Mean Machine je napisal/-a:Ojla, vidm da maš isto mašinerijo pod haubo kot jst.

Jst sm kupu K&N- sicer drugih nism probou, sm pa z njim ful zadovoln- glih dans sm ga montiru nazaj (sm ga dal kao za zimo dol,.....pa nism dolgo zdržu)
Mislm pa da si mel pri A3M možnost preizkusit različne filtre preden se odločiš za nakup
Dej napis, ker model mas ti pa kolk je fi
Ker po podatkih sodec je se najbolj konusni, ane?
Zaprta izvedba filtra (v škatli)
Najprej se zadržimo pri zaprti izvedbi filtra. Pri tem posegu samo zamenjamo navaden filter, ki se nahaja v plastični škatli pri motorju s športnim filtrom. Test, s katerim je bil izmerjen zračni upor pri taki izvedbi je pokazal naslednje rezultate:
(100% pomeni maksimalni upor zraka, kar pomeni, da filter ali pa sam dovodni sistem nudita zraku maksimalen upor pri pretoku zraka skozi dovodni sistem do mešalnega prostora. Številke pod 100% pomenijo da je pretok zraka lažji, relativno do maksimalnega upora.)
navadni filter v škatli 100 %
K&N filter v škatli 100 %
K&N filter z navrtano škatlo 56%
zunanji konični filter K&N 44 %
samo glavni dovod 37.5 %
Test je pokazal, da je zamenjava navadnega filtra v škatli s športnim brez pomena, razen če ni tudi škatla predelana. Jasno pa je, da ne moremo voziti brez filtra, zato je najboljša izbira konični filter.