Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Športni kolektor

Napisal/-a (Ales) Po okt 26, 2009 6:46 pm

Lep pozdrav
imam golfa 2gti 1.8 8v in me zanima kakšna je (v splošnem) razlika med 4-1 ali 4-2-1 kolektorjem in kaj bi bolj pasalo na 8v.
hvala
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Po okt 26, 2009 7:32 pm

Najbol preprosta razlaga:
4-2-1: več navora v nižjih obratih man v visokih
4-1: man navora v nižjih obratih več v visokih

Zdej se pa odloč kaj ti bol odgovarja.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po okt 26, 2009 7:46 pm

4-2-1 je za srednje do višje obrate. S takim boš najmanj navora izgubil v nizkih in pa motor bo lažje dihal in se lepše vrtel (seveda je marsikaj odvisno od dolžine in premera cevi)
4-1 je pa bolj za visoke obrate in se ti splača samo če imaš že kaj predelano in kako divjo odmično notri. Boš pa konkretno zgubil navor v nizkih.

Moje priporočilo je 4-2-1 pa seveda naprej lepo pretočen ror, ki se malenkost zmanjša po premeru proti zadku, da plini ob ohlajanju obdržijo konstantno hitrost po cevi.


edit: vidim da ti je ta čas že nightmare podobno odgovoril :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) Po okt 26, 2009 8:03 pm

u hvala za konkretne odgovore
v bistvu ima moj golf 2 sredinska lonca in potem še zadnji lonec (kateri definitivno ostane original). Sedaj prvi lonec (namesto katalizatorja) je tisti ki mislim da bo zraven tudi romal ven, za drugega sredinskega pa nevem še točno. Ker avto je že sedaj dosti glasen in nočem da se preveč dere :D
gledal sem pa nekaj takega:
http://cgi.ebay.de/TA-Edelstahl-Faecher ... 19b71da52c
zelo podoben supersprintu
http://cgi.ebay.de/885901-SUPERSPRINT-F ... 35a39b3816

alan: ali tisti povoj okoli cevi na kolektorju tudi kaj pomaga (po teoriji naj bi se toplota notri bolj ohranila in bi šli plini hitreje ven).
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 26, 2009 9:18 pm

Tile famozni srednji in visoki obrati ne drzijo povsem.

Ob pravilni izdelavi je 4-1 zmerja boljsi od 4-2-1. Seveda so to po meni narejeni kolektorji za vsak avto.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po okt 26, 2009 9:26 pm

za tok dnarja ti ga ze nekdo custom naredi in bo sigurn bolsi k ta k je kupljen
Ni vse res kar napišem
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Po okt 26, 2009 9:49 pm

abbe je napisal/-a:za tok dnarja ti ga ze nekdo custom naredi in bo sigurn bolsi k ta k je kupljen


No dejte no tole pa ja ni tok simpl narest, je kr nekej računanja in je vse pogojeno z komponentami v motorju.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po okt 26, 2009 10:38 pm

Jeaka je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:za tok dnarja ti ga ze nekdo custom naredi in bo sigurn bolsi k ta k je kupljen


No dejte no tole pa ja ni tok simpl narest, je kr nekej računanja in je vse pogojeno z komponentami v motorju.

jst sm mislu na ceno.in mislm da za 500 eur se bo najdu vrjetn kdo ki bi ga naredu
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) To okt 27, 2009 8:05 pm

abbe jaz bi kupil tistega za pod 200€, ker 500€ ne mislim dat za to (mal več kot 500€ sem dal za cev avto) :D
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr okt 28, 2009 12:57 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Tile famozni srednji in visoki obrati ne drzijo povsem.

Ob pravilni izdelavi je 4-1 zmerja boljsi od 4-2-1. Seveda so to po meni narejeni kolektorji za vsak avto.
Tole sploh ni res. Čist odvisno od aplikacije, kaj želiš od motorja itd. Tako je tud z equal lenght kolektorji, ki niso nujno najbolši. Pa da ne govorim o tappered ceveh itd.

Razen če delaš "dyno queen" ki zmaga v ozkem območju vrtljajev.
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Sr okt 28, 2009 12:54 pm

Tudi 4-1 kolektorje se da skonstruirat, da "delujejo" na siršem območju vrtljajev. Drugače je pa tudi možen hibrid 4-1 in 4-2-1 kolektorja, ki združuje lasntnosti obeh.
Pri tem se v grobem za določanje 4-2 dolžine/premera uporablja "formulo za dolžino/premer 4-1 kolektorja in potem dožino 2-1 dela po " formulah za 4-2-1 kolektorje.
Formule pa naj ostanejo skrivnost.... :P
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr okt 28, 2009 2:31 pm

4 v 1 mora uporabljat cevi razlicnega premera, pravilo narejen 4 v1 , in se par detajlov s katerimi se dobijo odlicni rezultati. Meni to deluje.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Yurex7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To maj 11, 2010 6:27 am

Napisal/-a Yurex7 To maj 11, 2010 7:04 am

Da ne odpiram nove teme bom kr tukaj vprašal.


Izpušni kolektor za Focusa 2005 (1.6 Ti VCT motor) iščem... Ali morda koga, ki jih dela custom v sloveniji? Pozna mogoče kdo kakašnegA?
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= To maj 11, 2010 7:42 am

uporabnik Hemingway jih dela po meri...ampak te bo stalo, drugače pa si poglej na kakšnem ebayu ampak ne bo primerljiva kvaliteta, bo pa (ponavadi) dosti ceneje.

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Napisal/-a erc To maj 11, 2010 7:38 pm

tudi mi (firma Tunerc) delamo izpušne kolektorje po meri in zraven dobiš še izpisek moči pred in po posegu.
Tuned to perfection !!!
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr maj 12, 2010 8:49 am

Jaz sm kar program kupil ameriški licenčen za konstruiranje in izračunavanje izpušnih kolektorjev ter sesalnih ubistvu vneseš vse parametre celega motorja notri od odmičnih, prekiravanja odmičnih, obliko izgorevalane komore, oblika bata, CR, bore, stroke, ali je mašina NA ali FI in na kolk barov filaš ali je kompresor rootov, vijačni, turbina, koti ventilov....
Naredim zelo natančno simulacijo pretokov plinov in s kakšnimi premeri in dolžinamu kje kaj pridobimo oziroma izgubimo.
Vse preračune oziroma rezultate simulacije lahko sprintam da dobite konkretne rezultate v roke.
Sedaj čakam še merilne valarje kjer bom lahko tudi izmeril before after rezultate da ne bo več dvomov kaj je bolje in kaj je slabše.
Za enkrat še nimam prijavljene obrti tako da tega še ne morem delati za denar :)

Če nisi pripravljen odštet nekaj več denarja za custom kolektor iz inoxa ali inconela potem kupi nekaj kar je najceneje ne ebayu sam tolk da boš mel mal drugače in boš zadovoljen ker pravi kolektor je cela znanost in veliko časa gre za to da ko že imaš preračune teoretične dejansko narediš še testiranja in izdelek kot se zagre...

nekaj mojih:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Za Honde pa take komercialne avte je že veliko izdelovalcev kolektorjev kvalitetnih tako da se ga ne splača na novo tazvijat za stock motor. Če se gra pa za dirke in predelave motorja potem pa se splača narediti nov kolektor seveda z vsemi ostalimi dodelavami da iztisnemo iz takega izpuha maximum...

Point dobrega sistema je tudi v tem koliko sodeluje z sesalnism sistemom.
Dober sesalni kolektor z izpušnim naredi celo nadtlak v komorah tako da se motor še bolje polni s svežim zrakom.
Če to dosežete izgledajo krivulje nekako takole kjer se vidi da imam nadtlak v komorah pri polnem gasu 118kpa.

Slika
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr maj 19, 2010 6:14 pm

Opel mojstri iz Murske Sobote so za 2.5 V6 Oplov motor izdelali se izpusni kolektor , poleg boljsega sesalnega kolektorja ter 3.0 odmiciih.

Iz motorja smo izvlekli 265KM. Vse original Opel razen izpusnega kolektorja in elektronike. V originalu 170KM.

Slika


Iz original Hondinega Civic Type R 2.0 motorja pa smo z dobrim izpusnim in sesalnim kolektorjem s posamicnimi loputami, 8 injektorjev , izvekli malo manj kot 260KM, v originalu 200KM.

Slika

Dirkalniki se tudi v praksi zelo dobro obnesejo in dosegajo dobre case.


Osebno se mi zdi se najbolj posrecena predelava VW 1.4 75KM motorja na 170KM
Ve o tem motorju pa tukaj.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=71459

V sesalnem in izpusnem sistemu se skriva veliko rezerve. Seveda se je treba lotit "po predpisih" da se doseze pravi rezultat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov