Jaz sm kar program kupil ameriški licenčen za konstruiranje in izračunavanje izpušnih kolektorjev ter sesalnih ubistvu vneseš vse parametre celega motorja notri od odmičnih, prekiravanja odmičnih, obliko izgorevalane komore, oblika bata, CR, bore, stroke, ali je mašina NA ali FI in na kolk barov filaš ali je kompresor rootov, vijačni, turbina, koti ventilov....
Naredim zelo natančno simulacijo pretokov plinov in s kakšnimi premeri in dolžinamu kje kaj pridobimo oziroma izgubimo.
Vse preračune oziroma rezultate simulacije lahko sprintam da dobite konkretne rezultate v roke.
Sedaj čakam še merilne valarje kjer bom lahko tudi izmeril before after rezultate da ne bo več dvomov kaj je bolje in kaj je slabše.
Za enkrat še nimam prijavljene obrti tako da tega še ne morem delati za denar
Če nisi pripravljen odštet nekaj več denarja za custom kolektor iz inoxa ali inconela potem kupi nekaj kar je najceneje ne ebayu sam tolk da boš mel mal drugače in boš zadovoljen ker pravi kolektor je cela znanost in veliko časa gre za to da ko že imaš preračune teoretične dejansko narediš še testiranja in izdelek kot se zagre...
nekaj mojih:
Za Honde pa take komercialne avte je že veliko izdelovalcev kolektorjev kvalitetnih tako da se ga ne splača na novo tazvijat za stock motor. Če se gra pa za dirke in predelave motorja potem pa se splača narediti nov kolektor seveda z vsemi ostalimi dodelavami da iztisnemo iz takega izpuha maximum...
Point dobrega sistema je tudi v tem koliko sodeluje z sesalnism sistemom.
Dober sesalni kolektor z izpušnim naredi celo nadtlak v komorah tako da se motor še bolje polni s svežim zrakom.
Če to dosežete izgledajo krivulje nekako takole kjer se vidi da imam nadtlak v komorah pri polnem gasu 118kpa.

- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )