Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:Ce najdes distančnik 10cm k ma TÜV, pol bom od takrat naprej uporabljal to za izgovor za kakršnokoli napako na svojem avtu iz tehničnega vidika.
Če so 10cm distančniki varni mam lahko tut jz 315/30/20 gume na Stilotu.
scisco1 je napisal/-a:Zdravo, potreboval bi nasvet...
avto je hyundai coupe l.1999 2.0 16v
na njem so gume 215/40/17
Na zadnji osi imam noname distančnike 8 cm.
Vprašanje je, kje bi lahko dobil vsaj 8 cm distančnike za omenjen avto s certifikatom. Še bolje bi pa bilo 9 ali 10 cm.
Lp, Nejc
alanq4 je napisal/-a:Ne gre se za kregarijo, gre se za tvoje zdravje![]()
Ajde na fwd avtu bi zadaj nekako (pa vseeno raje ne) še šlo (pa vem da je tvoj tud fwd)
Ampak spredaj pa nikakor. Geometrija podvozja je tovarniško nastavljena tako da se kolo obrača čimbolj okoli svoje osi (zavijanje mislim) ko pa nabiješ gor distančnike pa kolo porineš ven se to podre. Pa ležaji so serijsko čimbolj v centru platišča,s takim distančnikom pa zelo trpijo (zato tudi zadaj ne priporočam!)
Prava rešitev je samo ena (ne ni ET feltne)
Razširitev podvozja, kar pa pomeni velik poseg.
marko01 je napisal/-a:Brez skrbi lahko daš nazaj noter športne fedre ki so že bile na njem, avto se čisto normalno pelje pazit moreš samo na grbine, prek lukn pa ni doben problem ! Ker sedaj zgleda kot traktor nevem kaj je bilo temu lastniku v Gorici da je dal noter original fedre.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov