem ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S Pe mar 12, 2010 1:46 pm

Sam ne preveč, ker je pri mrzlem olju večji pritisk
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost