Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Sebekclio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če okt 15, 2009 8:25 am
Kraj: Maribor

Brusenje glave motorja

Napisal/-a Sebekclio Ne maj 16, 2010 9:53 am

Lep pozdrav!
Imam vprašanje in to je koliko se lahko zbrusi glava na motorju 1.2 16V D4FB7 gre pa za avto renault clio?
polek tega me še zanima če ima kdo za posodit izpušni kolektor samo da se z njega vzamejo mere in vse potrebno za izdelavo Inox kolektorja.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne maj 16, 2010 11:26 am

Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne maj 16, 2010 1:00 pm

čare je napisal/-a:Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.


2x 8) ..vsaka predelava potegne marsikej s sabo ;)
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Ne maj 16, 2010 1:05 pm

To je res. Samo z kolektorjem ter višjo kompresijo neboš veliko pridobil. Vse je treba potem še dodelati z drugim programom. Pa če boš občutno dvignil kompresijo bi skoraj moral točiti vsaj 98 oktanca zaradi nevarnosti klenkajna.
Kupi prej raje vsaj 1.4-1.6 cliota drugače škoda denarja.
 
Uporabniški avatar
Sebekclio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če okt 15, 2009 8:25 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sebekclio Ne maj 16, 2010 6:13 pm

ja res je samo še vedno nisem dobil odgovora za koliko jo lahko zbrusim.... to me zanima zaenkrat ker jo imam priložnost dat brusit.... :)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne maj 16, 2010 6:27 pm

glavo vzem dol, nafili plastelin na bate, dej glavo nazaj gor BREZ TESNILA GLAVE in zategn... prevrt motor in razdri še enkrat. Tako boš dobil neko realno sliko koliko je še prostora med batom in ventili ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Sebekclio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če okt 15, 2009 8:25 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sebekclio Ne maj 16, 2010 6:54 pm

eh to z plastelinom pa ja nemore bit točno :d tu gre za milimetre :D
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne maj 16, 2010 7:16 pm

ja pol pa atija prašej če skupej delata. On bo že vedu ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne maj 16, 2010 7:23 pm

Če si znaš predstavlat kar je žiga napisal je še preklet točno to vse skupaj,ker ventil bo pritisnil v plastelin in tam ko bo pritisnil boš ti zmeril kok je debela tista plast stisnjenega plastelina in točno tok lahko glčavo odbiješ da se ventili in bat ne bojo srečali,samo moraš vedt da ni nujno da bo avto potem lepo oz. normalno lavfal.Ravno po takem postopku kot je napisal žiga pri zračno hlajenem TAM motorju zmeriš kok debela tesnila glave boš montiral da bojo imeli vsi isto kompresijo (6,8ali 10 cilindrov vsak pa ima svojo glavo...)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 17, 2010 5:03 pm

Če se z plastelinom meri luft na ležajih oz gredi, pol še se bo tudi pri glavi oz ventilih obneso.
Na avtih z fergazerjem se je tole včasih kar poznalo, kak pa se bo elektronika obnašala pa nevem.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Re: Brusenje glave motorja

Napisal/-a Pro_Tuning Če maj 20, 2010 6:57 pm

Pozdravljen,

prosim ce mi posljes sporcilo na email, saj mi zasebna sporocila na forumu ne delajo.

Hvala za razumevanje.




Sebekclio je napisal/-a:Lep pozdrav!
Imam vprašanje in to je koliko se lahko zbrusi glava na motorju 1.2 16V D4FB7 gre pa za avto renault clio?
polek tega me še zanima če ima kdo za posodit izpušni kolektor samo da se z njega vzamejo mere in vse potrebno za izdelavo Inox kolektorja.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Če maj 20, 2010 7:28 pm

A mu bos poslal eno sliko :D
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama So maj 22, 2010 3:41 pm

mr.ramo je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.


2x 8) ..vsaka predelava potegne marsikej s sabo ;)


vidva sta dva "tradicionalno" razmišljujoča
2x ništa

samo z minimalnim (na robu detinacij) kompresijskim prostorom oz. z odpravo lopute, bi se po izračunih dalo privarčevati 25% bencina ...tako naši zdajšnji bencinarji žrejo še vedno preveč

@Sebecclio
nič nisi odpisal
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So maj 22, 2010 4:42 pm

Sebekclio je napisal/-a:eh to z plastelinom pa ja nemore bit točno :d tu gre za milimetre :D


http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=65032&start=860

Plastelin ali modelarska glina je super zadeva!

Drugače pa ima ta clio po podatkih 9,8:1 kompresijo. Tam do 11:1 greš komot in se furaš na 95 oktanca, seveda bo treba malo popravit ecu mapo.
Sama večja kompresija pa po branju različnih strani prinese do 2 konja po cilindru, če se jo poveča za 1. To je res taka okvirna ocena.

S kakimi odmičnimi, večjo kompresijo in remapom, bi lahko izvlekel kakih 15, 20KM.

Bo pa cena večja kot če prodaš avto in kupiš 1.6 16v.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo So maj 22, 2010 5:43 pm

kinkyllama je napisal/-a:
mr.ramo je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Kolikorkoli jo boš zbrusil ne boš s tem dobil ama baš ništa!!Je treba glavo pošteno obdelat pa večje šobe pa predrkat ECU pa še in še da bo zadeva delala in šla.


2x 8) ..vsaka predelava potegne marsikej s sabo ;)


vidva sta dva "tradicionalno" razmišljujoča
2x ništa



ti itk use veš :roll: :lol: :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov